بازدید 2018

تعهد به باشگاه توجیه قانونی ندارد

کد خبر: ۴۶۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵ 25 January 2015
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: جعلی بودن کارت و عدم گذراندن خدمت سربازی جرم است و اگر با اطلاع شخص باشد جرم دیگری است که حداقل آن این است که در صورت عدم جلب شخص مذکور، حق دیگران ضایع خواهد شد.

محمدعلی اسفنانی در گفت و گو با خانه ملت، درباره عدم بازگشت مهرداد پولادی به ایران برای گذراندن خدمت سربازی و پیگیری قانون کارت جعلی کارت پایان خدمت، گفت: این مسأله که بازیکنی که کارت پایان خدمت جعلی داشته به خاطر بازی در یک باشگاه خارجی به کشور بازنگردد، توجیه قانونی ندارد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در صورت عدم بازگشت این بازیکن به ایران جهت گذراندن خدمت سربازی و پیگیری قانونی کارت پایان خدمت جعلی، به عنوان سرباز فراری و مجرم مورد تعقیب قانونی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: از طرفی جعلی بودن کارت و عدم گذراندن خدمت سربازی جرم است و از طرفی اگر با اطلاع شخص باشد جرم دیگری است که حداقل آن این است که در صورت عدم جلب شخص مذکور، حق دیگران ضایع خواهد شد.

اسفنانی افزود: استفاده از سند مجعول قطعا فرد را مورد تعقیب قانونی قرار خواهد داد و صرفا تعهد به یک باشگاه خارجی دلیلی برعدم بازگشت وی نیست.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه اگر فدراسیون فوتبال درعدم بازگشت پولادی به کشور نقش داشته باشد، خود مجرم است، خاطرنشان کرد: تأمین مقدمات خروج و بازی در تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال در صورت عدم بازگشت بازیکن متخلف به کشور معاونت در جرم بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت لذا لازم است دستگاه قضایی به جد این مورد را پیگیری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی