بازدید 17698

قطع سیم کارتهای فاقد کد ملی از 15 بهمن

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: از نیمه دوم بهمن به بعد سیم کارت هایی که کد ملی ندارند، قطع می‌شوند
کد خبر: ۴۶۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳ 25 January 2015
معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: از نیمه دوم بهمن به بعد سیم کارت هایی که کد ملی ندارند، قطع می‌شوند

داداش زاده در گفت​وگو با واحد مرکزی خبر افزود: سیم کارت های با مالکیت غیر یا مالکیت تقلبی در دستور کمیسیون تنظیم مقررات قرار گرفته است.

داداش زاده گفت: با اشاره به سوء استفاده هایی که بیشتر در حوزه کلاهبرداری و مسائل مربوط به مزاحمت وقاچاق ترافیک در خصوص سیم کارتها گفت مشکل اساسی این است که بخش عمده ای از اطلاعاتی که در پایگاه های شرکت های تلفن همراه وجود دارد، صحیح نیست یا در سنوات گذشته به طور صحیح وارد نشده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یکی دیگر از مشکلات را ثبت سیم کارت به نام افراد بدون اطلاع آنان دانست و گفت: همه سیم کارت هایی که در پایگاه داده شرکت های تلفن همراه وجود دارد، حتما باید دارای کد ملی باشد.

معاون کمیسیون تنظیم مقررات با اشاره به اطلاع رسانی در این زمینه گفت: از طرق مختلف اطلاع رسانی صورت گرفته است و از پانزدهم بهمن به بعد، سیم کارت هایی که فاقد کد ملی باشند قطع خواهد شد.

داداش زاده در پاسخ به سوالی درباره طراحی سامانه استعلام تعداد سیم کارت های ثبت شده افراد تصریح کرد: این سامانه تقریبا آماده است، اما در ابتدا تلاش می کنیم که همه مشترکان دارای کدملی باشند و بدانیم که کدملی های ارائه شده واقعی هستند، پس از آن روند استعلام تعداد سیم کارت های ثبت شده آغاز می شود تا از این طریق نیز پالایشی در این اطلاعات صورت گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۱۴
خدا خیرتون بده یه کاری بکنید.من تازه فهمیدم 10 تا سیم کارت ایرانسل دارم.چیزی که معلومه اینه که هر کی این سیم کارتهارو گرفته قصد استفاده درست از تلفن نداره وگرنه چه مرضی که بره به اسم یکی دیگه سیم کارت بگیره
من ده باره کد ملی ارسال کردم . ده بار پیغامی نیومد . الان دیگه هیچی نمی گه . الان درست شده!!!!
مگه موقع فروش سیم کارت مدارک رو نمیگیرن، چرا باید دوباره ثبت کنیم؟
من هزار بار کد ملیم را فرستادممی گوید اشتباه است در حالی که با همین کارت ملی و شماره سیم را خریداری نمودم؟!؟!؟!؟
خب از ثبت احوال بگیرند.
من تا حالا ٣ بار كد ملي رو وارد كردم، هردفعه هم قبول كرده
ولي باز هم هرچند هفته يكبار ازم شماره كد ملي مي خواد، چرا؟
اتباع خارجی که سیم کارت خریده و دارای اقامت می باشد چه کند
سلام : سیمکارتهای اعتباری وایرانسل هم لازم است . چون فقط برای خط دائم من پیام امد . باتشکر از سازمان
هر بار پیامی میاد که کد ملی خود را وارد کنید
اما واقعا این درست است که با وجود این همه کلاهبرداری ها بیایم از طریق اس ام اس و ... کد ملی خود را اعلام کنیم ؟
من چه گناهی کردم که شماها کم کاری کرید
من در سال گاری تمامی مدارکم رو تحویل دادم
این کوتاهی از شما بوده
اتباع خارجی که کدملی ندارند چه کار کند؟ من هرکد را که وارد می کنم رد می کند. کد ندارم و از طرفی نمی خواهم ارتباطم قطع شود. چاره چیست؟
اگر کسی با نام شخص دیگری وکد ملی همان شخص سیم کارت گرفته باشه چی ؟
زمانی که تلفن همراه به ایران وارد شد کارت ملی وجود نداشت لطفا روشن کنند افرادیکه در آنزمان تلفن خریداری کرده اند برای پیشگیری از قطع چکار باید بکنند؟
اداره ثبت احوال درحال صدور کارت هوشمند است و برنامه اش صدور کارت برای تمام افراد 15سال به بالا است بهترین فرصت است وقتی کسی برای دریافت کارت هوشمند مراجعه میکنه سیمکارت هایی که به نام او ثبت شده استخراج و به فرد اعلام شود و مورد تایید یا رد قرار گیرد
با این هماهنگی اپراتورها قسمتی از هزینه تجهیزات صدور کارت هوشمند رو پرداخت می کنند و کمبود بودجه ثبت احوال هم جبران میشه
آقا دستتون درد نکنه قطع کنید. نصف بدبختی مردم، ارتباط قاقچیان و دزدها و متلاشی شدن خانواده ها از همین سیم کارت های بی نام و نشان است.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار