بازدید 2085

داعش برای طرح تقسیم خاورمیانه بسترسازی می‌کند

کد خبر: ۴۷۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ 26 January 2015
نماینده مردم آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: داعش مجری طرح تقسیم خاورمیانه بوده و بسترها را در این زمینه فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از فارس ؛یوناتن بت‌کلیا اظهار داشت: سکوت و بی‌تفاوتی مجامع بین‌المللی در مواجهه با جنایت‌ها و کشتارهای گروهک تروریستی داعش به معنای واقعی تاسف‌آور بوده و نگران‌کننده قلمداد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ملت‌های جهان اکنون وقوع جنایت، صحنه‌های خونریزی و کشتارهای زیادی را شاهد هستند، ادامه داد: قتل وحشیانه زنان، خردسالان و جوانان، نسل‌کشی و تجاوز به عنف در کشورهای منطقه را هم اکنون به وضوح می‎‌بینیم.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی داعش به هیچ مرام، مسلک، دین و مکتب انسانی پایبند نبوده و خود را متعهد و مقید به هیچ یک از آئین‌ها نمی‌داند، اضافه کرد: این موضوع بر همه ملت‌ها روشن و مبرهن شده است.
 
بت‌کلیا تاکید کرد: گروهک تروریستی مورد اشاره تحت حمایت رژیم جعلی صهیونیستی بوده و جیره‌خوار آن است.

نماینده اقلیت‌های دینی آشوریان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: کشورهای غربی این گروهک را ساخته و به کشورهای مختلف گسیل کرده‌اند و از هر جهت آنها را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه کشورهای عراق، سوریه و لبنان به جولانگاه خونخواران داعش تبدیل شده است.
 
بت‌کلیا با اظهار به اینکه سران این گروهک به دنبال پنهان کردن خود پشت نقاب دین هستند، اضافه کرد: هیچ یک از حرکات، وحشی‌گری‌ها و ادعاهای مطرح شده توسط این افراد مورد تایید دین اسلام نیست، بلکه به طور کامل با آموزه‌های ناب الهی منافات دارد.
 
دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان گفت: سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحولات زیادی در منطقه و جهان در سایه تاسیس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در طول چند دهه اخیر تنها کشوری که به معنای واقعی پشتیبان مظلومان بوده، ایران است.
 
وی با اظهار به اینکه داعش دست‌نشانده و عامل کشورهای غربی در منطقه است، اظهار داشت: داعش با دستاویز قرار دادن ادعاهایی مانند تاسیس حکومت اسلامی در واقع به دنبال اجرای طرح جدید تقسیم خاورمیانه است، حال آنکه چنین هدف‌گذاری‌هایی پوچ و عبث است.
 
بت‌کلیا گفت: کشتار دسته جمعی، تجاوز به دختران و زنان جوان به بهانه‌ها و عناوین گوناگون مانند جهاد نکاح موجی از وحشت را در بین مردم مظلوم جان به راه انداخته است.
 
نماینده اقلیت‌های دینی آشوریان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین ملت‌ها باید برای برچیده شدن بساط این گروهک متحد و هماهنگ شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل