بازدید 3666

نیروی انتظامی در صورت بازنگشتن پولادی پاسخگو باشد

کد خبر: ۴۷۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵ 26 January 2015
سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت: : فدراسیون فوتبال باید مصرانه تمهیدات بازگشت مهرداد پولادی، بازیکن تیم ملی را به کشور فراهم کند و در صورت اهمال مسئولان این سازمان باید جریمه شده و پاسخگو باشند.

محمد جواد نظری مهر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه نیروی انتظامی باید نسبت به بازگشت بازیکنان متخلف در خصوص صدور کارت پایان خدمت جعلی حساس باشد، گفت: نیروی انتظامی باید جلوی بی عدالتی را بگیرد و در خصوص افراد عادی و مشهوری که مرتکب عمل خلاف قانون می شوند، یکسان برخورد کند.

نماینده مردم بندرگز، بندر ترکمن و کردکوی در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نیروی انتظامی باید جریمه های خاصی برای افرادی که به صورت زد و بند و جعلی کارت پایان خدمت گرفته اند در نظر بگیرد.

وی در ادامه با تأکید بر مجازات افراد خاطی در این زمینه گفت: اگر طبق قانون با بازیکنان و عوامل صدور کارت های پایان خدمت جعلی برخورد نشود، ظلم بزرگی در حق سایر افرادی است که مرتکب این جرم شده اند.

نظری مهر در ادامه تأکید کرد: خود عواملی که در نیروی انتظامی باعث صدور کارت های پایان خدمت شدند نیز باید مجازات شوند و سازمان نیروی انتظامی باید پاسخگوی حضور افراد خاطی در این سازمان باشد که همچنان هستند و بعضا مشغول صدور کارت های پایان خدمت جعلی اند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال باید مصرانه تمهیدات بازگشت مهرداد پولادی، بازیکن تیم ملی را به کشور فراهم کند و در صورت اهمال مسئولان این سازمان باید جریمه شده و پاسخگو باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار