بازدید 2088

سامر: به جذب اودگارد علاقه داشتیم اما ...

کد خبر: ۴۷۰۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴ 27 January 2015
مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ می گوید که پپ گوآردیولا از علاقمندان به بازی اودگارد بود اما در نهایت این ستاره نروژی رئال مادرید را به دیگر تیم ها ترجیح داد. او تاکید کرد که تیم او به جذب مارکو رویس فکر نمی کند.

به گزارش ایسنا، مارتین اودگارد، ستاره جوان نروژی که از او به عنوان استعداد قرن یاد می شود بازیکنی بود که ابتدا بایرن مونیخ به جذب او علاقه نشان داد اما در نهایت تصمیم گرفت که رئال مادرید را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.

ماتیاس سامر اعتراف کرد که گوآردیولا از علاقمندان به سبک بازی اودگارد بود اما او در نهایت تصمیم گرفت تا برای رئال مادرید بازی کند. مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ گفت: گوآردیولا علاقه بسیار زیادی به سبک بازی اودگارد داشت. او می توانست بهترین خرید برای ما باشد اما در نهایت تصمیم گرفت که رئال مادرید را به عنوان تیم خود انتخاب کند.

او ادامه داد: گوآردیولا دوست داشت این بازیکن جوان نروژی را در فصل جا به جایی زمستانی جذب کنیم. او وقتی اودگارد را دید به توانایی های او ایمان آورد و دوست داشت او را با پیراهن بایرن مونیخ ببیند اما این خود اودگارد بود که در نهایت رئال مادرید را به دیگر تیم ها ترجیح داد و باید به این تصمیم او احترام گذاشت. او هیچ ضرری به ما نرسانده است و برایش آرزوی موفقیت می کنیم.

سامر در پایان سخنان خود درباره احتمال جذب مارکو رویس ستاره بوروسیا دورتموند گفت: هیچ تصمیمی برای جذب رویس نداریم. نمی خواهیم در آینده مشکلی برای ما به وجود آید. اصلا در این باره فکر نکرده ایم که آیا باید رویس را جذب کنیم یا نه. او بازیکن دورتموند است و برای این تیم بازی می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار