بازدید 1678

شیاطین سرخ به دنبال ستاره بلژیکی رم

کد خبر: ۴۷۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱ 27 January 2015
روزنامه دیلی اکسپرس نوشت که لوئیس فان خال به بازی ناینگولان بلژیکی علاقه دارد و می خواهد او را در فصل جا به جایی زمستانی جذب کند.

به گزارش ایسنا، راجا ناینگولان یکی از بهترین بازیکنان سری A در فصل جاری بوده است. این بازیکن بلژیکی که در فصل جا به جایی تابستانی به رم پیوست، نمایش خوبی در این تیم داشته و توجه تیم های سرشناس اروپایی را به خود جلب کرده است.

روزنامه دیلی اکسپرس نوشت که منچستریونایتد با هدایت لوئیس فان خال علاقه زیادی به این بازیکن بلژیکی دارد و نهایت تلاش خود را می کند که در روزهای باقی مانده از فصل جا به جایی زمستانی او را جذب کند. این روزنامه انگلیسی در ادامه گزارش خود نوشت: لوئیس فان خال علاقه زیادی به ناینگولان دارد. او در ابتدا دوست داشت کوین استروتمان را جذب کند اما این بازیکن هلندی با افت محسوسی همراه شده است و فان خال می خواهد برای گرفتن تصمیم نهایی تا تابستان صبر کند اما ناینگولان بازیکنی است که مربی هلندی یونایتد دوست دارد در فصل جا به جایی زمستانی او را جذب کند؛ چرا که توانایی های خود را در رم اثبات کرده است.

هر چند شیاطین سرخ به جذب ناینگولان علاقه زیادی دارند اما بعید به نظر می رسد که رم این بازیکن را بفروشد؛ چرا که از کلیدی ترین بازیکنان این تیم به شمار می آید و تنها نیم فصل از حضورش در جالو روسی می گذرد.

منچستر یونایتد در خط میانی و هافبک مشکل دارد. این تیم هنوز نتوانسته است جانشین شایسته ای برای ویدیچ، فردیناند و پل اسکولز انتخاب کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار