بازدید 2408

دیواری کوتاه تر از دیوار کی روش موجود نیست

کد خبر: ۴۷۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ 26 January 2015
عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه باید بازی ایران با عراق مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، تاکید کرد: نباید تمام کاسه و کوزه باخت در مقابل عراق بر سر کی‌روش شکسته شود. باید بررسی شود سهم هر فرد و مسئولی در این زمینه چه اندازه بود.

حسین گروسی در گفت وگو با خانه ملت گفت: داور به اشتباه خطای بازیکن ما را گرفت و از آنجا که او قبلا کارت زرد گرفت،‌اخراج شد. تصور می‌کنم که دارو به این اشتباه خود پی‌برده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد ادامه داد: موضوع دوم هم که مسئله دو پینگی بودن برخی از بازیکنان تیم عراق بود که متاسفانه مراجع ذی‌صلاح آن طور که باید و شاید به این موضوع رسیدگی نکردند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: اما نکته‌ای که حائز اهمیت است، این است که باید از چنین مسائل و مشکلات درس بگیریم. رخ داد چنین اتفاقاتی در دنیای فوتبال طبیعی است و این ما هستیم که باید با قدرتمند عمل کردن و فاصله گرفتن از تیم‌هایی چون عراق، تاثیر گذاری چنین نا داوری‌ها را کم کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید سرعت عمل بیشتری نسبت به دوپینگی بودن بازیکنان عراق نشان می‌دادند، گفت: پیش از مسابقات، فیفا در خصوص اینکه ممکن است در تیم عراق تخلفاتی صورت بگیرد، تذکر داده بود. ما باید سرعت عمل بیشتری نشان می‌دادیم.

گروسی تاکید کرد: مسائل بازی ایران و عراق باید مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، این درست نیست که کاسه و کوزه اتفاقات بازی با عراق سر کی‌روش شکسته شود.

عضو فراکسیون ورزش با بیان اینکه موافق تغییرمربی و سر مربی تیم ملی نیست، اظهار داشت: تغییر در سطح مربی و سر مربی، خوشایند نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل