بازدید 1775
تعطیلی لیگ برتر به ضرر ذوب‌آهن شد

فرهادی: باید ۳ امتیاز را از پرسپولیس بگیریم

کد خبر: ۴۷۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۰ 27 January 2015
هافبک - مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: برابر پرسپولیس فقط برای گرفتن ۳ امتیاز بازی می‌کنیم و امیدوارم از شرایط میزبانی استفاده کنیم.

اسماعیل فرهادی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد وضعیت ذوب‌آهن گفت:‌ در تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی انجام دادیم و اردوی خوبی را هم در مالزی پشت سر گذاشتیم. با این حال تعطیلی لیگ برتر به ضررمان شد چون روند خوبی داشت. در لیگ برتر نتایج خوبی گرفتیم و در جام حذفی هم فینالیست شدیم و اگر بازی‌ها تعطیل نمی‌شد قطعا به سود ما بود.

او در مورد بازی با پرسپولیس اظهار داشت: دو بار در این فصل در لیگ و جام حذفی با آنها بازی کردیم که یک بار بردیم و یک بار باختیم. فکر می‌کنم بازی سختی برای هر دو تیم باشد خصوصا اینکه شرایط جدول، این بازی را حساس‌تر می‌کند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و 3 امتیاز را بگیریم، نیاز داریم 3 امتیاز از پرسپولیس بگیریم و وضعیت‌مان را در جدول بهتر کنیم.

فرهادی در خصوص اینکه شانس کدام تیم برای برد بیشتر است تاکید کرد: بازی برای هر دو تیم سخت است و نمی‌توان چیزی را پیش بینی کرد. ما میزبان هستیم و باید از این امتیاز استفاده کنیم. امیدوارم هواداران ذوب آهن هم به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار