بازدید 2612

پیش بینی آسمانی غبار آلود برای شهرهای صنعتی

کد خبر: ۴۶۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ 25 January 2015
مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور در سه روز آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه گفت: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، روز یکشنبه در اکثر مناطق کشور جوی پایدار پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر روز دوشنبه با عبور موج تراز میانی جو، در ساعات بعد از ظهر در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز سه شنبه علاوه بر شمال غرب کشور، دامنه‌های البرز و برخی مناطق سواحل دریای خزر و به تدریج مناطق شمال شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود. همچنین طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در شهرهای صنعتی و پر جمعیت آسمان غبارآلود خواهد بود.

به گفته وی، از روز چهارشنبه به تدریج مناطق شمال غرب و غرب کشور و در اواخر وقت دامنه‌های البرز شاهد افزایش ابر و بارندگی خواهد بود.

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران، اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز دوشنبه کمی ابری تا نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط با غبار محلی، پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما در این روز 4و 13درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز سه‌شنبه نیز آسمان پایتخت بدون تغییر خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز 5 و 13 خواهد ماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر