بازدید 3742
تمام دلایل برای امیدوار شدن به آینده را داریم

کی روش: نمی شود دل همه را به دست آورد

کد خبر: ۴۷۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷ 26 January 2015
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از بازگشت از استرالیا گفت: نمی توان دل همه را به دست آورد.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش در خصوص اینکه آیا از عملکرد تیم ملی راضی بوده اظهار داشت: در مراحل آماده سازی مشکلاتی داشتیم. عملکرد ما باعث افتخار بود و خوب بود. استحقاق حضور در نیمه نهایی را داشتیم. بازیکنان جوان عملکرد خوبی داشتند. از تمامی هواداران و کسانی که به ما اعتماد کردند تشکر می‌کنم. از تمامی هوادارانی که در استرالیا حضور داشتند که عشق و علاقه خود را نشان می‌دادند تشکر کنم.

وی در مورد انتقاد مربیان از عملکرد او خاطرنشان کرد: به تمامی تقطه نظرها احترام می‌گذارم. از ابتدایی که به ایران آمدم 50بازی ملی داشتیم که 28 برد 14 مساوی و تنها 7 بازی شکست خورده ایم. به شخصه افتخار می‌کنم به عملکرد بازیکنانم و همچنین هواداران. در آخر باید بگویم که نمی‌شود دل همه را به دست آورد.

سرمربی تیم ملی در ادامه تاکید کرد: ما باید در نظر بگیریم که قبل از حضور در جام ملت های 2015 آسیا ما فقط 2 اردو و 2 بازی دوستانه داشتیم، با این حال در بازی با عراق خوب بودیم و در جریان بازی 10 نفره شدیم. داور مسابقه در نتیجه آن مسابقه مقصر بود.

وی در مورد نماند یا نماندش در تیم ملی ایران تاکید کرد: مسئله مهم برای فوتبال ایران این نیست که مربی بماند یا نه، مسئله اصلی این است که ایران می خواهد چه کاری برای آینده فوتبالی اش انجام دهد. باید آنالیز کنیم که الان کجا قرار داریم. اکنون مهم این است که خودمان را برای جام جهانی روسیه آماده کنیم و از لیگ داخلی لذت ببریم.

کی روش گفت: ما از نظر آماده سازی استحقاق بیشتر از این را نداشتیم، اما از نظر فوتبالی، جنگندگی بازیکنان و روحیه پرتلاشی که از خودشان نشان دادند استحقاق بیشتری داشتیم.
وی در مورد اینکه می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم که به جام جهانی برویم و در جام ملت‌های بعدی موفق باشیم، گفت:  کلمات اخر را می‌گویم؛ تمام دلایلی که به آینده امیدوار باشیم را در اختیار داریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر