بازدید 61220
بازتاب‌های حذف تیم ملی در جام ملت‌ها؛

پولادی به‌ خاطر اخراج در مقابل عراق باید محاکمه شود!

«وجود چنین بازیکنی به علت رفتار غیر ورزشی در بازی ایران و عراق، موجب عدم تمرکز داور در تصمیم‌گیری و در ‌‌نهایت تحمیل هزینه باخت به کشور شد؛ لذا مجددا تأکید می‌کنم دستگاه قضایی به شدت با این موارد برخورد کند‌».
کد خبر: ۴۶۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۳ 27 January 2015
انتقادها از تمارض و اخراج پولادی به مجلس هم کشیده شدحذف تیم ملی کشورمان در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌ها، واکنش‌های فراوانی ‌به ‌همراه داشت. هضم این شکست برای فوتبال‌دوستان ایرانی کمی سخت بود، به ویژه آنکه این شکست را برابر کشوری متحمل شدیم که صاحب یک تاریخ پر‌فراز نشیب با آن هستیم. همین مسأله موجب شده تا این روز‌ها، شاهد واکنش‌های احساسی به باخت تیم ملی و عوامل این شکست باشیم.

به گزارش «تابناک»، شکست تیم ملی برابر عراق در حالی رقم خورد که تیم ما در برابر عراق، آن هم ده نفره، نزدیک هشتاد دقیقه‌‌ صف‌آرایی کرد. اخراج عجیب مهرداد پولادی از سوی ویلیامز استرالیایی، موجب شد تا برنامه‌های کارلوس کی‌روش به هم بریزد و سرانجام تیم ملی پس از یک نمایش درخشان و جنگنده برابر عراق در ۱۲۰ دقیقه و در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شود.

در این باره باید گفت، هرچند اخراج نابجایی مهرداد پولادی ‌برای بنجامین ویلیامز استرالیایی تبعات سنگینی داشت و ایرانی‌های فراوانی در سرتاسر جهان به شیوه‌های مختلفی از خجالت او درآمدند، در ایران هم یک قربانی دیگر داشت؛ مهرداد پولادی که به دلیل ماجرای سربازی‌اش به اندازه کافی در نوک پیکان توجهات قرار داشت. خیلی‌ها تمارض او را بعد از برخورد با دروازه‌بان عراق، ‌نابجا و غیرحرفه‌ای و او را عامل شکست تیم ملی دانستند.

بنا بر این گزارش، نگاهی به پیام‌های خوانندگان تابناک در این اینجا و آنجا یا سرک کشیدن به شبکه‌های اجتماعی، به خوبی نشان می‌دهد این روز‌ها مهرداد پولادی، تا چه میزان در میان هواداران ایرانی فوتبال مغضوب است؛ سرباز فراری که به ‌رغم کیفیت خوب فنی‌اش در تیم ملی، تنها به دلیل دور زدن قانون و تخلف فاحشش در ماجرای کارت پایان خدمت و بعد از آن بخشش موقتی که از سوی مسئولین نصیبش شد، به ‌سوژه‌ای برای افکار عمومی تبدیل شد و همه آن‌هایی که در چند سال اخیر، زندگی‌شان به نحوی تحت تأثیر دو سال خدمت سربازی بوده، از او به‌ عنوان یک نماد از تبعیض در اجرای قانون در کشور یاد می‌کنند.

و این چنین است که یک اشتباه سهوی یا عمدی او، ‌این گونه موجب می‌شود که خیلی‌ها شکست تیم ملی و حذف از جام ملت‌ها را به ‌پای او بنویسند!

اما در اینجا متخلف بودن مهرداد پولادی، یک مسأله است و مقصر دانستن او برای باخت ایران مقابل عراق ‌مسأله‌ای دیگر، که البته درباره‌ موضوع اول ـ که بسیار سخن‌ها رفته ـ ‌بار‌ها و بار‌ها از لزوم احترام به افکار عمومی و اجرای عدالت در خصوص فوتبالیست‌های متخلف سخن گفتیم و خواهیم گفت؛ اما گویا این پند و اندرز‌ها و انتقادات در مسئولان مربوطه کارگر نیفتاده و آن‌ها به هر دلیل‌، پذیرفتند ‌یک فرد متخلف را که با جعل سند چند سال، چندین و چند نهاد مهم کشور را دور زده ‌در لباس تیم ملی به استرالیا بفرستند، ولی حالا که پولادی در لباس تیم ملی به میدان رفته، دیگر نمی‌توان همه اشکالات را به او وارد دانست.

هرچند تیم ملی کشورمان در استرالیا‌ با انتقادات فراوانی روبه‌رو بود، برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان بود که روح یک تیم را به نمایش گذاشت. تیمی نبود که ستاره داشته باشد و همه در آن در یک سطح بودند، ولی همه برای یک هدف تلاش کردند. حالا به هر دلیل‌، این هدف میسر نشده است. ناکامی در رسیدن به موفقیت، موجب نمی‌شود همه انگشت اتهام را به سمت یک نفر نشانه بروند. بی‌شک مقصر دانشتن تنها و تنها مهرداد پولادی در این روز‌ها، یک حرف احساسی و تنها از سر هیجان است و چند روز که از این ماجرا بگذرد و هواداران فوتبال هم با شکست تیم ملی کنار بیایند، می‌پذیرند این تنها یک فرد نبوده که عامل این شکست بوده، بلکه عوامل متعددی بود که موجب سریال ناکامی‌های تیم ملی شد.

شنیدن این دست حرف‌ها از زبان هواداران عصبانی و هیجان‌زده فوتبال البته عجیب نیست؛ اما گاهی برخی مسئولان ادعاهایی می‌کنند که موجب تعجب است. در حالی فوتبال‌دوستان ایرانی از شکست برابر عراق ناراحتند و واکنش‌های احساسی فراوانی به این مسأله نشان می‌‎‌دهند، از مسئولان انتظار می‌رود با در پیش گرفتن مواضع عقلانی و صحیح به جای تهییج افکار عمومی، سعی در آرامش بخشیدن به آن‌ها را داشته باشند.
روز گذشته، ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان به عنوان عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با ‌خانه ملت اظهارات جالبی داشت. این نماینده مجلس هم‌پای هواداران عصبانی فوتبال ایران، مهرداد پولادی را عامل شکست تیم ملی دانست و گفت: «وجود چنین بازیکنی به علت رفتار غیر ورزشی در بازی ایران و عراق، موجب عدم تمرکز داور در تصمیم‌گیری و در ‌‌نهایت تحمیل هزینه باخت به کشور شد؛ لذا مجددا تأکید می‌کنم دستگاه قضایی به شدت با این موارد برخورد کند‌».
 
این نماینده مجلس البته در آغاز سخنانش ‌‌از مسئولینی انتقاد کرد که این بازیکن متخلف را به استرالیا برده بودند و در تأیید حرف‌هایش هم به سخنان چندی پیش رهبر انقلاب در خصوص لزوم برخورد با متخلفین اشاره کرد. این صحبت‌ها در حالی پس از شکست تیم ملی کشورمان بیان می‌شود که مردم انتظار داشتند پیش از آغاز جام ملت‌ها ـ که‌ این بازیکن با تصمیم مسئولان، عازم استرالیا شده بود ـ این تدابیر اندیشیده می‌شد، نه الان که تیم ملی حذف شده است. این صحبت‌ها اگر از زبان هواداران پرشور فوتبال گفته شود، شاید چندان به آن اشکالی وارد نباشد، ولی مردم انتظار ندارند مسئولان و دست‌اندرکارانی که اتفاقا می‌توانستند در مواقع لزوم کاری کنند‌، تصمیمی بگیرند یا نطقی کنند و نکردند، حالا اینچنین سخن بگویند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۴۲۷
1- مرگ بر آمریکا یادت نره

2- شما اگر پشت گوشت را دیدی، پولادی را هم خواهی دید.
پولادی پر.
عامو بیخیالللللللللللللللللللللللللللل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این فقط یک بازیه
یه روز شعار مردم ایران این بود که هدف وسیله رو توجیه نمیکنه به اینجا رسیدند حالا که هدف وسیله رو توجیه میکنه ببینید چی در آینده در انتظار ماست
ای بابا
تابناک
ای تحلیل گر مسائل
ای فیلسوف
ای حلال مشکلات
کم محمل بباف
20 دور دور پادگان باید کلاغ پر بره
فعلا که آقای سربازی فراری کلا به ایران نیامد تا خیال همه راحت شود.
به نظر من این نماینده کاملا راست گفته است. همه نظرات مردم این بود که متخلف نباید اجازه بازی در تیم ملی داشته باشد که نادیده گرفته شد. این اقدام ناشایست در بازی جای محاکمه هم دارد.
چی بگیم والاع
احترام امامزاده را متولی اش نگه می دارد
وقتی که اخلاقیات و قانون مداری فدای هوا و هوس شود بهتر از این نمی شود
این مساله جرم نیست که در دستگاه قضایی بررسی بشه,ولی دستگاه ورزش باید با او برخورد قاطع کند
مردحسابي اين چه حرفي است كه مي زني؟
این بابا در استقلال و پرسپولیس هم همین بود. در کارت پایان خدمت هم تقلب کرد. الانم که نیومده ایران اصلا. وقتی همچین کسی را در تیم ملی راه میدن دیگه چه انتظاری میشه داشت.
چرا باید از بازیکنی که با حرکات ناشیانه و بچگانه اش باعث به زحمت انداختن تیم ملی و در نهایت حذف آن شد دفاع می کنید. پولادی بازیکنی در سطح تیم ملی است و به اندازه کافی با مقررات و قوانین آشناست پس دلیلی وجود نداشت تا با داشتن یک اخطار دست به چنین اقداماتی بزند مظافا اینکه هنوز از مردم کشورش به خاطر اشتباه بچگانه اش معذرت خواهی نکرده !! کاش به جای تکیه بر مهارت فوتبالی آنها بیشتر به مهارت های روانی بازیکنان پرداخته شود تا یک بازیکن نادان این چنین باعث حذف تیم و آبروریزی تیم نشود.
تنها به خار اخراجش نیست
به خاطر سربازی و اظهار نظرهاش قبل از بازیا هم هست
هرخبری که دلتان خواست نظرهارامیگذاریدآن هم هرنظری که دلتان خواست پس این قسمت نظرخواهی راحذف کنید چون هروقت آن رامی بینیم به خاطرعملکردتان عصبانی می شویم
مورد داشتیم 16 میلیارد تومان هاپولی کرده محاکمه نشده.
الان این نماینده و دیگر همکارانش باید در حال بررسی همه جانبه بودجه سال آینده کشور باشند
در موقع عصبانیت اتفاقا ناگفته ها گفته میشود این که پولادی عامل باخت بوده شکی درش نیست
نمی دانم چرا از بازی ایران وعراق یه جورایی بوی خیانت می اید
بی راهم نگفته ... اگر اون حرکت بچه گانه رو انجام نمیداد شاید الان خیلی فرق میکرد
بعد از مرگ سهراب وبيهوش داري ،
حکم پولادی تو اون بازی همونه که برای خائن به وطن به هنگام جنگ صادر میشه!
گرحکم کنند که مست گیرند
درشهرهرچه هست گیرند !!!
نفرین مردم به مروجان ومدافعان خلاف قانون در کشور.
وظيفه نماينده پيگيري ساخت زيرساخت هاي ورزشي هست و تامين امكانات...
پولادی پولادی پولادی
ازبازی ایران وعراق بوی خیانت به مشام می رسد
حساب دودوتا چهارتا .
به نظر من علت واقعی باخت همین فوتبالیست به اصطلاح حرفه ای میباشد نه داور بازی آخه ی بازیکنی که ی کارت داره اینطوری میره تو شیکم دروازه بان؟؟؟؟
به نظر من درست گفته
این واسه من سواله که او بعد از این همه سال بازی کردن نمی دونه وقتی کارت داره نباید داور و یا بازیکنان تیم حریف رو تحریک کنه!!!!؟؟؟؟؟؟ شاید هم میدونسته و خواست از مردم ایران انتقام بگیره!!!!!
سلام. اگه مابگیم تیم ملی نیاز نداریم
اگه بگیم پول بی زبون مردم را حیف ومیل نکنید .
اگه بگیم به ما مردم ساده که محتاج نون شب هستیم این هزینه هارا تحمیل نکنید
باید کی رو ببینیم . تاکی شکست وناراحتی
مثل بازیکن کلمبیا که بخاطر گل بخودی کشته شد ؟
اونکس که اختلاس میکنه محاکمه نشه ؟
اگه ميرفت سربازي اين مشكل براي تيم ملي پيش نمي اومد. اين نتيجه تبعيضه و چوب خداست كه صدا نداره اما درد داره.
نمونه اش این همه اختلاس. فکرمی کنید دلیلش چیه؟
محاکمه بازیکن فوتبال به جرم بد بازی کردن !!!!
به پولادی چه ربطی داره
پولادی بهترین است حالا چرا می خواهند این بهترین ارز تیم ملی دور کنند واورا به کشورهای عربی تقدیم کنند خدا می داند. ولی دیدید پولادی که رفت تیم از هم پاشید واین اقتدار پولادی را درتیم می رساند درضمن نقش پولادی در بازیهای جام حهانی هم بخوبی مشخص است .ولی چرا برای سربازی نرفتن پولادی که هشت ملیون نقر بطور عادی به سربازی نرفتهاند وغایب هستند اینقدر بزرگ جلوه می کند .ایشان اگر می خواست می تونست حتی به تیم ملی نپیوندد مثل مجیدی و جباری وغیبتش هم مثل خیلی ها اینقدر سروصدا بپا نکند وچند سال بعد با 30تا 40ملیون قضیه فیصله یابد ولی یک بدعت بد بجا خواهد گذاشت وان اینه که افراد تیم ملی دلشان برای وطنشان نسوزدودنبال زندگی خود باشندواز هر شری در امان باشند
در ابتدای مطلب نوشته شده:
خراج نابجایی مهرداد پولادی ‌برای بنجامین ویلیامز استرالیایی تبعات سنگینی داشت و ایرانی‌های فراوانی در سرتاسر جهان به شیوه‌های مختلفی از خجالت او درآمدند.
این جمله متاسفانه تائیدی است بر نوشته ها و پیام های بسیار دور از شان انسانی و فرهنگ ایرانی که شما به نوعی آنرا تائید و بر بی فرهنگی و بی عفتی کلام عده ای را تحصین کردید.
يكسال محروميت
حالا که حتی حاضر نشد بیاد ایران، باید بفرستنش تو معدن کار کنه، سربازی واسه همچین آدمی کمه
تخلف( سربازی)را باید جلوی ش را می گرفتند حتی اگر پولادی ها باشند و مماشات با ان را باید مسئول این کار با برکناری ش پاسخگو شود --اگر دادرسی باشد البته
مشکل این است که بازیکن پرسپولیس و استقلال عادت به حمایت داور دارند و در بازی های خارجی راحت کارت می گیرند!
ضمنا عملکرد منفی رسانه ها نیز نباید فراموش شود!!!!
سرباز فراری چنان ضربه ای به ایران زد که یک ارتش نمی تونست بزند .
به نظر من باید بازخواست بشه...
به همین راحتی با احساس یه ملت بازی کرد...
فقط الکی گندش کردیم... جای هاشم خالی بود
پولادی در اون بازی هیچ کار اشتباهی انجام نداد و هر دو کارت زرد اون بی دلیل داده شد. اگر به صحنه کارت زرد اول توجه شود، کاملا مشخص است که هیچ خطایی نکرده و در صحنه کارت دوم نیز احمقانه ترین تصمیم را داور گرفته
گرچه من 100% طرفدار کیروش هستم ولی با دو کار او مخالف بودم یکی اصرار به داشتن پولادی و یکی عدم انتخاب رحمتی. پولادی گرچه پارامترهای مثبتی دارد ولی پارامترهای منفی او کم نیستند از جمله خشن بودن او که کار دستمان داد. رحمتی هم اگر بود لااقل یک پنالتی می گرفت.
بیایید با خودمون روراست باشیم. واقعا کدومیکی از ما در زمان رسیدن به موعد سربازی به فکر این نبوده که به یه روشی از زیر سربازی فرار کنه؟
مهرداد پولادی چه تقصیری داشت؟ دروازبان عراق مشت زد و باید اخراج می شد.
کاملاً با متن بالا موافقم. دایماً داور را مقصر می دانند در صورتی که کاری که داور در مقابل رفتار خنده دار پولادی انجام داده خیلی نادرست نبوده، ایشون مثل اینکه اهل فریب دادن هستند و زحمات یک تیم را از بین بردند. راستی شنیدیم برنگشته چرا؟؟؟؟؟
پيشنهاد مي كنم اين اقا از طرف داور از پولادي شكايت كنه كه چرا تمركز داور را بهم ريخته و اون اشتباه كرده و ايران حذف شده
باتوبيخ مهرداد پولادي چیزی درست نمی شود
مسئولان نباید مردم راابزار اهداف جاه طلبانه بکنند که اگراوضاع خوب پیش رفت به به وچه چه واگر نشد صحبت بخشش موقت بوده یا.....بکنند درصورت اعتماد به قول مسولین ازبین میرود
با سلام. حرکت اول پولادی کارت نداشت و بسیار سخت گیرانه بود. همچنین در حرکت دوم دفاع عراق پولادی را هل داد و او در حالتی نا متعادل به دروازبان رسید و سوم اینکه نویسنده متن بالا احتمالا فوتبال بازی نکرده که بداند در بعضی از مواقع اتفاقات پیش آمده در کنترل بازیکن نیست.
باید برود سربازی تا ادب یاد بگیرد...
درود خداوند برکسی که حق تمام سربازان وطن را از این شخص سرباز فراری بگیرد
صحیح است...
پولادی به خاطر جعل سند و تخلفات مرتبط با کارت پایان خدمت باید محاکمه شود.
من از قبل با حضور اين سرباز فراري مخالف بودم و هستم و بايد هر چه زودتر محاكمه شود.
اعدامش کنید
به نظر من کسی که به ایشان کارت جعلی داده باید محاکمه شود . چرا از این شخص کسی حرفی نمی زند .
فدراسيون بي كفايت بوده
چند نکته در این خصوص قابل ذکر است :
1 - در مقاله نوشته شده " متخلف بودن ... یک مسآله است و مقصر دانستن او مسآله ای دیگر ..." این بحث کاملا صحیح است ، باید ، به دور زدن قانون بطور مستقل نگریست و به اشتباه وحشتناک مهرداد پولادی در بازی ایران و عراق بطور مستقل .
2 - تا قبل از اخراج پولادی ، بازی تیم ایران نقص نداشت کاملا حرفه ای و مسلط بر بازی با یک گل زده .
3 - بدون در نظر گرفتن دور زدن قانون توسط آقای پولادی ، آیا یک بازیکن حرفه ای باید در عرض بیست دقیقه دو کارت زرد بگیرد و از بازی اخراج شود ؟
4 - حرکت کاملا ناشیانه آقای پولادی در برخورد با دروازه بان عراق ، اضهر من الشمس است از هیچ بازیکن حرفه ای چنین حرکتی سر نمی زند
5 -تنها بعد از اخراج آقای پولادی تمرکز تیمی ایران بهم خورد هرچند که سایر بازیکنان الحق و الانصاف مردانه بازی کردند و جنگیدند
6 - به نظر اینجانب جدای همه کمبود ها و سایر مشکلات تیم ملی ایران در این بازی بخصوص ، عامل باخت فقط آقای مهرداد پولادی بوده است .
راست میگه، اختلاس و دزدی هزار میلیاردی نکرده که
ول کنید بابا سیاسیش نکنیدزحمت کشیده برای کشورمان ناسازگاری باعث ناراحتی دیگر بازیکنان میشود همین پولادی در همین بازی عراق اگه در یک صحنه خودشو نمی انداخت جلوی بازیکن عراقی گل اول را دقیقه 12 خورده بودیم اشتباه میکنین می آید و سربازیش را میرود نکنین اینکار ها را
ول کن بابا عزیز خوردن ، خوردن شماها محماکمه نداره این بیچاره بجزمورد اول بدلیل یک اخراج بایدمحاکمه بشه!
مسیله تخلف سربازی و اشتباهات بازی زمین تا اسمان فرق داره
آقای ندیمی در مورد پرونده فساد در فوتبال چیزی نگفتند ؟
این پولادی نه تنها به کشور ومردم عزیز خیانت کرد به خون شهدا هم که هشت سال برای عزت وشرف ایران مبارزه کرده بودنند خیانت کرد
کسی که از سربازی فرار کنه معلوم وطن براش مهم نیست پس چجوری انتظار دارید با عشق به وطن تو زمین بازی کنه و نتیجه این بی مسئولیتی همینه که از عراق که در گیر یه جنگ داخلیه باید ببازیم
من میگم اعدام کنیم چطوره؟؟؟!!!!! واقعا که!!!!
رفتار متقلبانه
در زمين فوتبال و خدمت مقدس سربازى؟!
پولادی عادت به دروغ کرده و فکر می کند همه(حتا داور) مثل مسئولین خودش هستند که ببخشند :/
صحیح است! صحیح است!صحیح است!
بنام خدا-اخه یه بازیکن مگه چقدر تاثیر داره؟
سربازفراری فولادی
فعلا کفاشیان بایستی صندلی ریاست را هر چه زودتر ترک نماید چون جوانان این کشور دیگر او را تحمل نخواهند کرد.
دو كارت زرد گرفتن اين بازيكن دريك نيمه بازي به نظر از روي عمد مي تواند باشد.
بهتر از پولادی برای جبران اشتباه خود سرافرازانه به سربازی برود.
واقعا باعث تأسفه که درخصوص یک بازیکن ملی کشور عزیزمان که با غیرت تمام در بازی برای کشورش جنگیده چنین مطالبی از ذهن کسی بگذره چه برسه که به زبان بیاره
اوني كه مسول سرباز فراري هست رو هم يايد اخراج كرد.
ساده لوح ها پولادي از طرف اماراتي ها احتمالاً ساپورت شده
اگه فولادي برنگردد ايزان تكل او و دو كارته شدنش عمدي بوده كه كار را يكسره كنه و دليل و بهانه اي براي نيامدن داشته باشه !!
پولادی پولادی هرچی می کشیم از دست توئه
اين ديگه چه حرفيه!!!!
آقا این بچه گی کرده نباید حذفش کرد نابودش کرد.
ول کنید بابا سیاسیش نکنید
کاملا موافقم ؛ بهترین راه اینکه که پولادی 4 سال لب مرز خدمت کنه تا بفهمه یه من ماست چقدر کره داره!!
چطوره به یه بهانه ای حکم اعدامش رو هم صادر کنیم ؟
این کار دست ما داد.
وقتی یک سرباز فراری به جای مجاازات به تیم ملی برده می شود و روی سر بلند حلوا حلوا می کنند نتیجه این می شود
مسئولان نظام وظیفه با مطرح کردن مسائلی مانند اینترپل و مجاکمه و ... سعی در فرار رو به جلو دارند. من شخصا در کل قضیه پولادی (جعل سند، رفتن به استرالیا) مسئولان نظام وظیفه را مقصر می دانم.
وقتي با يه متخلف در خارج از ميدان فوتبال برخورد نميشه(به خاطر كارت پايان خدمت)، تبعاتش هم همينه.
اگر در همان صحنه گلی توسط پولادی به ثمر می رسید و یا ناداور آن بازی به سبب عمل ناشایست دروازه بان عراقی یک ضربه پنالتی به سود ایران و یک کارت زرد یا قرمز به دروازه بان عراقی نشان می داد ، مطمئن باشید که همین نماینده مجلس و همان منتقدان بی انصاف الان انتظار داشتند تا مشکل سربازی این بازیکن به نفع او حل شود .
درود بر همه عزيزان
پدر جان فوتباله ، از این اتفاقا میفته. شما به بزرگی خودت ببخشش. شما تمرکزتونو برای مبارزه با مفاسد اقتصادی نگه دارید.
یک پولادی میتونه 20 روز سر مردم را گرم کنه. حساب کنید 11 پولادی ، چند ماه سر ملت را گرم خواهد کرد؟!
کسیکه سنگر تیم ملی را به یک سرباز فراری می سپارد وبصورت سلیقه ای عدم احترام والتزام به قوانین مملکت را مجاز میکند باید محاکمه شود
اگر پولادی سربازی رفته بود، چه کسی ملت بینوا را
سرگرم می کرد؟!
اگر ایشان گل میزد و به قهرمان تبدیل میشد هم همین را میگفتید؟
سربای نرفتن او و امثال او تنعیض و ظلمی اشکار به بقیه جوانان ایران است که مسئولین در این دنیا که جوابگو نیستند انشا الله بعد از مردن خداوند از انها سوال می کند
من هم با نظر آقای نماینده موافقم
اگر محاکمه بود جاعلین پایان خدمت و معافیت ها را محاکمه میکردید
نكو نام بايد محاكمه شود بازي خراب كني
من حقیقت به خاطر حضور پولادی متخلف در تیم ملی لز باخت این تیم مقابل عراق خوشحال شدم
باشه الان بهش ميگم
چیی می گی بابا...فقط اعدام
اگه قهرمان شده بودیم هم از حرف رهبر طرفداری می کرد؟؟
اگر مقصر پولادیست و واقعا مستحق اخراج بوده است پس این همه هجمه علیه داور بخاطر چیست؟ واقعا فراموشی دارین نع!؟
انسان جایز الخطاست،
این روزا مد شده مسولین بعد از وقوع جرم در مقام مدعی ظاهر میشن... ا
آقا این بنده خدا را ول کنیدمت نماییند.
آه و نفرین کسایی که رفتن دو سال از بهترین سال های زندگیشون رو در مناطق بد خدمت کردند دامن تیم ملی گرفت و حذف شد. اینجاست که میگن چوب خدا صدا نداره.
بالاخره پولادی مقصر بود یا نه خودت هم فهمیدی
فقط اعداممممم
پايه گذار باخت ايران همين بازيكن بود كه با رفتارش همه چي رو به ريخت
جاعل و مجرم را وقتی قهرمان ملی می کنند و به او جایزه می دهند نتیجه اش همین است،
با سلام .
حقیقتا عامل اصلی شکست تیم ملی ایران در برابر تیم عراق همین شخص مهرداد فولادی است
دقيقا مردم ما خيلي اسير جو ميشن
داور اشتباه کرد تقصیر پولادی چی بود؟
عزيز اين حرفا جاش در مجلس نيست.
گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری داشتن سواد به درد میخوره
مهرداد پولادی آدم زرنگی است.
بعد از جام جهانی رفت قطر
واقعا مساله فوتبالیستهای فراری یک کثافت کاری بزرگ بود. چرا بیخود طرف پولادی رو می گیرید؟
دقیقا باید تنبیه شود کار او مثل نفوذی های دشمن می باشد که عملیات را لو دهند یک بازیکنی که خودش میداند کارت گرفته وایران جلو هست چرا باید این قدر بی فکر برود در شکم دروازه بان تیم عراق؟
بس کن برادر
اگه سربازی می رفت از این کارا نمی کرد....حتما برش گردونید بفرستیدش سربازی.....خواهش می کنم ازتون
به نظر من پولادی باید اعدام بشود و یا حداقا حبس ابد سرباز فراری.
این آه مردمیست که خون آنها رنگی نیست و باید به سربازی بروند و پولداران ... خوب شد.
پولادی باید محاکمه بشه !!؟؟
کی میخواد محاکمش کنه !!!!!!!
به جای پولادی بودین چیکار میکردین از جان و دل تلاش میکرد بنده خدا
مردم خواهان مجازات قانون گریزان هستند
درسته کل سیستم فوتبال ما هم همین کارو میکنن
از قدیم گفتن هر چی قسمته خیره همینه
تصور کنید این بازیکن باعث برد تیم میشد اون وقت الان بازهم از محاکمه و تخلف حرف میزیم یا میشد قهرمان ملی
اعدامش کنیم !!!!!!!
پولادی باید از تیم ملی اخراج ، قرارداش فسخ و پولهایی که گرفته پس دهد و بعد به خدمت اعزام شود و دو سال هم به خاطر فراری بودنش اضافه خدمت بکشد.
عجب طرفداری از تیم ملی کرده:
"برای اولین بار در تاریخ فوتبال کشورمان بود که روح یک تیم را به نمایش گذاشت."
اففففففففففففففففففففف
ایشان اسمشان را اخیرا به ابوذر ندیمی تغییر داده اند.
بعد این نماینده محترم نگفتند حکم دادگاه باید چی باشه؟! لابد "فقط اعدام"!!!!!
انجا که پولهای باد اورده از جیب این ملت بدست میارن بعد به همین مردم فخر میفروشند باید در مقابل شادی ملت که تبدیل به غم شد پاسخگو باشند هیج دلیلی برای کار پولادی توجیه پذیر نیست.
چه ربطي داره داور كارت داد بعد متوجه شد كه دير شده بود و مجبور كارت دوم را بدهد.همين در ضمن شما برويد به كار مردم رسيدگي كنيد و فوتبال را سياسي نكنيد
اگر به جای فیلم بازی کردن، این سرباز فراری فوتبال بازی می کرد بهتر بود.
بهتر است افرادی را که به تیم ملی دعوت می کنند فبلا از ایشان تست هوش بگیرند تا به این مشکلات برخورد نکنند
بازیکنان فوتبال را اگر میباختند شکنجه میکرد
بايد تو زمين فوتبال كلاغ پر بره
برای پولادی واقعا ضمن نشان دادن لیاقت خودش دل میلیونها ایرانی را آزرد
موافقم.
به نظر من آقای مهرداد هیچ تقصیری در باخت تیم نداشته
چرا همون موقع که تخلف کردند و همراه تیم بردنشون صدای هیچ نماینده در نیومد
سلام هزارن نفرازجوانان وطن تومرزهادارندخدمت مقدس سربازي راميگذرانند
ولش کنید این بدبختا
لطفاً پای سیاست را از فوتبال کنار بکشید.
چرا همون موقع که تخلف کردند و همراه تیم بردنشون
گر تیم نتیجه میگرفت ؟؟؟؟؟؟؟
یاد بازی های دوران مدرسه در سالهای ابتدائی افتادم !
شما مي دوني توي فوتبال چند نفر داخل زمين هستند؟
به رفتار اقایان دژاگه وازمون وقوچان نژاد جهانبخش نگاه کنید حرفه ای و ارام بعد به رفتار سایر بازیکنان در بازیها نگاه کنید .فرق تربیت ورزشی را خواهید دید .اقا تربیت ورزشی ما صفر است.
فقط تیترو خلاصه رو خوندنم
یپ
این نتیجه بی اخلاقی های ورزشی است طی سالیان اخیر
بر ماست که برماست
کو جوانمردیهای گذشته
بابا خجالت هم خوب چیزیه
نفرتم از عراق و عراقی هزاران برابر شد بعد از این بازی!!!
از کسانی که مخالف بخشش جاعلان و خطاکاران بود انتقام گرفت .
باهاشون اینجوری برخورد نکنین.
بابا اینها جوونن.
كار پولادي بچه گانه بود
پولادی پولادی مرگ به نیرنگ تو
بدون شک خطای شبه عمد وتمارض نابجای فولادی سهم عمده درناکامی تیم ملی داشت این بازیکن متلقب نباید هرگز خود را ببخشد
پولادی چه احتیاجی داشت که برای تیم ملی بازی کنه اون هم می تونست مثل جباری قطری بشه و همون جا پول بگیره و بازی کنه
پولادی متهم اول در بحث حذف تیم ملیه
احتمال رابطه با شکست تیم ملی فوتبال در مقابل تیم عراق در استرالیا با خبر تابناک راجع به شرط بندی های کلان که پلیس فتا در مازندران کشفکرده است٬ بهتر است بررسی شود.
بهتر نیست ایشون حرص و جوش مشکلات مردم و شهر لاهیجان رو بزنند؟
چنين اتهامي حقوقي نيست.
کسانیکه که وطنشون را رها کردند و قطری شدند و علیه تیم ملیه کشورشون اقدام کردند باید محاکمه شوند
جالب است که دست به محاکمه کردن همه چه خوب شده
از اين متنهاي با محتواي ضعيف هر از چند وقت يك بار توسط جناب تابناك درج مي شود.
خوشم اومد پولادی بر نگشت
لطفا احساساتی نشوید
هعییی چی به سرمون اومد
بابا جمع کنید این فوتبال کثافت را
بابا
سهراب مُرد
بی خیال نوش دارو و آمبولانس و کپسول اکسیژن
"سرباز فراری که به ‌رغم کیفیت خوب فنی‌اش در تیم ملی، تنها به دلیل دور زدن قانون و تخلف فاحشش در ماجرای کارت پایان خدمت و بعد از"

آقا یا خانم تابناک چرا حرف بی ربط می زنی؟کجا از نظر کیفی بالاست؟؟!! چندتا پاس سالم، چندتا سانتر درست، چندتا تکل کامل داشت؟ دو سه تا بازیکن بهتر از اون تو سمت چپ دفاع تو لیگ داشتیم، کی روش فقط و فقط لجباز و عاشق اثبات کردن خواسته هاشه(مثل نیاوردن مهدی رحمتی). نگاهی به ابتدای فوتبال همین پولادی بندازی می بینی اصلا بک نبوده و وسط زمین و هافبک هجومی بود حتی با همین پست به استقلال رفت.
خواهشا بزرگش نکن سرباز فراری بی عرضه فراری از وطن رو...
اینجا کره ی شمالی نیست
پولادی مایه ننگ تیم ملیه
فقط اعدام!
هر سرش باید نقشه سرباز فراری عالم باخت ایرانم خودشه
بهتره که این نماینده راجع به مشکلات مردم حرف بزنه
ایشون همون سربازیش رو بره. محاکمش پیش کش.
پولاااااااااااااااااااااادی
با محاکمه موافقم
اگر اين موضوع بالا بگيره بغيد نيست يك هوادار تيم ملي بلايي سر پولادي بياره
برای همشیه از بازی در فوتبال محرم گردد
به نظر من اگه 5 تا فوتباليست مثل پولادي رو دم مجلس اعدام كنيم ديگه همه حساب كار دستشون مياد
این آقا اصلا یه عکس با شورت ورزشی داشته ؟
پولادي مغضوب هواداران ايراني نيست
چه میشه کرد
با سلام
من سرباز هستم. متاهلم. اجاره خونه های تهران رو هم که می دونید.
در لیگ ایران در هر بازی به وفور خطاهای مشابه به آنچه پولادی انجام داد دیده میشود .
چه تفکراتی
با با ول کنید این نظرات رو.
انقد گفتين بياد بره سربازي
ديگه نمياد ديووانه نيست كه ٢سال از بهترين سالاي عمرشو بياد بره سربازي بكنه رفته امارات ديگه هم نمياد بلهه
اولا ایران بهترین بازی را دوست و دشمن قبول دارند کرد
کسانی که پنالتی راخراب کردند نیز درعدم صعود تیم مقصرند
راستم میگه. کلا مشکل داره این پولادی
بازیش خوبه که خوبه! گند زد به تیم!
تیمی که به یه بازیکن وابسته ست همون بهتر که نباشه.
پولادی خود را به اب واتش زد تا از خجالت مردم ایران در بیاد متاسفانه نشد . او یک فوتبالیست با غیرت است او را کوچک نکنیم .
این اقا عالی بود
بفرستینش مرز پاکستان خدمت
اقایان نماینده چراوقتیکه یایدحرف بزنن ساکتن
تيمي كه بخواد با بدبختي و اونم شانسي امارات رو تو دقيقه نود ببره همون بهتر كه حذف بشه
من با شما موافق نیستم
آقای ندیمی کاملا درست گفته است.
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری؟
بیچاره فولادی
تازه پی به علت حمله کاربران ایرانی به صفحات شخصی مسی و...میبریم
نتیجه نگرفتن تیم ملی به خاطر وجود مدیر نالایقی به اسم کفاشیان و میدان دادن به جاعلان است
کاملا موافق
بهتر است نمایندگان بیشتر به مشگلات حوزه انتخابیه خود بپردازند
مهدی پولادی تنها نیست، یک ملت هستیم که به فرافکنی،
يا خدا بچه مردمو اعدامش نكنند
نوش دارویی و بعد از مرگ سهراب آمدی
اعدام
3 گلی که تو بازی عراق خوردیم از سمت پولادی بود اگه تو بازی های دیگه پولادی نبود بیشتر گل میخوردیم.
این آقا بقول نقی معمولی تا حالا به گربه لگد نزده .
آقا بیخیال. فوتباله ها
من یک فوتبالی هستم و از باخت کشورم بسیار ناراحتم
می خواهید بیاوریمش وسط میدان توپخانه به روش داعش گردن بزنیم!ا
واقعا خجالت نمی کشید از اینگونه تحلیلها و بدون در نظر گرفتن هیچگونه جنبه اخلاقی نسبت به بردن آبروی افراد اقدام به حتک حرمت می کنید.
احسنت. نتیجه بی قانونی همین میشه. باید منتظر عواقب بعدی باشیم
نمیخوای اعدامش کنیم عایا ...
نماینده مجلس ...........
معلومه سر قضیه سربازی زورش اومده.
مگه کره شمالیه
ميگم خاوري چه شد ؟!! . . .
خیلی عالی بود از نویسنده این مقاله کمال تشکر را دارم.
عجب دارایتی...آفرین...!!!
همه چیز از قبل برنامه ریزی شده بود تیم نباید صعود میکرد
از تنها کسانی که در حال حاضر انتظار برخورد اصولی نمی رود ؟؟؟؟
یک بازیکن تیرباران کنید بقیه درست می شن
بنده با تیر باران در ملاعام موافقم
رای بگیرید
فوتبال ایران مریض و فاسد است
موافقم
جناب نديمي شما لطفا جلوي حيف و ميل هاي گنده تر را بگيريد
كارش حرفه اي بود، دروازه بان زد تو سينش اونم بزرگش كرد، داور ضربه دروازه بانو نديد و گنه اخراجش ميكر
آقای پولادی به خاطر کارت زردی که داشت نباید اون لحظه ضربه به دروازه بان می زد
اقدام پولادی در حذف تیم ملی نشات گرفته از ریشه ایشان از یکی از روستاهای کلاردشت است!
بهتره جای گشتن دنبال مقصر از شکستها درس بگیریم و نارسایی ها رو اصلاح کنیم
آقای ندیمی بجای اظهار نظر های هیجانی سری به حوزه انتخاباتی خود ( لاهیجان ) بزند .
بهتره اقا بجای پیشنهاد در باره بازیکن برود در مجلس از اینکه عراقیها بعد بازی پرچم ما را اتش زدند حرف بزند
بنظرم تابناک خیلی دوست داره بهش بگیم "پدربزرگ"!!!
چشم پدر بزرگ...
هرچی شما بگید همون درسته پدربزرگ....
پدربزرگ...
خوبی پدربزرگ؟....
مخلصیم پدربزرگ....
عجب من فکر میکردم فقط بازیکنان کره شمالی را بخاطر باخت محاکمه کنند که انها نیز چیزی به بازیکنانشان نگفتند
نوشدارو پس از مرگ سهراب!!!!!!
سلام
اقای پولادی یک مجرم است ولی جرم ایشان بدون معاونت دیگری امکان پذیر نبوده
مگه حضرت اقا در دیدار با ورزشکاران نگفتن با متخلفان برخورد بشه .
حتی اگر این بازیکن باعث برد تیم ما میشد با توجه به اینکه معافیت جعلی داشت وخود را فراتر از قانون میداند از نطر ما بی ارزش بود
یکاری می کنند که همه خیر تیم ملی بزنند و بروند دنبال زندگی راحت
چوب خدا صدا ندارد مسئولین تیم ملی با اینکارشون به ملت ایران نارو زدند خدا جواب آنها را داد.
این بشر اگه عقل داشت که سربازی اش را با تقلب جعل نمی کرد!
به نظر من کسانی که میخوان تمام اشتباهات رو به گردن بازیکن بندازن میخوان روی اشتباهات خودشون سرپوش بزارن این فوتبال کشور ما از یک بیماری حاد رنج میبره به اسم بی لیاقتی کار بلد نبودن رییس و رویسای فدراسیون به دنبال مقصر دیگه ای نباشیم
چرا عادت کرده ایم بعد از اتفاق افتاده تازه دنبال مقصر بگردیم .چرا قبل از بازی ها کسی حرفی نزد؟ اگر میبردیم فرستادن سرباز فراری ایرادی نداشت وقانون شکنی نبود؟ واقعا که
فعلن رحیمی رو ببرین زندان تا بعد.
نظر خودت رو گفتی نظر ما رو هم چاپ کن لطفا!
پولادی باید اعدام شود.
این طوره از راه حرام نمی توان به سعادت حلال رسید
مهرداد پولادی یک بازیکن حرفه ای در دفاع تیم ملی بود
واقعا متاسف شدم
مهرداد پولادی واقعا زحمت کشید،
شاید فکر کرده زمین بازی فوتبال هم مثل ایران هست که تخلف کنی و تشویق بشی
خسته نباشید میگم به همشون.
کارت جعلی را چه ارگانی صادر کرده است؟!!
تابناک عزیز بدجویی از تحلیلت بو در می آید.

.
از این به بعد هر کی پنالتی بده ، کارت بگیره ، مصدوم بشه باید محاکمه کنیم .... فقط اعدام !!!
امیدوارم تغییر ملیت بده و اینجوری اعتراضی کنه
من قبلا هم گفتم که که اقای پولادی بعد از سخنان مقام معظم رهبری در لزوم برخورد با متخلفان ورزشی از عمد آن حرکت را انجام داد تا لطمه بزرگی به کشور جمهوری اسلامی وارد کند
چوب خدا صدا نداره!!
خدا میدونه!!!!
این قدر به فوتبال نپردازید ورزش استعماری است
از یه چیز دیگه دارن میسوزن به یه چیز دیگه دارن گیر میدن !
آقا این حرفا چیه، این همه بازیکن اشتباه میکنند و باعث مشکل تیمشون میشن کی تا حالا محاکمه شده که این بنده خدا بشه
بنام خدا
بنظرم فقط بعنوان غايب سربازي بررسي شود و در تيم ملي نبايد اينطور صحبت شود خوب كسي شك ندارد
خیانت خیانت
ین بازیکن هم انتقام گرفت البته در بدترین حالت اگر فکر توطئه کنیم.
پول مفت ملت را به حلقوم مشتي مفت خور مثل پولادي ريختن
به نظر بنده آقای پولادی در این جام از نظر فنی نیز کمکی به تیم ملی نکرد
اگر اینطور بود که بازیکنان تیم برزیل و باید تیر بارون میکردن بعد 7 تا گلی که خوردن
عامل اصلی باخت تیم ملی حرکت بچه گانه پولادی بود اگر این اتفاق نمیافتاد تیم ملی با گلهای بیشتری مقابل حریف به پیروزی میرسید.
اين برخوردها جيه؟
سلام وقتی یه سر باز فراری رو میبرندتیم ملی چه انتظاری داری نکنه
عامل شکست تیم آقای پولادی بود با حرکت غیر حرفه ای که انجام داد فوتبال را به سقوط رساند. بازیکنی که چند دقیقه قبل کارت گرفته باید با احتیاط عمل کند نه با گستاخی ؟ دیدند ثمره اش را....
به عشقه دریبل خوردن مسی از پولادی
اگر گل زده بود هم همین حرف ها رو می زدید
بنظر من آقای کی روش میبایستی پس از گرفتن کارت زرد اول این بازیکن را تعویض میکرد
حالامتخلفان همراه تیم به تهران برگشته اندیا....؟
تحلیل خوبی بود ولی بنظر من هم یکی از عوامل اصلی شکست همین بازیکن ناپخته بود. انشالله از این به بعد با تخلفات برخورد جدی شود.
سرباز فراری جایزه گرفت تا در استرالیا بازی کند .
اووووووووووووووووووووف
ما 99% به پولادي باختيم و 1% به داور
واقعا آقاي پولادي 70 ميليون ايراني را نابود و جمعه سياهي براي آنها رقم زد.
لطفا در مورد شخص اقای پولادی نظر سنجی بگذارید
1- پولادی عمدا خطا کرد تا اخراج شود
2- اشتباه داوری باعث باخت ما شد
3- پولادی بیگناه است
چی ؟//بابا
مردم ما جوگیرن!!!
تحلیل خوبی بود ولی بنظر من هم یکی از عوامل اصلی شکست همین بازیکن ناپخته بود. انشالله از این به بعد با تخلفات برخورد جدی شود.
عجب از این استدلالها بعنوان یه ایرانی
با سلام از فوتبال ضعیف وفاسد وبازیکنان پولکی وبعضی بازیکنان متخلف بیش از این انتظار نیست مانند ساختمان کج را هر قدر داربست بزنید باز کج است این فدراسیون وفوتبال را منحل مجدا از نوع ساخته شود
تابنک سوژه نداری ، واقعا داری شورش رو در میاریی با این عنوان چرت و پرتت.
اول بايد انهاي را كه رشوه گرفتند و كارت جعلي پايان خدمت به او دادند و بعد اين بازي كن را محاكمه و مجازات كرد
شما نمیتونید بیاریدش ایران میخواید محاکمش کنید خخخخخخخخخخ
فرض کنید مهرداد پولادی اخراج نشده و حتی یک گل هم زده بود. آن موقع این نماینده مجلس چه حرفی میخواست بزند؟
الان پولادی کجاست؟!!
خیلی ترسو تابناک. نظر من چی شد..
كره شمالي؟
درسته که پولادی در شکست تیم ملی بی تأثیر نبوده اما زحمات و درخشش او در جام جهانی مخصوصا مقابل آرژانتین نیز نبایستی فراموش شود
اتفاقا باید با جلب از طریق اینترپل پولادی را به ایران بیاورند .
جای تاسف هست
منم باهاش موافقم باید محاکمه بشه در ضمن به لحاظ فنی هم بازیکن خیلی خوبی نیست! شما بازی های مرحله گروهی رو ببینید همش میزنه زیر توپ!
بابا ولمون کن اینا جلوی عراق کم آوردن خجالتم خوب چیزیه هااا اینقد خرج کنی بعد جلوی عراقیایی که یک قرون هم خرج نکردن ببازی درشو تخته کنید بابا.....
جانا سخن از زبان ما می گویی
متقلب خوشی موقتی رو هم از مردم گرفت . . .
ايشون بايد اين قاطعيت رو مقابل رحيمي و ساير افراد باند احمدي نژاد داشته باشند
عامل شکست پولادی بود
نماینده محترم مجلس لطفا" شما به فکر تامین مایحتاج و رفع مشکلات مردم باشید
اگر قرار باشد پولادی محاکمه شود احمدی نژاد باید چه بشود؟
حقیقتا بازی گروهی تیم فوتبال کشورمان مثال زدنی ومثل تیم ملی آلمان با خونسردی ونتیجه گرا بازی کرد که ادامه این روند البته با بهبود نتیجه جای خوشحالی دارد..
کی سیاست مدارا میخوان دست از سر فوتبال بردارن.
آقایان فدراسیون فوتبال و مسولین وظیفه که نتوانستند قاطعانه در برابر این تخلف مقاومت کنند وبه بهانه کمک به تیم ملی حق سربازان در حال خدمت را ضایع کردند نمیدانستند
واقعا این پسرک شعور اعتبار واحترام مردم را نشانه گرفته است.
ازنام داور معلوم است كه اوجهود است
وقتی شخصی از سربازی رفتن امتناع کند. واحتمالا" سربازی رفتن را اتلاف وقت بداند
در میدان ورزش هم بهتر از این نميشود.
مردم انتظار داشتند پیش از آغاز جام ملت‌ها ـ که‌ این بازیکن با تصمیم مسئولان، عازم استرالیا شده بود
خدانخواست
خدانخواست
راست گفته
اگه اینجوری باشه که............
کی روش باید از سوی کسی که اینقدر هواشو داشت؛ رکب می خحورد و حذف می شد از همون اخطار اول مشخص بود که اخراج می شه به تعداد خطاهاش و نوع اونها دقت کنید ولی محاکمه به خاطر اخراج خنده داره؛
تازه گفتن اوناییم که تخلف کردند برن دسته دو بازی کنند
مگه کارت سند ملی نیست و جعل اون مجازات نداره؟ پس چرا اینا انقدر راحت از کنارش گذشتند
فاتحه نظام وظیفه رو باید خوند با این اجرای عدالتش
درود و سپاس بر تابناک و مخاطبین محترمش
بنده همیشه معتقدم که ورزشکاران محترمی که برای تیم های ملی انتخاب میشوند نه تنها از نظر فنی باید عالی باشند بلکه از لحاظ ادب و تربیت و فرهنگ اجتماعی باید سرآمد تر از دیگران باشند
سلام خبر شما غیرکارشناسی هست
.
کسی که تخلف اشکارکند هرجا بتواند تخلف خواهدکرد.
در جای که او باید برای فرار از سربازی محاکمه شود اورا به تیم ملی دعوت میکنند
پولادي بهترين كار ممكن رو كرد
واقعا .......
حرکت پولادی که بی دلیل پای خود را به دروازه بان عراق زد کاملا غیر حرفه ای بود.
جای چنین بیانی که نه در حیطه قدرت شما است و نه قانونی و منطقی
بیخیال بابا
دلتون خوشه ها
یعنی به مردم لاهیجان تبریک میگم
دوستانی که تا دیروز فوتبال را بازی آدم های بیکار و کاری عبث می خواندند چی شده حالا برای میخواهند از فوتبال حمایت کنند
چی میشه گفت آخه
خواهش مي كنم قبل از فوتبال أخلاق را به بازيكنان ياد بدهيد
خوبه خوبه...شما پرونده اقازاده رو به انجام برسونین کافیه..
فوتبالیست یعنی .............
پولادی در مورد فرار از خدمت(درصورتی که ثابت بشه) مرتکب خلاف شده ولی در مورد باخت تیم ملی مقصریکه باید مجازات شه ، نیست .
تیم ملی ما به عراق باخت و عوامل زیادی در اون دخیل هستند !
به نظر من و بیشتر هواداران تیم ملی پولادی عمدا تمارض کرد و باید محاکمه شود.
اگر قوی بازی میکردند به این حرفا نمیرسید .
باخت به کنار . عدالت کجا رفت. سرباز فراری و یا محترمانه غایب چرا قانون برایش اجرا نشد و مهم اینکه جعل کارت هم داشته باشد .
نتیجه این میشود غیر از این بود نمیشد
اگر همان ضربه را دروازه بان ایران به سینه یکی از بازیکنان عراق با امارات و بحرین میزد بی درنگ کارت قرمز میگرفت.
تا کی ما باید در ورزشهای گروهی به خاطر یک نفر تاوان ان را همه مردم بدهند
با عرض پوزش، بنده قصد ندارم الان که حذف شدیم نمک روی زخم بپاشم، اما حقیقتا معتقدم کاری که توش ناخالصی و ناپاکی باشه، موفق نمیشه،
اقی ندیمی شما از فوتبال چه می دانید.؟
موافقم! مقصر پولادی بود و گرنه تیم 11 نفره ایران از تیم 11 نفره عراق قوی تر بود و تیم 10 نفره هم سطح عراق! برای همین تو پنالتی باختیم
هعیییییییییییییی
چطور شده شمایی که تا دیروز سنگ این جاعل فراری را به سینه میزدین امروز میگین باید محاکمه بشه اونم بخاطر اخراج شدن ؟!!!!
یاد یکی افتادم
مایه تاسف است
حق ما باخت بود

- نه تیم داریم
- نه مدیریت داریم
فقط اعدام به پاس خون های شهیدان راه وطن
پووووف
متاسفانه علم و دانش در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری مسئولان کشور ما همیشه کمترین جایگاه را داشته است .
معلومه که چقدر مغرضانه در مورد پولادی صحبت می کنید. قطعا منافعی دارید و گرنه کل مملکت را ول نمی کردید به فکر پولادی باشید!
لطفا برای خود خبر هم منفی مثبت بگذارید که ما بتوانیم به خود خبر هم امتیاز دهیم. الان فقط به نظرات می توان امتیار داد
لطفا نويسندة نامريي اين مقاله و مقاله هاى قبلي كه تماماً از روي غرض ورزى با وى نوشته شده با معرفي نماييد. تابناك جاى تصفيه حساب شخصي نيست.
جانا سخن از زبان ما مي گويي.
چي مي گي داداش! زحمت كشيده براي ايران بازي كرده. اگه بازيكن عراق رو اخراج مي كردند همه براش دست و هورا مي زدين. هيچ وقت يك طرفه به قاضي نرو.
پولادی به خاظر اخراج مقابل عراق نباید محاکمه بشه.
چی بگیم والا؟
این موضوع تمرکز حساسیت و تشدید و هدایت فشار ها بر پولادی بی علت نیست .
اف بر پولادی
ای بابا
تابناک مرد باش و یبار نظر مخالفتو باز نشر کن
پولادی با اون خطای بی موردش زمینه ساز حذف ایران شد
حالا اين حرفها چه دردي رو دوا مي كنه؟! هر بر تيم به يك دليل مي بازه به تيمهاي دره پيت
ای اقا کدوم محاکمه
ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است
چوب خدا صدا نداره
من به عنوان یک ایرانی موافقم که اینکار صورت گیرد
سلام چرا ما همیشه کارهای اشتباه خود را به پای یک نفر می نویسیم
فوتبالیست محاکمه شود !!!
سلام
ما باید به کی شکایت کنیم .
انشالله بعد از محاكمه اسيد پاش ها
ايشان هم در زمينه كارت جعلي معافيت تقلب كرده هم با داشتن كارت زرد تقلب كرده هم در استراليا مانده و تقلب كرده .بنابراين ايشان خلافكاره و از هم خلافكارتر خود كفاشيانه كه مردم ايران و دنيا بخاطر هيچ مسخره كرده ضمنا نحوه بازي دفاعي ايران هم يك نوع تقلب محسوب ميشود
مطمئنا این خوش خدمتی آقای پولادی برای اعراب مد نظر شون می مونه یا جبران می کنند ویا جبران کرده بودند.... .ا
بنظر شما فوتبال رو با كدوم ‌‌ـ ت مينويسن ؟؟!!!!
در کلمبیا یک انسان جایزالخطا آن هم از نوع سهوی آنرا بخاطر گل بخودی با اسلحه کشتند
مسئولینی که باعث این کار روشدند رو مجازات کنین. پولادی فقط نشون داد که اولا همه در برابر قانون یکی نیستیم و دوما:به راحتی می شه قانون رو دور زد و اب از آب تکون نمی خوره
یعنی چی
به نظر من پولادی خائن
بنظر من آقای فولادی صلاحیت بازی در تیم ملی رو ندارد
در تارنماتو گل بگیر با این مقاله های مسخرت
چرا پولادی؟
بازی فوتبال یک بازی گروهی است ولی امکان دارد با اخراج یک نفر تقییراتی ایجاد شود ولی این باخت فقط تقصیر داور است
باکسی که خلاف قانون رفتار کرده باید برخورد کرد حالا از هر قشری می حواد باشدچه برسد به فوتبالیست.
لطفا مقاله هاتو نو کوتاه و مختصر نویسید و خصوص از جملات طولانی استفاده نکنید
فعلا تو سواحل جنوبي خليج فارس داره به فدراسيون فوتبال مي خنده و حالشو مي بره.
بغل گوش خودتون از جناب رحیمی پول بیت المال هدیه گرفتن.
متاسفم
اول اینکه از کجا معلوم اگه پولادی اخراج نمیشد ما صد در صد می بردیم؟
بعدم باخت و حذف ما قبل از هر چیز معلول سیستم نادرست فدراسیون و عدم مدیریت درست است
کسانی که خواهان حذف حراست و نظارت بر پر ادعاهای بی هنر بودند جواب دهند .
كاملا منطقي است و موافقم
سلام. این اتفاق یک درس برای همه مردم و مسولین داشت انهم این بود که یاد بگیریم قانون را فدای اهدافمون نکنیم
تابناک مشکلی جز پولادی تو این مملکت نیست ؟؟؟
این همه سر وصدا برای چیه اتفاقی نیافتاده این بنده خدا برای کشور زحمت کشیده وان حادثه هم یک اتفاق بود
مهرداد پولادی در تمام دقایقی که در زمین بود اجازه نداد یه نفر ازش رد بشه
تا زمانی هم که بازی کرد دیدید حتی یک گل هم دریافت نکردیم.
در این که پولای مقصر بود شکی نیست.
ولی نباید تمام تقصیات متوجه او باشد.
همه از تیم ملی راضین و واقعا خوب بازی کردن و همه ی فوتبال دوست ها به جز اونایی که جاشون تنگ شده راضین
چرا نظریات را چاپ نمی کنید
هر چی مشکل تو این مملکت به خاطر اینه که به جای اینکه قانونی با مسایل برخورد کنیم میخوایم همه چیرو کدخدا منشانه حل کنیم
نماینده لاهیجان مگه بد گفته؟
اگر پولادی یگ گل به ثمر میرساند الان قهرمان ملی بود و چه بسا از خدمت سربازی معاف می شد یا توپ امیری به تیرک دروازه نمیخورد و یا.... یاد صدام افتادم که شایع بود فوتبالیست ها رابخاطر باخت به شلاق می بست
پولادی تو اخراجش تقصیری داشت و حرکت غیرورزشی انحام داد؟
امثال من رفتیم توی بدترین و خطرناک ترین منطقه ایران ( جکیگور ) خدمت کردم
اولا هدف پولادی ضربه زدن به تیم ملی نبود بلکه او می خواست حداقل دروازبان عراق یک کارت بگیرد اما کاملا ناعادلانه فقط به پولادی کارت داد ثانیا اثر پولادی در تیم آنقدر مشهود بود که ایران پس از اخراج پولادی هرسه گلش را از این جناح دریافت کرد حتی پنالتی ثالثا این جوان در کل بازیها چه جام جهانی و چه این جام از جان خود مایه گذاشته او در اصل یک سرباز وطن بوده
...جاي تعجب دارد.. از كي بازيكن را محاكمه مي كنند!!؟؟؟؟
تو خیلی عادلی ولی اگه پولادی استقلالی بود میدیدیمت
زیادی جدی گرفتید. بابا
حیف
پولادی جام ملت هارو با لیگ برتر خودمون اشتباه گرفته بود و با اون حرکات بچگانش بد جور لطمه زد به تیم
این چه حرفیه؟
نمی توان یک نفر را در این ماجرا مقصر دانست .اتحاد و نگه داشتن کارلوس کیروش قطعا به نفعه فوتبال ایران خواهد بود.
نویسنده واقعا تو باغ نیست .
نظدیات دا جرا چاپ نکردین
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار