بازدید 7221
۸

شیشه عمر کی روش در دست کمیته فنی

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه همکاری با کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی تا جام جهانی را منوط به تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال دانست.
کد خبر: ۴۶۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۰ 25 January 2015
 رئیس فدراسیون فوتبال ادامه همکاری با کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی تا جام جهانی را منوط به تصمیم کمیته فنی فدراسیون فوتبال دانست.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی کفاشیان پس از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما با کی روش تا جام جهانی آینده قرارداد داریم اما کی روش باید با حضور در ایران درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا به کمیته فنی گزارش دهد و برنامه های خود را تا جام جهانی آینده ارائه دهد.
 
او افزود: از عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال راضی هستم اما مسئله مهم این است که ما در بازی چهارم آن طورکه باید و شاید خوب نبودیم هرچند که بازیکنان تمام تلاش خود را کردند و ما با بدشانسی روبرو شدیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره دوپینگ بازیکن عراقی و شکایت فدراسیون فوتبال ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم گفت: چگونه است که در یک بازی تیم ما به علت دو اخطاره بودن بازیکن با وجود پیروزی بازنده اعلام می شود اما ای.اف.سی درباره دوپینگ بازیکن عراقی هیچ واکنشی نشان نمی دهد باید این موضوع را بررسی و پیگیری کنیم تا ببینیم مشکل کجاست.
 
کفاشیان گفت: تمام تیم های آسیایی برای موفقیت تیم شان سرمایه گذاری عظیمی انجام دادند ما هم برای توفیق تیم ملی باید سرمایه گذاری کنیم تا از کشورهای دیگر عقب نمانیم و نتیجه کار تیم ملی فوتبال در رقابت های آینده ضعیف نباشد.
 
او گفت: در این جلسه درباره صورت های مالی فدراسیون هم مباحثی مطرح شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۸
بهتر از کی روش گیرمون نمیاد.چندبار باید عقب گرد کنیم؟حالا که داره خوب کار میکنه.تیم 10نفره 80دقیقه جنگید.دیگه باید چکار میکردن که میگی بازی چهارم اونطورکه باید خوب نبودیم؟
عراقرنه مربی خارجی دارد و نه میلیاردی خرج فوتبال می کند و با جنگ داخلی و بمب گذآری دسته پنجه نرم می کند و از ما هم برد پس دولت می تواند بودجه فوتبال را در شرایط بد اقتصادی فعلی به یک دهم برساند
دیگه از دیدن بازی های تکراری و بی کیفیت که 11 نفری دفاع میکنن خسته شدیم.
کیروش فوق العاده بود. باید به راهش ادامه دهد تا مثل والیبال پیشرفت کنیم.
کی روش عالی بود
طرفداراي كيروش!
ميشه بگين تيمش دقيقا چه دستاوردي داشته؟
آقا ببینید ما چه چیزهای برای کیروش فراهم کردیم و چی ازش خواستیم بعد میفهمید که چند چند هستیم
ديگه چقدر سرمايه گذاري !!!!!؟؟؟؟؟؟ تمام سرمايه هاي مردم رو خرج تيم ملي و مربيش كردين چه نتيجه اي گرفتين!!؟؟؟ عراق رو دست كم گرفته بودين! عراق با يه مربي بومي تا مرحله يك دوم نهايي صعود كرد بعد ايران با اينهمه هزينه براي مربي خارجي در اوج ناباوري حذف شد. همش هم ميگين از ارزشهاي ما چيزي كم نشده!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل