بازدید 4861

پولادی موجب عدم تمرکز داورو و باخت کشور شد!

کد خبر: ۴۶۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ 25 January 2015
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: برای بازیکنان متخلف باید محرومیت هایی در نظر گرفته شود چرا که اگر این فرد در بازی های جهانی حضور نمی یافت هیچ وقت به چهره شاخصی تبدیل نمی شد که یک کشور شیخ نشین از او برای حضور در باشگاه خود دعوت کند.

ابوذر ندیمی در گفت و گو با خانه ملت، با تأکید بر لزوم پیگیری تخلفات از سوی مسئولان ورزشی گفت: رهبری در دیدار اخیر خود با جوانان ورزشی اعلام داشتند از باب تخلف تفاوتی بین افراد نبوده و قهرمان ورزشی، سیاسی، علمی و غیره تفاوتی با هم ندارند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تخلف یعنی خروج از قانون برای همه لذا لازم است برخورد قانونی لازم با متخلفان صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در اصل رسیدگی و روش آن، مراحلی در قانون وجود دارد، گفت: افراد زیادی در کشور هستند که به خدمت سربازی نرفته اند یا افراد دیگری هستند که جرم جعل سند مرتکب شده اند و برای این تخلفات قانون با آنها برخورد کرده است از این رو لازم است با بازیکنان فوتبال نیز طبق تعریف قانونی برخورد شود.

ندیمی ادامه داد: در قانون ما و بر اساس تفاهم نامه های بین المللی برای افرادی که در خارج از کشور به سر می برند و مرتبک تخلفات قانونی می شوند نیز مباحثی تعریف شده است که می توان بر اساس آن با متخلفان برخورد کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم در ادامه با اشاره به این مطلب که اعمال قهرمانان بیشتر در اذهان عمومی ماندگار می شود، تأکید کرد: از این رو لازم برخورد قانونی با این دست از متخلفان ضروری تر است چرا که همه ما بر اساس قانون اساسی با هم برابر هستیم و این برابری برای برخورد قانونی و یا تشویق تعریف شده است.

وی افزود: حالا هم اگر بنا به شرایطی از بازیکن متخلف در بازی های بین المللی استفاده شده است اکنون وقت آن رسیده که تمهیدات بازگشت وی به کشور را فراهم کنیم تا سایر مراحل قانونی تخلفات صورت گرفته طی شود.

ندیمی در ادامه با اشاره به تصمیم مهرداد پولادی، یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که از کارت پایان خدمت جعلی استفاده کرده است، مبنی بر عدم بازگشت به ایران گفت: برای این دست از بازیکنان باید محرومیت هایی در نظر گرفته شود چرا که اگر این فرد در بازی های قاره ای و جهانی حضور نمی یافت هیچ وقت به چهره شاخصی تبدیل نمی شد که یک کشور شیخ نشین از او برای حضور در باشگاه دعوت کند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه نباید به بازیکنان متخلف فرصت چهره شدن داد، خاطرنشان کرد: این در حالی است که وجود چنین بازیکنی به علت رفتار غیر ورزشی در بازی ایران و عراق موجب عدم تمرکز داور در تصمیم گیری و در نهایت تحمیل هزینه باخت به کشور شد لذا مجددا تأکید می کنم دستگاه قضایی به شدت با این موارد برخورد کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر