بازدید 3540

اسکناس ۲۰۰۰ تومانی جدید شب عید به بازار می‌آید‌

رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی از ورود اسکناس ۲۰۰۰ تومانی با طرح جدید در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: سکه های بسته بندی نیز سال بعد به بازار می آید.
کد خبر: ۴۷۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 26 January 2015
رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی از ورود اسکناس ۲۰۰۰ تومانی با طرح جدید در روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: سکه های بسته بندی نیز سال بعد به بازار می آید.

به گزارش تسنیم، محمد صنیعی در جمع خبرنگاران گفت: برای ارائه اسکناس شب عید هیچگونه کمبود و مشکلی نداریم.

وی افزود: اسکناس‌های طرح جدید 2 هزار تومانی نیز شب عید ارائه خواهد شد.

صنیعی در خصوص سکه‌های بسته‌بندی شده اظهار داشت: این سکه‌ها تا سال آینده به متقاضیان عرضه خواهد شد. مجید صنیعی رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی در حاشیه چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در پاسخ به خبرنگار ما اظهار داشت: بانک مرکزی اسکناس نو برای شب عید را به میزان کافی در اختیار دارد و مشکلی در این زمینه برای پایان سال نداریم.

وی با بیان اینکه میزان اسکناس نو برای پایان سال کافی است،‌گفت: برنامه ای برای چاپ اسکناس نو در سال جاری نداریم.

رئیس سازمان تولید اسکناس و مسکوک بانک مرکزی برنامه های این بانک برای توزیع اسکناس نو را همانند سال قبل دانست و گفت: بانک مرکزی برنامه جدیدی در حوزه اسکناس و مسکوکات ندارد و تنها همان اسکناس 2 هزار تومانی با طرح جدید که چندی قبل از سوی رئیس جمهور رونمایی شد را وارد بازار خواهیم کرد.

صنیعی با تأکید براینکه مشکلی برای تامین اسکناس در شب عید نداریم، در پاسخ به تسنیم برای زمان ورود سکه های بسته بندی به بازار ، تصریح کرد: این سکه ها سال بعد وارد بازار می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر