بازدید 19334

رنگ خون عروس جنایتکار در سرنوشت مرد نقاش

کد خبر: ۴۶۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 25 January 2015
تراژدی دسیسه عروس جنایتکار برای قتل شوهر نقاش در دادگاه جنایی تهران تحت رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش ایران، روز 31 خردادماه سال‌جاری مأموران پلیس ملارد در جریان پیدا شدن جسد خون‌آلود جوانی در منطقه «سه بانده» ملارد قرار گرفتند و بلافاصله تیمی از پلیس جنایی خود را بالای سر جسد رساندند.

تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد قربانی جنایت سرنوشت شومی داشته است. کارآگاهان در گام نخست و در تحقیقات میدانی پی بردند جسد متعلق به نقاش ساختمان به نام «ابراهیم» است.

زن مرد نقاش که 21 سال دارد در تحقیقات ابتدایی گفت: شب گذشته ابراهیم برای تماشای فوتبال به خانه پدرش رفت و بعد از فوتبال زنگ زد و گفت مسافری برای اشتهارد دارد و به همین خاطر دیروقت می‌آید. پدر ابراهیم نیز به مأموران گفت: پسرم بعد از دیدن فوتبال به خانه‌اش رفت و از رساندن مسافر به اشتهارد حرفی نزد و نمی‌دانم چطور این حادثه رخ داده است و عروسم چرا چنین ادعایی دارد. بدین ترتیب کارآگاهان که به ادعاهای زن جوان مرموز شده بودند شماره تلفن وی را تحت کنترل قرار دادند و متوجه تماس‌های زیادی با شماره یک ناشناس در ساعتی که جنایت رخ داده بود، شدند. همین سرنخ کافی بود تا مأموران بار دیگر عروس خانواده را تحت بازجویی‌های فنی قرار دهند و «افسانه» وقتی خود را در تناقض‌گویی‌هایش گرفتار دید پرده از راز یک دسیسه زنانه در قتل شوهرش برداشت.

افسانه به مأموران گفت: سه ماه پیش با «احمد» که سوپرمارکت دارد آشنا شدم و با گذر زمان به هم علاقه‌مند شدیم تا اینکه احمد خواست از شوهرم جدا شوم تا با هم ازدواج کنیم. وی افزود: به خاطر پسر دو ساله‌ام شرایط سختی داشتم و تصمیم به کشتن و حذف ابراهیم گرفتیم و با نقشه قتل احمد دست به این قتل زدیم.

کارآگاهان که احتمال می‌دادند عامل جنایت با اطلاع از دستگیری افسانه فراری می‌شود با راهنمایی عروس جنایتکار با احمد تماس گرفتند و وی را سر قرار صوری کشاندند.

احمد که نمی‌دانست پلیس وی را تحت نظر دارد برای دیدن افسانه در محل قرار حاضر و در عملیات غافلگیرانه پلیس زمینگیر شد. وی به مأموران گفت: پیشنهاد دوستی با افسانه از طرف من بود و پس از مدتی که همدیگر را دیدیم افسانه ادعا کرد علاقه‌ای به شوهرش ندارد و قادر به جدایی از ابراهیم نیست و به همین خاطر نقشه قتل را طراحی کرد.

در دادگاه

ساعت 11 صبح دیروز چهار بهمن‌ماه سال‌جاری جلسه رسیدگی به پرونده دستور به قتل شوهر از سوی زن جوان در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی باقری برگزار شد. ابتدا پدر قربانی جنایت پیش روی پنج قاضی عالیرتبه ایستاد و گفت: پسرم به صورت هولناکی به قتل رسیده و خواستار قصاص عامل جنایت و مجازات برای عروس جوانم هستم.

سپس احمد پشت تریبون دفاع قرار گرفت و گفت: قبول دارم ابراهیم را کشته‌ام اما هنوز نمی‌دانم چرا دست به این جنایت زده‌ام.

 وی افزود: روزهای پایانی سال 92 بود که افسانه برای خرید به مغازه‌مان آمد و من با دادن شماره تلفنم پیشنهاد دوستی را مطرح کردم که افسانه پذیرفت.

عامل جنایت ادامه داد: بعد از تعطیلات عید با افسانه قرار ملاقات گذاشتم و علاقه ما از همین دیدار شروع شد و افسانه می‌گفت که به اجبار خانواده‌اش تن به ازدواج با ابراهیم داده و این در حالی است که از سوی شوهرش کتک می‌خورد و نمی‌تواند از وی جدا شود.

وی افزود: سه ماه از این ارتباط گذشت و افسانه پیشنهاد کشتن ابراهیم را داد و من در این مدت فکر می‌کردم که افسانه با دادن این سناریو قصد دارد از دوست داشتن و علاقه واقعی‌ام با اطلاع شود و اصلاً احتمال نمی‌دادم نقشه‌اش واقعی باشد.

احمد گفت: شب حادثه افسانه با من تماس گرفت و گفت که به بهانه سفارش دادن کار سوار خودروی ابراهیم شوم و زمانی که وارد کوچه شدم ابراهیم را پیش روی خودم دیدم و گفتم یک خانه سراغ دارم که می‌خواهند رنگ بزنند.

وی گفت بعد از تماشای فوتبال سراغم می‌آید، سپس به خانه رفتم و شیشه کشیدم و افسانه زنگ زد که به در خانه‌شان بروم.

وقتی جلوی در خانه رسیدم ابراهیم خواست سوار خودرویش شوم و با هم به ساختمان برای رنگ کاری برویم.

وی ادامه داد: سوار خودرو شدم و در منطقه سه بانده ملارد بودیم که دوباره افسانه به من زنگ زد و در این لحظه ابراهیم به من نگاه کرد. ترسیدم که از رابطه من و زنش باخبر شود که چاقویی به پهلویش زدم و درگیری ما به بیرون خودرو کشیده شد که توانستم او را به قتل برسانم. پس از جنایت افسانه زنگ زد به خانه‌اش بروم تا لباس‌هایم را عوض کنم اما به خانه خودمان رفتم و پس از حمام کردن تازه متوجه شدم که چه کاری کردم.

وی گفت: به پشت‌بام خانه رفتم و قصد خودکشی داشتم که افسانه زنگ زد و ادعا کرد نگران نباشم چون به مأموران و خانواده‌اش می‌گوید که برای رساندن مسافر به اشتهارد شب به خانه نیامده و در صورت شناسایی من نیز رضایت می‌دهد.

سپس افسانه در ادعایی عجیب افزود: به اصرار و تهدیدهای احمد تن به این دوستی دادم و فکر می‌‌کردم با گذر زمان این مرد بی‌خیال می‌شود اما دست‌بردار نبود و خواست از همسرم جدا شوم. این زن جوان گفت: وقتی احمد درباره نقشه قتل شوهرم حرف می‌زد فکر می‌کردم برای تهدید این حرف‌ها را می‌زند و هنوز باور ندارم که چطور این حادثه رخ داده است.

این ادعاها در حالی است که افسانه روزهای نخست و پیش از دستگیری عامل جنایت پرده از راز این جنایت برداشته بود.

بنابر این گزارش، قاضی باقری و چهار قاضی مستشار پس از اظهارات دو متهم پرونده وارد شور شدند تا حکم نهایی را اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۳۲
باز هم زن شوهر دار ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بله یاز هم زن شوهر دار
باز هم کم رنگ شدن اخلاق در روابط اجتماعی
باز هم خیانت
....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
باز هم بی حیایی! باز هم بی عفتی! لعنت به بی حیایی و بی ناموسی!
علی.م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
باز هم شیشه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مرد نباید اجازه دهد که همسرش برای خرید های همیشگی به بازار برود .
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اگه حکم سنگسارااجرامیکردن ازاول.شاهد اینهمه فسادنبودیم......بازم بگید مقصربی پولی گرونی..تحریم هاس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شیششه کشیدم !!!
ادعایی ناشیانه برای فرار از اعدام .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
من نفهمیدم این تیتر شما چه معنی میده ببخشیدا سوادم کمه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
حالا تا می تونید ماهواره نگاه کنید. آهای کسایی که طرفدار آزادی بیان و ماهواره هستین. آهای کسانی که می گید برای تقویت زبان و اخبار و راز بقا ماهوار نگاه می کنید! آهای کسانی که ادعا دارید تلویزیون ما غمگینه و باید برنامه های شاد ماهواره رو نگاه کنیم! آهای کسانی که هنوز عقلتون به این نرسیده که چرا این همه شبکه ماهواره ای فارسی وجود داره؟ یعنی دلشون برای ما سوخته که این همه به فکر ما هستن؟ پس تحریم چیه اگه دلسوز ما هستن؟ یه خورده به خودتون بیایید. یه خورده حواس به بچه ها بدیم، به خودمون، زنمون.
وای از دست این دخترا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اخه ... . تو که شوهر داری وقتی یکی بهت شماره میده باید مثل ... لهش کنی نه اینکه شماره بگیری .خدایا خودت کمک کن
آخه دختر خوب اگه درخت تنش نخاره که کرم نمی ریزه . 100% مشکل از شماست که اصول اولیه اخلاقی و زندگی رو بهت یاد ندادن و راحت خیانت می کنی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
فقط خانومه مقصره ؟؟؟ اشکال از اون آقا نبوده که می دونسته زن شوهر داره اما بازم به دوستیش ادامه می داده ؟؟؟ یه طرفه به قاضی نرو آقا رضا. انصاف هم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حالا اگه مرد خیاننت میکرد و زنشم میکشت، خود این زن مقتول مورد خیانت واقع شده مقصر بود که به شوهرش توجه نکرده و باعث شده اون بره با زن دیگه ای ارتباط داشته باشه و به خاطر این ارتباط، قاتل بشه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
باز هم بعضی ها دنبال توجیه خیانت این زن هستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ناشناس 18:21 همین تابناک از خیانت مرد هم مینویسه و آقایون میان خیانتشو توجیه میکنن. چیزی که عوض داره گله نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
چرا خوب؟ یک زن بد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
زنه مقصره در درجه ی اول . بعدش معشوقش مقصره
در پاسخ ناشناس اول که دختره
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اخه عزیز من از یک پسره شیشه ای معتاد چه انتظاری داری؟این دخترا هستن که باید عفت داشته باشن و موقع شماره دادن پسرا یه سیلی باید به گوش پسره بزنن که دیگه چنین غلطی نکنه
تا می توانید تا جان در بدن دارید ماهواره ببینید . سریال های ترک . سریال های جم . فارسی وان . تا جان در بدن دارید فارسی وان ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
همه دردا از مواد مخدره. هر جا پای شیشه در میونه پای جنایت هم هست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اعتیاد سابقا هم وجود داشت اما آمار خیانت از وقتی بالا رفته که ماهواره همگیر شده.
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
میلیونها خانواده این سریالها را میبینند و هیچ اتفاقی هم برایشان نمی افتد. اتفاقآ بعضی از این سریالها بسیار آموزنده و مفید هم هستند. مسئله خیانت به شوهر، از قدیم الایام تا به امروز وجود داشته و تمامی هم نخواهد داشت و هیچ ربطی به سریال ندارد. اشتباه نکنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
امیدخان چشم بسته غیب گفتی! از قدیم الایام بوده همین آمار بوده؟ قتل جنایت خیانت طلاق! آمار همین بوده؟؟؟؟ همچین ماهواره ببینید تا زنان و دختران و خواهراتونو از دست بدین ...خلایق هرچه لایق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
کاش میتونستم 1000امتیاز بدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مثلا همین سریال های ایرانی که صیغه میکنن میبرن دبی بعد زنش خبردار میشه دیدنش اشکال نداره ،سریالهای ترک اشکال داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ناشناس11:25 خیلی واردهستی برنامه های ماهواره را پس خودت میبینی به دیگران میگی نبینند؟
مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
اگر قضات محترم درمورد این زنان خیانتکاروجنایتکار حکم سنگسار بدهد البته با اجازه حقوق بشری ها این همه قتل و خیانت را شاهد نبودیم من خودم یک زن هستم تا یک زن نخواهد هیچکس نمیتواند به خودش اجازه بدهد پیشنهاد دوستی و.... را بدهد این خانمهای بی عفت باعث ننگ وخجالت زنان ایران هستند
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
به ناشناس 13:46 عرض میکنم، اولآ دیدن ماهواره هرگز باعث از دست دادن زن و بچه و خواهر کسی نخواهد شد و انتظار هم نداشته باش آمار تهران در آنروزی که کمتر از دو میلیون نفر جمعیت داشت با آمار امروز برابر باشه. افرادی مثل شما فقط تفکرات واهی خودشانرا صحیح میپندارند و بس! بهرحال عقیده هرکسی محترم است و شما هم میتونید خودتان ماهواره تماشا نکنید و روز و شب هم به مسجد بروید، ولی لطفآ برای دیگران نسخه نپیچید زیرا از نظر ما بسیار در اشتباهید.
صدا و سیما بیشترین تقصیر را دارد.شما یک فیلم خانوادگی ایرانی نمیتوانید پیدا کنید که در آن زن خانواده به مرد زور نگوید و نظر خود را دیکته نکند. این وضع بطور اسف باری زنان را بر اقدام جنایات و اعمال منافی عفت تشویق میکند.
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آره.دقیقا. فقط اسم ماهواره ها بد در رفته.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
باهات کاملا موافقم، زنان کاملا دارن نقش خودشون رو از دست میدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
تازه دارن نقش خودشونا بدست میاورند ما دیر فهمیده بودیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
ناشناس 23:56 هنوزم نمیفهمی
زمان طاغوت خیلی بدتر بود. من خودم دیدم.
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
منم شاهدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
البته ایشون تیکه انداختن جدی نگیرین
یعنی راه طلاق سخت تر از راه خیانت و قتل بود .. البته این زن با هیچکی نمیتونه بمونه ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خیلی سخت تره یکبار امتحان کن میفهمی
مینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
بله سخت تره
خیییلی سخت تر و همچین بهت بگم که غیر ممکنه
تا زمانی که نرم افزارهایی مانند وایبر لاین تانگو مانگو اینستاگرام و....فیلتر نشوند ما شاهد افزایش سرسام آور این جنایات خواهیم بود راستی رای AFC چی شد؟
پاسخ ها
شاکی از دروازه بان تیم ملی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اعتراض ایران رد شد
مصطفی نبی لو
| - |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
شماره رو روی کاغذ نوشته و بهش داده چه کاری به واتساپ و ... داره؟؟؟
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بازم زینال بندری؟؟؟؟؟؟؟؟؟پسرکی به توگفته بامزه ای؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این دوتا که وایبر مایبر نداشتن!
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
عزیزه من خیانت اون خانم را تاوانشا باید وایبر بده پس همه عالم دارن خیانت میکنند ،سرتونا کردین تو برف و نمیخواهید قبول کنید...
داود جانقربان
| United States |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
چه ربطی دارد
ایراد از خود مقتوله. خب چی میشد تو خونه خودش کنار زن و بچه به فوتبال تماشا میکرد. لابد همیشه اینطور بوده اونوقت زن هم...
پاسخ ها
زینال بندری 2
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
نابغه خوب شاید تلویزیون ندارشته فکر می کنی همه مثل تو مایه دارن و تلویزیون دارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
به خدا این نظر تو و اونایی که مثبت دادن خجالت داره مظلوم رو ظالم میکنید اونم از یه نکته هیچ و پوچ؟
بدیهی است کتک زدن و خیانت و قتل گناهان نابخشودنی و بسیار بزرگی هستند . اگر راه طلاق را برای خانمها باز بگذارند چنین اتفاقهایی نمی افتد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
درسته. اگه راه طلاق باز باشه و در صورت ازدواج زن حضانت بچه رو ازش نگیرن دیگه زنها دست به قتلهای اینچنینی نمیزنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
حالا از کجا معلوم اون بدبخت این زن بیحیا رو میزده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اصلا این زن اسم طلاق آورده پیش شوهرش؟؟
من نمیدونم مردی که میره واسه خانوادش زحمت میکشه و کلی خرج عروسی و مراسم میکنه زیر انواع و اقسام تعهدات قانونی میره بعد اخر بهش خیانت میشه اونم از نوع جنسی و بعد هم میکشنش اسمش چیه اسم این مرد رو چی میشه گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مردا فکر میکنن دیگه زن گرفتن و خرج عروسی دادن و طرفو به چنگ آوردن و حالا هم صرفا چون زحمت میکشن و خرج زندگی میدن دیگه تمومه و همه چیز یعنی همینا. زن محبت و توجه همیشگی میخواد. زن همون مرد روزهای اول رو میخواد که یه لحظه طاقت دوری نداشت و کوچکترین ناراحتی عشقشو نمیتونست ببینه. تقصیر مرداست که تا ازدواج میکنن دیگه یادشون میره زن بابت چه رفتارایی بهشون جواب مثبت داد. اگه شماها این رفتارای قشنگو فراموش کنید همیشه یه عده مردای دیگه اون بیرون هستن که میدونن چجوری رفتار کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
آیا اون زنها هم همون توجه رو به شوهرشون مثل اول زندگی دارن!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مثلا مرد توجه نکنه محبت نکنه گناهش مرگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ زن اینقدر باید احمق باشه که یه اجنبی رو رفیق خودش کنه و شوهرشو بکشه؟؟؟ این زن چقدر احمقه که فکر میکنه اون مرد میاد و باهاش ازدواج میکنه! ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
میدونید آخه زنا مث مردا دودره باز نیستن همش به این مردای دروغگو اعتماد میکنن !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
ناشناس 13:50 اینکه مرد نباید به قتل میرسیده و اینکه آیا این زن احمقه یا باهوشه یا اینکه آیا اون طرف آخرش با این زن ازدواج میکنه یا نمیکنه بحث در مورد خوب و بد و خیر و شر امور هست. اینا به جای خود. ولی الان ما داریم میگیم جرم هم تو بستر مساعد خودش اتفاق میفته. همونطور که آقایون هم از ما دعوت میکنن خیانت و همسرکشی مرد رو از ابعاد مختلف ببینیم، ما هم میگیم زن تشنه توجه و محبته و وقتی چیزی رو که میخواد از همسرش و تو خانواده ش بگیره ارامش خواهد داشت و خودشم مایه آرامش خواهد بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خب ناشناس 13:08 با این همه کار تازه داره میگه فکر کردن زندگی یعنی همین
فرهنگ سازی بخشی از این موضوع است که یکی از مهمترین ابزارش صدا و سیما است ؛وقتی کار کارشناسی صورت نمیگیره ؛ وقتی کسانی که در سیما برای بررسی این موضوعات فقط به برخی از آموزه های خاص تکیه میکنن و از افرادی که دافعه بیشتری دارند بعنوان استاد استفاده میشه و بنظرات کاملا علمی و ... اعتنا نمیشه ؛ فاقد هرگونه تاثیرگذاریه
به نظر من این جور مواقع زن باید به طور مسالمت آمیز از شوهر طلاق بگیره به عبارتی سطح شعور باید تو جامعه اونقدر بالا بره که اولا افراد به تعهدات اخلاقی پایبند باشند دوما اگه خدای نکرده دیدن کار داره به خیانت میکشه زن درخواست طلاق بده و شوهر هم طلاق بده هر چند ممکنه برای مردی که زنشو دوست داره سخت باشه که با طلاق موافقت کنه . به نظر شما طلاق بهتر از این اتفاق (قتل ،قصاص ، زندان ، دیه ،چاقوکشی ،فرزند قتل وطلاق و.......) نبود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
مهریه دست و پای خیلی از مردا رو بسته، نمیتونن این پول رو بدن.
چقد رفرهنگ غنی داریم همه اش زن شوهردار!!!!!!! بابا توی غرب و اروپا اینقدر جرم خیانت همسر نداریم والا.
پاسخ ها
مصطفی نبی لو
| - |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
عزیزم توی اروپا اینکارها خیانت نیست تفریحه فرهنگ ها رو قاطی نکن دوماً مگه شما آمار جنایت های دنیا رو دارید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
مردای زن دارو فراموش کردی بگی. من یادت انداختم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اقای نبی لو کی گفته این کارا تو اروپا تفریحه ؟ اروپا و امریکا چیزی نیست که توی فیلما می بینید. اتفاقا خیلی از اروپایی ها بیشتر از ما به تعهد و ازدواجشون پای بندند . لطفا در مورد چیزی که نمیدونید حرف نزنید .
اگه مرده برای تماشای فوتبال به خانه بابایش رفت چه اشکالی داشت زنشو هم با خودش می برد تا برایش توطئه نکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
واقعا که!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
یعنی زنشو میبرد یا اصلا نمیرفت زنه کلا بیخیال کشتن شوهره میشد نه؟؟؟؟ ساده ای دیگه
امان از اين به همديگر علاقمند شديم
پاسخ ها
مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
علاقه نبوده هرزگی وبی عفتی بوده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
نه دیگه اینجا را دارید کم لطفی میکنید علاقه که بوده اما علاقه به چی بوده مهمه
آدمى كه إيمان نداره به هيچ اصولى پا يبند نيست
طلاق را راحت کنید تا قتل های خانوادگی تمام شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
نه الان خیلیییییییی سخته!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
طلاق هم، راحت می کنیم.
اون آقا یا خانمی که ماهواره رو مقصر میدونه و شبکه های مختلف رو .پس اگه اینطور باشه که شما میگید احتمالا 90 درصد مردم ایران باید جانی و قاتل و همسر کش باشند.هر تکنولوژی یه فرهنگ استفاده داره که برخی ندارند...
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
این طوری نیست که شما بگی یک دو سه و همه مردم ایران در لحظه جانی و یا خیانت کار بشن
مرور زمان داره.تا حالا فکر کردی چرا سریالا برای ما دوبله و پخش میشه؟
نکنه اونا هم مثل خودمون قائلن با برترین نژاد تاریخیم؟؟؟
نه عزیز من هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمیگیره
فرهنگ من و تو داره عوض میشه. یه شبه نیست.یه ساله نیست.
دهه به دهه داره پیش میره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
ناشناس 14:44 میدونی برای چی سریال ها دوبله وپخش میشه ؟
برای اینکه شما بیسوادها یک عمره تو اون سرزمین هستید هنوز دوکلمه برای خرید سیب زمینی هم زبان را یاد نگرفتید
باور کنید زن و مرد مغازه دار وایبر باز بودن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
حالا چه اسراری شما دارید که حتما وایبر بوده ؟
در اصل موضوع تعقیری ایجاد میشه ؟اگر بازور میخوای بگی وایبر بده؟ خب شما استفاده نکن
تنها راه کاهش چنین جنایاتی اینه که مهریه زن موقع عقد طبق قانون تعیین بشه. مثل نفقه که با توجه به شأن زن مشخص میشه. مهریه عندالمطالبه هست پس همان موقع عقد به زن پرداخت بشه. اینطوری هروقت در زندگی دچار مشکل شدن به دلیل حقوق مالی زن اطاله دادرسی نخواهند داشت ومرد به راحتی میتونه بگه بفرما اینم طلاقت! اگر شاهد کاهش چشمگیر جنایات نبودید من اسمم را عوض میکنم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
چی میگی بابا؟ به خاطر حقوق مالی زن نیست که اطاله دادرسی میشه، به خاطر حق طلاق مرده. اگه زن هم حق طلاق داشت سر یکی دو هفته طلاق میگرفت و تموم. ولی تازه وقتی زن بیچاره حتی جهیزیه ای رو هم که از خونه باباش آورده میبخشه تا طلاق بگیره و مرد میگه طلاق نمیدم تا موهات رنگ دندونات شه. دیگه باید اون موقع کیو دید؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
اسمتو چه ميزاري
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خوب باز چرا از مهریه زن مایه گذاشتی اینجا هم به مغزت نرسید بگی به هر دو طرف حق طلاق بدن یا اینکه دیدی برات ضرر داره!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
الا ن مهریه بالای 150 سکه را در دادگاه برای پرداخت به زن تایید نمیکنند مگر مرد خودش بخواهد بدهد
المثال این زن ها را باید صد بار اعلام ناقص کرد
این نشون دهنده سقوط اخلاقی در جامعه ماست که واقعا نیاز به توجه مسدولین به بخث روانی جامعه داره واقعا این افراد فکر نمی کنن که هیچ وقت خون پایمال نمی شه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
محمد جان کمی در کامنت گذاشتن دقت کن ما هم موقع خوندن اذیت نشیم دو خط کامنت زدی سه خط غلط املایی داری
من فکر میکنم مشکل در ساده انگاری و سطحی برخورد کردن و بدون فکر حرف زدن و عمل کردن ماست...دقیقا شبیه به همین افرادی که مشکل را در ماهواره می بینن،... قانون ایراد داره،اینکه زن نتونه طلاق بگیره،اینکه اگه زنی از شوهرش طلاق بگیره جامعه دید بسیار شرم آوری بهش پیدا میکنه...چه اشکالی داره اگه شوهرش رو نمی خواد ازش جدا بشه...اگه قانون کامل شه فساد و خیانت و رانت و جنایت به مراتب کمتر میشه...افسوس که خیلی ها درکشون از قضایا اینقدر پایینه...
کارآگاهان که به ادعاهای زن جوان مرموز شده بودند یعنی چه ؟؟؟؟؟ مشکوک شده بودند.
خانواده مقتول مقصر هستند چون اجازه میدهند پسرشان بدون همسرشان تفریح کند حتی تماشای فوتبال. مقتول مقصر است که اگر علاقه به خانواده اش داشت بدون همسر و فرزندش برای تماشای فوتبال به خانه پدرش نمی رفت.
زن مقصر است که طوری رفتار کرده که قاتل به راحتی جرأت کرده به او که شوهردار بوده شماره تماس بدهد. و قاتل که به زن شوهردار نظر دارد و حاضر است به خاطر وصال او آدم بکشد مقصر است اما یک نفر مرده و باید 2 نفر هم قصاص نفس شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
خانواده ها مقصرن که اینا رو به این زودی زن و شوهر دادن! دختره 21 سالشه و یک بچه دوساله داره! چند سالش بوده شوهر کرده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اصلا میدونی کی مقصره اون جایگاه پمپ بنزینی که شب عروسی رفتن ماشین عروس را اونجا بنزین زدن اون مسئول جایگاه پمپه بنزین را باید اعدام کنند خوبه ؟ اونهایی که از دیروز تا حالا دارند دنبال مقصر میگردند
دیگه نمیشه به بقالی محل هم اعتماد کرد همش تقصیر این اپراتورها که اینقدر سیم کارت زیاد و ارزون کردند راحت با اس ام اس حرفاشون میزنند بدون که کسی بفهمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
میخوای بگم علاوه بر وایبر اس ام اس هم قطع کنند؟ اصلا دوست داری بگم همه تلفن های همراه را جمع کنند؟ میخوای بقال محله را هم تو انتخاب کنی ؟
بعد فکر میکنی همه چیز حله ودیگر مشکلی پیش نمی آید ؟
اشتباه میکنی بازم اشتباه میکنی بازم
فوتبال کجا با کجا ؟ کی برده ؟ لطفاً از زن مقتول بپرسید
پاسخ ها
پرستو نگهبان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی با مزه بود کامنتت

....اخلاق که کمرنگ شد نور افکن انحراف روشن میشه و جاده اش باز ....همش مربوطه به چارچوب و استحکام تربیتی....
این دیگه آخرشه.
"دسیسه‌ای برای قتل شوهر"
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
صبح بخیر آقا جواد محفل ما را روشن کردی چای بیارم یا نسکافه؟
لعنت به سریالهای ترکی....متاسفانه در این سریالها ارتباط زن شوهردار با مرد غریبه یک ارتباط معمولی و بی اشکال نشان داده میشه و اگر حقیقتا این سریالها بر اساس داستانهای واقعی درست شده باشند وای به جامعه ترکیه. متاسفانه اثر این سریالها کم کم در اذهان مردم خوب و نجیب ایران دارد اثر میگذارد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
محمد رضا جون نکنه تو هم مثل من امل و خشک و عقب افتاده ای؟
اینا اسمش تمدن و پیشرفته.
انسان خود شکوفا حق دارد در هر لحظه و هر آن مطابق میل و لذت خودش تصمیم بگیرد
لذت گرایی محض
انسان گرایی صرف
کارشناس فلسفه تعلیم و تربیت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
نه عزیزم تو امل و عقب افتاده نیستی!
تو اینقدر جلو جلو رفتی که از او نورش افتادی!
لذت گرایی محض؟
پس با گربه و کبوتر چه فرقی داریم ما ؟
حداقل مث اندیشمندای غرب یه خورده هم ادای اخلاق و تعهد اخلاقی در بیار تا مرز خودت رو با حیوانات روشن کرده باشی!!
ناشناس
| United States |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
کارشناس فلسفه منم منظورم حرف شما بود. منتها با کنایه گفتم
تا حالا نشنیدید که میگویند " مهرم حلال...جونم آزاد " درست است که حق طلاق با مرد است ولی به شرط اینکه مهریه را بدهد -- اگر زن مهریه را ببخشد میتواند یکطرفه تقاضای طلاق کند. این زن حتما برای شوهرش دلیل آورده که فوتبال دوست ندارم یا خسته ام یا...." و همراه شوهرش نرفته فوتبال ببیند - بعد هم گفته من را بزور شوهر دادند یعنی گویا ازدواج ثنتی بوده ....اگر این زن انسان بود زودتر از اینها طلاق گرفته بود ..غیر ممکن است با یک زنی که واقعا طلاق بخواهد بشود زندگی کرد..
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
محمد اینکه میگی "به شرط اینکه مهریه رو ببخشه میتونه یکطرفه طلاق بگیره" قانون جدیده؟ نگنه شما نوشتی این قانونای جدیدو؟ دستت درد نکنه اگه اینجوری باشه که خوبه ما دیگه گله یی نداریم. ولی بیشتر حدس میزنم قانون همونیه که قبلا بود فقط انگار شما ازش بیخبری. مهرم حلال جونم آزاد وقتیه که مرد هم اینو قبول کنه مورد داشتیم زن مهریه رو بخشیده که هیچ جهزیه ش رو هم بخشیده هیچ 5 میلیون تومن هم گفته میدم، شوهره باز مییگه طلاق نمیدم تا بفهمی دنیا دست کیه! قاضی هم میگه چیکار کنیم خانم شوهرت به طلاق رضایت نمیده برو بشین تو خونه ت!
آره محمد آقا پس فکر میکنی اینکه ما زنها گلومون پاره شد میگیم حق طلاق، از چیه از این قانون ناعادلانه و یک سویه. و الا اگه به بخشش مهریه بود که حل بود. برو یه کم قانون مدنی بخون.
ناشناس
| United Kingdom |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
بیبن اون زن بیچاره چی کشیده که همچین جمله ایی رو میگه که البته این سطح فکر!! شما هم خیلی جالبه که فک میکنید این جمله باید در زندگی ی خانم حتما ملمموس شه وخانم اینقدر مصیبت بکشه که از تمام حقوقش فقط طالب جونی که خدا بهش دده باشه و گرنه که اونم مطابق گفته ی شما باید تقدیم اقا بشه ی موقع در امر طلاق دادن دچار ضرر وزیانی نشه وخدایی نکرده دل نازکش غم نگیره!!
در ضمن برای اطلاع شما عرض میکنم چون از کامنتتون معلومه بی اطلاعید یا خودتون زدیدبه...که مهریه باید بلافاصله بعد از عقد به خانم تقدیم شه نه اینکه از بزرگواری خانم تا پای جونش استفاده شه بعدم اشخاصی مثل شما بیان و به آسانی راه حل!!! ارائه بدن
در ضمن مردی که رفتار خوبی داشته باشه نباید از جانب مهریه هیچگونه نگرانی داشته باشه در این مورد باید گفت کرم از خود اقایونه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
نه نشنیدیم الان یه 7و8 سالی میشه دیگه این جمله (مهرم حلال جونم آزاد) رانمیشنویم تا قرونه آخرشم ازت میگیره استوار
ماهواره! ماهواره! ماهواره ها چه تاثیرات اخلاقی دارند بدوید دنبالش تا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
ما که نشستیم پاش داداشه من تو باید بدوی دنبالش
در همچین اتفاقاتی صرفا زن و یا مرد مقصرین حادثه مهم نیست که اتفاقا خیلی هم مورد بحث قرار میگیرد نفس این رفتارها مهمه که باید ریشه یابی شود بحرحال جای تاسف فراوان داره که تا این حد کوته فکر و عقب مانده رفتار میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
شما خودشا ناراحت نکن
طلاق رو راحت کنید.که نیازبه نظرهمسر نباشه و قاضی تصمیم بگیره.برای جدای.تا این که الان بخواهد برای قصاص تصمیم بگیره.بایداحکام منطقی وبروز باشه.بجای اعدام های کم اثر.واحکام قدیمی وتکراری.
به نظر من این خانم شوهرش را کشته نه آقای مغازه ذار. چون خانمه مرتب تماس میگرفت آگه آقاهه می کشت که استرس داشت. پس زنه قتل انجام داده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
من هیچی نمیگم تو خودت یبار کامنتت را بخون ببین فهمیدی چی گفتی؟
این خانم فاسق باید اعدام شود و قاتل به جرم معاونت در قتل به 15 سال زندان محکوم شود.
(((((وی گفت بعد از تماشای فوتبال سراغم می‌آید، سپس به خانه رفتم و شیشه کشیدم و افسانه زنگ زد که به در خانه‌شان بروم.)))))

زن احمق میخواست با یه معتاد شوهرشو بکشه.

2 تاشون اعدام کنید . اینا انگل جامعه هستند.
مخصوصا اون مرده که به ناموس مردم شماره میده.

خودتونو جای شوهره زنه بزارید چه احساسی دارید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
طرف مرده! احساسش كجا بود
آدم نبودی ، اگر آدم بودی که برای هوا و هوست ، شوهرت را نمی کشتی؟ برو خجالت بکش.
صادقانه ميگم ماهواره باعث نابودي و متلاشي شدن خانوادست.اما نبايد جمع بشه بلكه سريال و برنامهاي خلاف شرع واخلاق بطريقي فيلتر بشه.من خودم از وقتي ماهواره ديدم نسبت به زن و خانوادم سرد شدم.همش احساس مي كنم مرغ همسايه ......
آقا من همسايه مقتول هستم اين خانواده اصلا ماهو اره ندارن لطفا دوستان از توهمات سريالهاى ماهواره اى بیان بيرون
انسان(مردیازن) نجیب باشه ماهواره که هیچ حتی در کشورهای لاابالی گری که برود ذره ای تغییر نمیکنه ولی اگر بی وجدان باشند با کوچکترین اشاره هم منحرف میشوند اینها همه حرف که ماهواره عامل انحراف میشه
شرف مرد ایرانی کجا داره میره،که با زن شوهر دار رابطه برقرار می کنه و به هم نوع خودش خیانت میکنه؟!!!
پاسخ ها
چی میگی؟
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
اولا یک مرد شیشه ای شرف نداره دوما وقتی یک مرد میبینه زنان با چنان وضعی ارایش کردن وسوسه میشه سوما اون چه دختری بوده که به مرد معتاد عاشق شده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
حیای زن ایرانی کجا رفته که به شوهرش خیانت میکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
دوتا خیابون بالاتر
اینی که کشته شوهر نبوده.واین خانمم خانمی نبوده.این مسائل تویک هزارم درصدازخانوادها به وجود می ایدکه این خانوادهاهم درتربیت این بچه ها کوتاهی کردن هم درانتخاب همسروهم درادامه دادن راه اشتباه وهمفکری نکردن برای پیداکردن راهی درست.که درواقع جرم خانواده ها واطرافیان موثر دراین موضوع کمترازاین مجرم وخانم نیست.
بدین ترتیب کارآگاهان که به ادعاهای زن جوان مرموز شده بودند "یعنی هلاک جمله بندی شدم
کار امریکا واسرائیل هستش
یکی نیست بگه چه مرگتونه این کارارو میکنید
باید علت یابی بشه چرا یه زن شوهر دار باید با غریبه ارتباط برقار کند .
ماهواره - فقر -
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل