بازدید 10795

پاسخ سایپا به مخاطب همدانی

کد خبر: ۴۶۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶ 24 January 2015
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
باسلام واحترام
قبل از مطرح کردن  درخواستم صمیمانه از دست اندرکاران  سایت تابناک تشکر می کنم که پیگیر شکایات مردم هستید. بنده پارس تندری با شماره پذیرش 6105689 و شماره درخواست 7168467 در اردیبهشت 93 ثبت نام کرده ام و 18 میلیون آن پرداخت شده است. موعد تحویل آن شهریور 93 بوده است. تا این تاریخ93/09/24بارها و بارها ازنمایندگی ثبت نام کننده در شهرهمدان میرزایی پارسا پیگیری کرده ام .اما هیچ خبری از تحویل این خودرو ندارند(می گویند که سایپاهیچ اطلاعاتی درخصوص  زمان تحویل به ما نمی دهد و باید صبر کنید تا حواله تکمیل وجه صادر شود). با امور مشتریان سایپا به شماره 096770 تماس گرفته م می گویند اززمان تحویل خبر نداریم باید از قسمت فروش پیگیری کنید .از کارشناس آنها شماره های قسمت فروش راگرفتم که جویای وضعیت خودروام باشم اماروزهاست که  بنده صبح و بعدازظهر با این شماره ها تماس میگیرم کسی گوشی را برنمیدارد! واقعا مانده ام چه کار باید بکنم.

پاسخ:
با سلام و احترام؛
پيرو نامه هاي ارسالي از اطرف  آن خبرگزاري،  جوابيه مشتري به شرح ذيل ارسال مي گردد .
عطف به نامه 113/325مورخه 93/09/25 در خصوص تاخير در تحويل خودروي پارس تندر مشتری محترم به شماره درخواست 7168467  ضمن پوزش از تاخير پيش آمده كه  به سبب مشكلات توليد شركت پارس خودرو در گروه تندر 90 مي باشد ، به استحضار مي رساند برابر پيگيري به عمل آمده شركت در حال حاضر در حال تحويل  خودرو هاي تعهد مرداد 93 بوده كه با بهبود روند توليد ، مشكل تحويل خودرو مشتري محترم در اسرع وقت مرتفع خواهد گرديد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار