بازدید 2474

مدیر باتجربه بورس را احیا می کند

کد خبر: ۴۶۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲ 25 January 2015
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات درباره وضعیت نامطلوب بازار بورس گفت: مدیریت جدید بورس به دلیل عدم تسلط بر کار و نداشتن تجربه لازم، تاکنون نتوانسته تدابیر عملیاتی مناسبی برای جلوگیری از سقوط بازار سرمایه بیاندیشید بنابراین وزارت اقتصاد باید افراد با تجربه تری را در مدیریت بازار بورس کشور قرار دهد.

غلام علی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت نامطلوب بازار بورس  کشور گفت:  باید پذیرفت یکی از دلایل افت شاخص بورس به عملکرد دولت گذشته ارتباط دارد به دلیل اینکه ذهنیت های اشتباه دولت دهم باعث شده بود که اعتقادی به بازار سرمایه وجود نداشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بخشی از رشد شاخص بورس در دولت گذشته حبابی و به دلیل افزایش قیمت نجومی قیمت ارز بود این موضوع در حالی بود که وضعیت تولید کشور مطلوب نبود.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: با توجه به اینکه اقتصاد کشور به تقویت بازار سرمایه نیاز دارد بنابراین از تیم اقتصادی دولت یازدهم انتظار می رود بازار بورس را بصورت جدی ساماندهی کند.

جعفرزاده ایمن آبادی افزود: باید بازار بورس کشور به نحویی ساماندهی، تا واگذاری های دارایی های مربوط به اصل 44 قانون اساسی از طریق بازار سرمایه بصورت عادلانه و بدون رانت انجام شود.

وی تصریح کرد: باید پذیرفت انتصابات غیر اقتصادی و شاید با شائبه سیاسی بورس را دچار مشکل کرده و می توان عنوان کرد بخشی از سقوط شاخص بورس به دلیل مدیریت ناصحیح بورس است.
 
جعفرزاده ایمن آبادی افزود: به نظر می رسد مدیریت جدید بورس به دلیل عدم تسلط بر کار و نداشتن تجربه لازم، تاکنون نتوانسته تدابیر عملیاتی مناسبی برای جلوگیری از سقوط بازار سرمایه بیاندیشید بنابراین از وزارت اقتصاد و دولت انتظار می رود با توجه به وجود افراد خبره در بدنه دولت، تلاش کند افراد با تجربه تری را در مدیریت بازار بورس قرار دهد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات یادآور شد: بازار بورس با استفاده از  مدیر حرفه ای می تواند تقویت شود و از ورود نقدینگی ها به بازار کاذب جلوگیری کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر