بازدید 2810

نیمار: رونالدو برای کاری که کرده باید تنبیه شود

کد خبر: ۴۷۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳ 27 January 2015
مهاجم بارسلونا بر این باور است که کریستیانو رونالدو به خاطر اخراجش مقابل کوردوبا باید تنبیه شود.

به گزارش ایسنا، نیمار در نشستی خبری به همراه خاویر فاوس، نایب رییس بارسلونا حضور یافت. او در مورد لیونل مسی صحبت هایی انجام داد ولی بخش اصلی صحبت های وی در مورد کارت قرمزی بود که کریستیانو رونالدو در دیدار مقابل کوردوبا گرفت.

رونالدو در دیدار این هفته رئال مادرید در خانه کوردوبا به ادیمار، مدافع برزیلی این تیم با دست و پا ضربه زد تا با کارت قرمز مستقیم داور رو به رو شود.

نیمار در این زمینه گفت: من برای کمیته برگزاری مسابقه ها کار نمی کنم. نمی دانم. این تصمیمی است که باید روسای کمیته انضباطی بگیرند. فقط به تیم خودم فکر می کنم و این که چطور باید تمرین کرد و در زمین مسابقه چطور کار کنیم. دوست ندارم در مورد تیم های دیگر حرف بزنم، اگر آنها هم در مورد ما حرفی نزنند. اگر برای کمیته انضباطی کار می کردم، به شما می گفتم رونالدو باید از چند دیدار محروم می شد.

نیمار در مورد این که چطور رونالدو آن واکنش عجیب را از خود نشان داد هم گفت: خیلی ساده است در مورد این اتفاق صحبت کنیم و از هیچ چیزی اطلاع نداشته باشیم. همه بازیکنان می توانند از این قبیل کارها انجام دهند و باید با آن کنار بیاییم. این اتفاق بدی است و بار منفی دارد. نمی توانیم چنین کارهایی انجام دهیم. به همین خاطر فکر می کنم او باید جریمه و تنبیه شود. البته کار سختی است. شاید اتفاقی رخ داده که رونالدو با آن تحریک به انجام آن کار شده باشد. مانند اتفاقی که برای زیدان در جام جهانی 2006 رخ داد. شاید این اتفاق برای من هم رخ دهد. باید با ذهنتان روی آن کار کنید. نمی دانم محرومیت او چقدر باید باشد.

از مهاجم پیشین سانتوس که در سال 2013 به بارسلونا پیوست در مورد اظهارنظر اخیر یوهان کرایف سوال شد. کرایف گفته بود که خیلی سخت است یک تیم بخواهد با حضور دو بازیکن بزرگ (مسی و نیمار) ارتباط برقرار کند. نیمار در واکنش به این صحبت ها اظهار داشت: نمی دانم. به نظر کرایف احترام می گذارم. فکر می کنم او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده است اما در این مورد نظرش را اشتباه می دانم. ما همیشه در حال بهتر شدن هستیم. این تازه شروع راه است. می توانیم بهتر از این هم بشویم.

نیمار در مورد این که دیده شده داوران از او حمایت می کنند نیز عنوان کرد: داورها همیشه از من حمایت نمی کنند بلکه همه بازیکنانی که در زمین فوتبال هستند را نیز مورد حمایت خود قرار می دهند.

مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل که با خطای بازیکن کلمبیا در جام جهانی تا آستانه خداحافظی با دنیای فوتبال نیز پیش رفت در پاسخ به این سوال که آیا با وجود مسی در یک تیم می تواند به بهترین بازیکن دنیا بدل شود نیز اعلام کرد: مشکلی با این موضوع ندارم. من در تیم های مختلف و در کنار بازیکنان زیادی بوده ام. برای مثال هیچ مشکلی با رونالدینیو نداشتم. به مسی هم احترام گذاشته و از این پس هم احترام می گذارم. از بین آنهایی که کنارشان بازی کرده ام، مسی بهترین بوده است. این موجب می شود احترام بیشتری به او بگذارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی