بازدید 2665

ضرورت نگاه بلند مدت برای بهبود وضعیت

کد خبر: ۴۷۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴ 26 January 2015
رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی، نگاه بلند مدت به صنعت خودرو را در کنار نگاه کوتاه مدت امری ضروری دانست و گفت: اگرچه مشکلات اصلی صنعت خودروی کشور، ساختار و مدیریت سیاسی و دولتی بر صنعت خودرو است، اما همین تغییر نگاه هم می تواند تا حدی موجب بهبود وضعیت خودروسازی شود.

علی علیلو در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وجود نگاه های کوتاه مدت در صنعت خودروسازی کشور، گفت: خوشبختانه نگاه کوتاه مدت در صنعت خودروسازی تعدیل شده و بازدیدهای اخیر ما نیز حاکی از تغییر رویکرد است، به نحوی که مدیران خودروسازی های بزرگ، برنامه های بلند مدت را در سرلوحه امور خود قرار داده اند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر این رویه ادامه یابد قطعا ثمرات فراوانی را برای صنعت خودرو در پی خواهد داشت و بنده این تغییر نگاه را کاملا حس می کنم، البته نگاه کوتاه و مدت و بلند مدت باید در کنار یکدیگر باشند.

وی تصریح کرد: بطور مثال راه اندازی مرکز تحقیقات و طرح ریزی برای سنوات آینده، نشان دهنده تغییر نگاه در سطح مدیریتی خودروسازان است، البته این موضوع تنها برای خودروسازان صدق کرده و واردکنندگان جدای از این بحث هستند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازیبیان کرد: واردکنندگان همواره به دنبال سود بوده و نگاه آنها معمولا کوتاه مدت است، اما زمانی که هدف اصلی کشور، توسعه صنعت خودروسازی باشد، باید با برنامه ریزی دقیق و بلند مدت، پله های ترقی را به مرور طی کرد.

نماینده مردم شبستر در مجلس ادامه داد: اگرچه مشکلات اصلی صنعت خودروی کشور، ساختار و مدیریت سیاسی و دولتی بر صنعت خودرو است، اما همین تغییر نگاه هم می تواند تا حدی موجب بهبود وضعیت خودروسازی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل