بازدید 2776

سردار وحیدی: ائتلاف علیه داعش راه به جایی نبرد

رییس مرکز راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ائتلاف بین المللی علیه داعش گفت: این ائتلاف با حضور 60 کشور در مقابل گروهک تروریستی داعش راه به جایی نبرد.
کد خبر: ۴۶۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۱ 25 January 2015
رییس مرکز راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ائتلاف بین المللی علیه داعش گفت: این ائتلاف با حضور 60 کشور در مقابل گروهک تروریستی داعش راه به جایی نبرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی عصر روز شنبه در مراسم سومین سالگرد شهید احمد سیاف زاده اظهارکرد: آنهایی که داعش را درست کردند امروز نمی توانند با آن مقابله کنند اما سردار حاج قاسم سلیمانی توانست این گروه تروریستی را شکست دهد.

وی درباره مذاکرات هسته ای تصریح کرد، مذاکرات هسته ای ،بحث کشمکش بین ایران و آمریکا به عنوان دو قدرت تعیین کننده در جهان است.

سردار وحیدی ادامه داد: ایران در این کشمکش در مقابل دنیا از مواضع خود عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد.

وحیدی ادامه داد: آمریکا در مقابل انقلاب ایران متوقف شده است و انقلاب ما توانسته جلوی پیشرفت های این ابر قدرت را بگیرد.

وی افزود: امریکا که بزرگترین قدرت نظامی تاریخ بشر را در اختیار دارد ، در حال ذلت است.

سردار وحیدی با بیان این که راه حق به پیروزی منجر خواهد شد، گفت: آنها جنگ علیه حوثی های یمن را به راه انداخته اند اما مردم این کشور مقاومت کردند تا در نهایت پیروز شوند.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ما مسیر تاریخ را عوض می کند، اظهار کرد: آنها گمان می کنند با تحریم برای ایران مشکل ساز می شوند اما ایران قدرتمندتر از این است که در مقابل تحریم ها شکست بخورد.

وی گفت: این موضوع که ایران در دیگر کشورها دخالت می کند، صحت ندارد زیرا این تئوری انقلاب و پیام انقلاب است که منتشر می شود.

شهید حاج احمد سیا ف زاده از فرماندهان دوران دفاع مقدس و یکی از بنیانگذاران سپاه خوزستان بود که در اول بهمن 1390 در شب شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) به علت عارضه های شیمیایی و ایست قلبی به شهادت رسید. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار