بازدید 1880
سرپرست فولاد خوزستان:

فولاد با آمادگی کامل به مصاف راه آهن می‌رود

کد خبر: ۴۷۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 27 January 2015
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پس از برگزاری اردوی ۱۰ روزه امارات و نداشتن بازیکن مصدوم به آمادگی کامل رسیده‌ایم و برای بازی با راه آهن مشکلی نداریم.

حسین ابن قاسم در گفت‌و‌گو با تسنیم در اهواز، درباره اردوی 10 روزه فولاد خوزستان در کشور امارات اظهار داشت: اردوی خوبی بود و توانستیم همه خواسته‌های کادر فنی را در این اردو انجام دهیم.

وی درباره بازی‌های تدارکاتی تیم فولاد خوزستان در این اردو و نتایج کسب شده گفت: در بازی‌های تدارکاتی هیچ تیمی به دنبال برد و باخت نیست و خواسته ما از بازی‌های تدارکاتی شناخت نقاط ضعف و قوت تیم بود که در 3 بازی انجام شده توانستیم به خواسته‌های خود برسیم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره برنامه این تیم پس از اردوی امارات عنوان کرد: امروز را به بازیکنان استراحت داده‌ایم و از هشتم بهمن ماه تمرینان خود را دوباره آغاز می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تغییر برنامه‌های لیگ بر‌تر به تیم فولاد ضربه می‌زند یا خیر بیان کرد: سازمان لیگ از قبل درباره تغییر برنامه‌ها در صورت حذف تیم ملی را اعلام کرده بود.

ابن قاسم افزود: تیم‌های حرفه‌ای از این تغییر برنامه ضربه نمی‌خورند و ما با آمادگی کامل در دیدار روز جمعه به مصاف راه‌آهن تهران می‌رویم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار