بازدید 2391
یونسی:

رژیم‌صهیونیستی ریشه ناامنی در منطقه است

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با اشاره به آموزه های دینی و فرهنگی ایران برای احترام به همه ادیان الهی، گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران خود را موظف می داند که از حقوق همه اقلیت های دینی و مذهبی در ایران به طور کامل دفاع و حمایت کند.
کد خبر: ۴۶۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۱ 25 January 2015
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با اشاره به آموزه های دینی و فرهنگی ایران برای احترام به همه ادیان الهی، گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران خود را موظف می داند که از حقوق همه اقلیت های دینی و مذهبی در ایران به طور کامل دفاع و حمایت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حجت الاسلام و المسلمین 'علی یونسی' روز یکشنبه در دیدار «نرسس پطروس نوزدهم» پاتریارک ارامنه کاتولیک جهان با بیان اینکه ارامنه بخشی از تاریخ دیرینه کشور ایران هستند، گفت: همه مردم و اقوام ایران در طول تاریخ با یکدیگر همزیستی دوستانه، انسانی و مسالمت آمیز داشته اند.

دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با اشاره به موقعیت اجتماعی مناسب اقلیت های دینی در ایران و بویژه در دولت یازدهم، بر پیگیری مشکلات اقوام دینی توسط دولت تدبیر و امید تأکید کرد.

یونسی با قدردانی از پاپ فرانسیس اول بخاطر موضع گیری شفاف و صریح علیه چاپ کاریکاتور موهن در نشریه فرانسوی ادامه داد: چاپ این کاریکاتور تنها توهین به اسلام نبوده و در حقیقت به کل پیامبران الهی اهانت شده است.

وی با بیان اینکه همه بی احترامی ها علیه اسلام از صهیونیست ها سرچشمه می گیرد، گفت: فعالیت هایی به صورت بسیار مرموز و پنهانی دنیا را به سمت بی دینی و ناامنی سوق می دهد و وقتی منطقه خاورمیانه احتیاج به امنیت دارد، صهیونیست ها به اشکال مختلف در منطقه و جهان در حال تولید ناامنی، کینه و دشمنی هستند.

یونسی با اشاره به طرح ایده دکتر روحانی در سازمان ملل مبنی بر جهان عاری از خشونت و افراطی گری، گفت: جمهوری اسلامی ایران در حال مبارزه با گروه های تروریستی تندرو می باشد.

« پطروس نوزدهم» پاتریارک ارامنه کاتولیک جهان نیز با ابراز خرسندی از سفر به کشور ایران، به دیدارهای خود با مقامات بلندپایه ایرانی و همچنین نمایندگان اقلیت های دینی در مجلس شورای اسلامی، اشاره کرد و گفت: در ایران مشخص است، اقلیت ها به راحتی زندگی می کنند و هیچ مسأله خاصی ندارند که این آزادی و آرامش اقلیت های دینی در ایران را مدیون فعالیت ها و تلاش های دولت ایران بویژه دولت یازدهم می دانیم.

پاتریاک ارامنه کاتولیک جهان با اشاره به چاپ کاریکاتور موهن پیامبر اسلام(ص) در نشریه فرانسوی گفت: پاپ فرانسیس اول، از جمله نخستین افرادی بود که به چاپ این کاریکاتور موهن اعتراض کرد و باید بدانیم، آزادی بیان به این معنی نیست که به ادیان دیگر توهین کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار