بازدید 6216

ربات‌ها جایگزین صندوق‌های صدقات می‌شود

مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دستگاه های الکترونیکی جایگزین صندوق صدقات معابر و اماکن عمومی و ربات های هوشمند جایگزین صندوق صدقات منازل می شود.
کد خبر: ۴۷۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۲ 26 January 2015
مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: دستگاه های الکترونیکی جایگزین صندوق صدقات معابر و اماکن عمومی و ربات های هوشمند جایگزین صندوق صدقات منازل می شود.

به گزارش ایرنا، «محسن سنایی سامانی» افزود: این دو طرح به هدف الکترونیکی شدن فرآیندهای مشارکت مردمی و هم راستا با پیشرفت های فناوری و خدمات الکترونیک انجام می شود.

وی ادامه داد: مطالعات این دو طرح جایگزین صندوق صدقات سنتی، در سال آینده به پایان می رسد و مراحل عملیاتی شدن آن به طور فراگیر آغاز می شود.

وی تصریح کرد: دستگاه های الکترونیکی مکانیزه در حال حاضر در برخی ایستگاه های مترو، بیمارستان و برخی معابر عمومی در تهران به صورت آزمایشی نصب شده اند که فعالیت آنها رضایت بخش و استقبال مردم از آنها چشمگیر بوده است.

سنایی با بیان اینکه در حال حاضر شکل ظاهری و شرایط اجرایی دستگاه های الکترونیکی پیشگفته در حال بررسی است، اظهار داشت: کارت های مربوط به این دستگاه از نوع کارت هایی است که در خدمات شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

سنایی در مورد ربات های هوشمند جایگزین صندوق صدقات در منازل نیز گفت: در حال بررسی برای اجرایی شدن عملیات مخابراتی و فرآیندهای بانکی این طرح هستیم.

وی با اشاره به همکاری شبکه بانکی با کمیته امداد برای تحقق طرح های مشارکت مردمی، اضافه کرد: طرحی پیشنهاد شده که با مشارکت افراد و تکمیل فرم مربوطه، با برقراری ارتباط حساب مشترکین با حساب کمیته امداد، روزانه و به طور خودکار در ساعت مدنظر افراد، صدقه از حساب فرد به حساب کمیته امداد منتقل می شود.

این مسوول کمیته امداد کشور میزان مشارکتهای مردمی سالجاری کمیته امداد را 13 هزار میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: قریب 50 طرح درآمدزایی مشارکت های مردمی در کمیته امداد در حال اجراست.

وی ادامه داد: 800 مرکز نیکوکاری در کشور وجود دارد که قرار است امور مشارکت های مردمی کمیته امداد، با محوریت مساجد و در دل محله ها، به این مراکز نیکوکاری سپرده شود.

مدیرکل امور اجرایی مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: 9 میلیون صندوق صدقه در معابر و اماکن عمومی و هفت میلیون صندوق صدقه در منازل وجود دارد که نماد همکاری و مشارکت خیرخواهانه مردم در کمک به نیازمندان جامعه است.

محسن سنایی سامانی در نشست توجیهی مسوولان مراکز نیکوکاری در سمنان حضور یافت و دو مرکز نیکوکاری در سمنان و شاهرود به طور نمادین، مسوول جمع آوری کمک های مردمی در صندوق های صدقات مناطق خود شدند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار