بازدید 4967

آقای جهانگیری کدام حرف‌تان را درباره بهمنی قبول کنیم؟

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران به سخنان دو روز پیش معاون اول رئیس جمهور که در جمع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ایراد شد، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۴۶۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳ 19 January 2015
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران به سخنان دو روز پیش معاون اول رئیس جمهور که در جمع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ایراد شد، واکنش نشان داد.

به گزارش بولتن نیوز، محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران و رئیس شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی به سخنان دو روز پیش معاون اول رئیس جمهور که در جمع فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی ایراد شد، واکنش نشان داد.

وی با طرح این سؤال که آقای جهانگیری، کدام حرف شما را باور کنیم؟ گفت: اینجانب در دوران آقای احمدی نژاد خیلی به آقای بهمنی رئیس کل سابق بانک مرکزی ارادت نداشتم و اگر صحبتها و مصاحبه های آن زمان بنده را مرور بفرمائید ملاحظه خواهید کرد که اتفاقاً در برخی از کارها با ایشان اختلاف نظر داشته و به عملکردشان نیز نقد داشتم اما در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و فعلی بانک مرکزی که غالب مقامات ارشد دولت یازدهم آمده بودند و دست بر قضا بنده هم حضور داشتم حضرتعالی طی سخنرانی که داشتید آنقدر از آقای بهمنی و محاسن ایشان تعریف و تمجید کردید و در برابر جمع فرمودید که آقای روحانی هم ایشان را دوست دارند و حتی تأکید کرده اند که از تجربیات آقای بهمنی در دولت جدید هم استفاده کنیم!

وی تصریح کرد: لکن اینجانب نیز چون تدبیر و امیدی و طرفدار حسن روحانی بودم و حرف دولت برایم حجت بود فرمایشات شما را به جان خریدم و ارادتم به آقای بهمنی ده برابر شد. اما امروز چه شده که ایشان به یکباره بد و چند مرحله جلوتر متهم به فساد اقتصادی نیز شدند؟ بالاخره ما را گیج نکنید و هر روز حرفتان را عوض نکنید. راستی چرا راجع به وزیر نفت سابق که به آقای بابک زنجانی نفت داده صحبت نکردید؟ چون در دولت فعلی سمت دارد و با ما تدبیر و امیدی ها همسو میباشد چشم پوشی کردیم یا اینکه گذاشته اید در یک جلسه دیگر این داستان را تعریف کنید؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار