بازدید 4507

پیروزی ملی پوشان امید ایران بر اوکراین

تیم ملی امید ایران در یک دیدار تدارکاتی و در ضربات پرتعداد پنالتی در نهایت اوکراین را شکست داد.
کد خبر: ۴۷۰۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲ 26 January 2015
 تیم ملی امید ایران در یک دیدار تدارکاتی و در ضربات پرتعداد پنالتی در نهایت اوکراین را شکست داد.

به گزارش ایسنا دیدار تیم‌های ملی فوتبال امید ایران و اوکراین با نتیجه 13 بر 12 (در مجموع 90 دقیقه و ضربات پنالتی) به نفع ملی پوشان ایران یایان یافت.

در این دیدار دوستانه که در ورزشگاه استاندارد کمپ ورزشی بلیش اسپورت برگزار شد، پیش از آغاز همه چیز به صورت رسمی تدارک دیده شد و سرود ملی دو کشور در ورزشگاه بلیش نواخته شد.

محمدرضا اخباری، وحید حیدریه، محسن حسین مرادمند، علی عبدالله زاده، روزبه چشمی، علیرضا نقی‌زاده، احمد نورالهی، علی کریمی، حسین فاضلی، ارسلان مطهری و شاهین ثاقبی ترکیب اصلی تیم ملی امید ایران در این دیدار را تشکیل می‌دادند.

این دیدار تا دقیقه 20 به صورت پایاپای دنبال می‌شد تا در ادامه و در دقیقه 23 توپ ارسالی از جناح راست همراه با ضربه تمام کننده مهاجم اوکراین دروازه ملی پوشان امید ایران را باز کرد.

درست 5 دقیقه بعد یک ضربه پنالتی به نفع ایران گرفته شد و علی کریمی در دقیقه 28 نتیجه دیدار را به تساوی کشاند.

در دقیقه 37 نیز بازیکن اوکراین به دلیل خطا کردن بر روی بازیکن ایران کارت زرد دریافت کرد. در دقیقه 41 یک موقعیت حساس برای ملی پوشان ایران به دست آمد اما علی کریمی این ضربه ایستگاهی را در آستانه ورود به دروازه به کرنر فرستاد.

در دقیقه 43 کرنر ارسالی نقی زاده پس از برخورد با تیر افقی دروازه اوکراین به بیرون رفت. دومین کارت زرد این دیدار در دقیقه 44 به مدافع اوکراین داده شد. در نهایت این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک _ یک به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 49 مهاجم اوکراین سومین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد. در دقیقه 55 کادر فنی اوکراین به صورت همزمان 3 تعویض انجام داد تا شیوه بازی را عوض کند.

ملی پوشان ایران نیز در دقیقه 65 تعویضی را انجام دادند و احسان پهلوان جانشین شاهین ثاقبی شد. در دقیقه 67 حسین فاضلی نخستین کارت زرد تیم ملی امید ایران در این دیدار را دریافت کرد.

در دقیقه 69 نیز روزبه چشمی با اخطار داور روبه‌رو شد. در نیمه دوم برتری ملی‌پوشان ایران بر اوکراین کاملا محسوس بود و ملی‌پوشان ایران حملات زیادی را بر روی دروازه اوکراین تدارک دیدند.

در دقیقه 89 میلاد محمدی جانشین حسین فاضلی شد و در دقیقه 90 بهنام برزای به جای ارسلان مطهری به میدان آمد. نتیجه این دیدار در پایان 90 دقیقه یک _ یک مساوی شد اما براساس توافقی که مسئولان و کادر فنی دو تیم انجام داده بودند این دیدار در صورت تساوی در وقت قانونی به ضربات پنالتی کشیده می‌شد.

دو تیم برای ضربات پنالتی پشت توپ قرار گرفتند. یک ماراتن زیبا و حساس بین پنالتی‌زنان و دروازه‌بانان به وجود آمد. در ابتدا ضربات اول، دوم و سوم پنالتی هر دو تیم گل شد. ضربه چهارم پنالتی دو تیم نیز توسط دروازه‌بانان گرفته شد و در ادامه ضربه پنجم پنالتی‌زنان دو تیم گل شد. پس از آنکه پنالتی ششم ایران را گلر اوکراینی مهار کرد، بازیکن اوکراین نیز پنالتی خود را به تیر دروازه ایران زد تا نتیجه همچنان پایاپای باشد. پنالتی زن ایران هفتمین پنالتی خود را به تیر دروازه زد و در ادامه دروازه‌بان ایران پنالتی هفتم اوکراین را مهار کرد. در ادامه پنالتی هشتم و نهم و دهم هر دو تیم گل شد. پنالتی یازدهم و دوازدهم و سیزدهم و چهاردهم دو تیم هم گل شد اما پنالتی پانزدهم هر دو تیم گل نشد.

در نهایت پنالتی شانزدهم تیم ملی فوتبال ایران توسط نقی زاده وارد دروازه اوکراین شد و در ادامه پنالتی زن اوکراین ضربه خود را زد که این ضربه توسط دروازه بان ایران مهار شد که در نهایت ملی پوشان ایران در این دیدار نفس‌گیر با پیروزی میدان را ترک کنند.

این دیدار در پایان با نتیجه 13 بر 12 (در مجموع 90 دقیقه و ضربات پنالتی) به سود ایران به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی امید ایران که برای برپایی یک اردوی تدارکاتی عازم آنتالیای ترکیه شده در طول حضورش در این شهر چند دیدار تدارکاتی نیز برگزار می‌کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر