بازدید 2770
دوست داریم مسابقات توسعه واترپلوی جهانی را با پروویچ آغاز کنیم

رضوانی: روی مبلغ قرارداد پروویچ بحث داریم

کد خبر: ۴۷۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷ 27 January 2015
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: روی زمان آمدن و مبلغ قرارداد پروویچ برای قبول هدایت تیم ملی واترپلو بحث داریم.

محسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس، درخصوص حضور در جلسه دیدار ورزشکاران و مدیران ورزشی با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این جلسه بالاترین مقام کشور به نکات زیر ورزش و جوانان توجه کرد که بسیار ارزشمند است. توضیحاتی که وزیر ورزش مطرح کرد را رهبر انقلاب به عنوان یک مسیر درست تایید کردند که این موضوع برای مدیریت ورزش بسیار خوب بود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به برخی تخلفات ورزشی هم اشاره کردند که اصلاً شامل حال شنا نمی‌شود. تخلفاتی در ورزش صورت می‌گیرد، اما ما کاملاً به کارهایی که در فدراسیون می‌کنیم آگاهی داریم و می‌دانیم که تخلفی انجام نداده‌ایم. تخلفاتی که در گذشته هم رخ داده است را با جدیت پیگیری می‌کنیم تا زودتر حل شود.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی واترپلو تصریح کرد: رانکو پروویچ یکی از گزینه‌های ما است. صحبت‌هایی را با وی انجام داده‌ایم و حضور وی در هر کشوری یک افتخار است. ما سر زمان آمدن و مبلغ قرارداد وی بحث داریم که امیدوارم در اولین فرصت بتوانیم به نتیجه مثبت برسیم.

رضوانی با بیان اینکه مشخص شدن تکلیف میزبانی ایران برای مسابقات توسعه واترپلوی جهان بسیار دستم را باز خواهد کرد، افزود: برای جذب اسپانسر اقداماتی انجام داده‌ایم که اگر بتوانیم زودتر به نتیجه برسیم قطعاً زودتر تکلیف پروویچ را هم مشخص خواهیم کرد. اگر میزبانی این مسابقات قطعی شود دوست داریم کار را با پروویچ آغاز کنیم که هم در این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم و هم اینکه بتوانیم برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: دوست نداریم یک مربی انتخاب کنیم که مدت کوتاهی در ایران کار کند؛ دلمان می‌خواهد فردی به ایران بیاید تا بتوانیم با وی برای مسابقات آینده برنامه‌ریزی کنیم. اگر الان کمی زمان را از دست بدهیم، اما در پایان تصمیم درست بگیریم به نظر من هیچ اشکالی ندارد. پروویچ هم اکنون با فدراسیون مونته‌نگرو قرارداد دارد و افتخارات زیادی کسب کرده است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درخصوص میزبانی مسابقات توسعه واترپلوی جهان گفت: ما تا پایان همین ماه میلادی -ژانویه- باید آمادگی خود را به فدراسیون جهانی اعلام کنیم. اگر اسپانسر قطعی شود و اعلام آمادگی کنیم شاهد یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی به میزبانی ایران خواهیم بود. با توجه به حضور خسرو امینیف نائب رئیس فدراسیون جهانی در ایران شرایط برای ما بسیار خوب است.

رضوانی با بیان اینکه اگر این میزبانی به ایران برسد واترپلو متحول خواهد شد، خاطرنشان کرد: از آسیا تیم‌های کره‌جنوبی، سنگاپور و کویت هستند که با این شرایط ما شانس کسب مدال را هم داریم. اگر در این مسابقات موفق شویم واترپلو در ایران دگرگون می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان