بازدید 3314

اعلام زمان برگزاری انتخابات شورایاری‌ها

سخنگوی ستاد انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها اهم وظایف اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها را تشریح کرد.
کد خبر: ۴۷۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ 26 January 2015
سخنگوی ستاد انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها اهم وظایف اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها را تشریح کرد.

امیرفاضل اللهیان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: با توجه به ضرورت انتخابات، هیات نظارت بر این انتخابات روز گذشته در جلسه 126 شورای شهر تهران تشکیل شد.

وی با بیان اینکه 9 نفر از ا عضای شورای شهر اعم از دوستی، سالاری، سرخو، تقی‌پور، اقبال شاکری، دنیامالی، ساعی، دبیر و آباد به عنوان اعضای هیات نظارت انتخابات چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها انتخاب شدند، گفت: انتخابات در هشتم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها در پاسخ به برخی انتقادات مبنی بر غیرقانونی بودن این انتخابات گفت: این اعضا به شورای شهر که عضو هیات نظارت هستند، وظیفه نظارت بر کیفیت انتخابات را برعهده دارند.

اللهیان در مورد اهم وظایف اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورایاری‌ها گفت: این افراد علاوه بر تعیین ناظر در ستادهای انتخاباتی به بررسی گزارش‌های ستاد مرکزی پرداخته و همچنین ضمن بررسی شکایت داوطلبان تایید و رد صلاحیت داوطلبان را برعهده دارند.

سخنگوی ستاد انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌ها با بیان اینکه تاکنون حدود 2000 نفر در انتخابات شورایاری‌های تهران ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این در حالی است که براساس آخرین آمار اعلامی، 870 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در مقطع تحصیلی کارشناسی، 389 نفر کارشناسی ارشد و 53 تن در مقطع دکتری تحصیل کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها