بازدید 3498
۳

دستگيري سه تن از اراذل و اوباش شوش

کد خبر: ۴۶۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ 25 January 2015
سرکلانتر ششم پليس پايتخت از دستگيري سه شرور مست در پشت بام‌ خانه‌هاي محله شوش خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ محمدحسن خليلي در گفت‌وگو با ايسنا، در اين‌باره گفت:‌ در ساعت 23:45 روز 15 دي ماه امسال گزارشي مبني بر ايجاد رعب و وحشت در ميان مردم از سوي سه تن از اراذل و اوباش محله شوش به مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع داده شد.

وي افزود: به دنبال اين گزارش بلافاصله ماموران تخصصي کلانتري 159بي‌سيم به موقعيت مذکور اعزام شده و مشاهده کردند که در محل تعداد زيادي از اهالي جمع شده ادعا دارند که چند نفر با عربده کشي مستانه و تخريب چهار دستگاه دستگاه خودرو سبب ايجاد رعب و وحشت شديد ميان اهالي شده‌اند.

سرکلانتر ششم پليس پايتخت با بيان اينکه اين سه شرور پس از اقدام مجرمانه خود به پشت بام منازل اهالي محل فرار کرده بودند، گفت: ماموران پليس با رعايت موازين قانوني و اخذ مجوزهاي لازم سه متهم به هويت‌هاي «منصور»19 ساله، «اردشير»، 17 ساله و «کامبيز» 21 ساله را در حالي که هر سه شرب خمر کرده و حالت عادي نداشتند در پشت بام منازل شهروندان دستگير و به کلانتري منتقل کردند.

خليلي ادامه داد:‌سه متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني و ادامه روند رسيدگي به جرم به مقام قضايي ارجاع شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
فقط به سن و سال اینا توجه کنید :
«منصور»19 ساله، «اردشير»، 17 ساله و «کامبيز» 21 ساله
خانواده های این اشرار ناراحت نباشن چند روز دیگه آزاد میشن
ببین کیا رعب و وحشت ایجاد کردن 17*19*21 ساله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها