بازدید 5845

جوابیه وزارت علوم به یک خبر تابناک

در پی درج خبری با تیتر "تدابیر ویژه برای فشار به 330 هزار دانشجوی کشور" و کد خبر 464886 در تاریخ 18 دی 1393 در بخش سیاسی-مجلس، مدیرت حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت عولم، تحقیقات و فناوری جوابیه این به شرح زیر صادر کرده است.
کد خبر: ۴۶۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ 18 January 2015
اگر راست می‌گویند وام ۴ درصد برای خرید خودرو بدهند!در پی درج خبری با تیتر "تدابیر ویژه برای فشار به 330 هزار دانشجوی کشور" و کد خبر 464886 در تاریخ 18 دی 1393 در بخش سیاسی-مجلس، مدیرت حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت عولم، تحقیقات و فناوری جوابیه این به شرح زیر صادر کرده است.

به گزارش تابناک، در پاسخ به درج خبری با تیتر "تدابیر ویژه برای فشار به 330 هزار دانشجوی کشور" و کد خبر 464886 در تاریخ 18 دی 1393 در بخش سیاسی-مجلس آن خبرگذار لازم به ذکر است: اولا صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیات و فناوری با هدف اعطای وام و کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و ایجاد زمینه های مناسب جهت رشد استعدادها و بخصوص کمک به وضع تحصیلی دانشجویان مستعد کم درامد فعالیت می نماید و یکی از مهم ترین منابع تامین اعتبارات صندوق رفاه، وجوه حاصل از برگشت اقساط بدهکاران قبلی می باشد.

ثانیا پیگیری وصول مطالبات، تکلیف قانونی و ذاتی صندوق بوده و عدم انجام آن ضمن اجحاف در حق دانشجویان فعلی و آینده کشور، مورد مواخذه نهادهای نظارتی و قانونی خواهد بود.

ثالثا در تنظیم روند باز پرداخت و اقساط دانشجویی از نظر زمان و میزان اقساط جهت رعایت حال دانش آموختگان ملاحظات لازم در دستور العمل ها و آیین نامه های ذیربط از سوی هیات امنا صندوق مد نظر قرار داده شده است.

نکته قابل توجه این که جامعه هدف در پیگیری مطالبات فارغ التحصیلان و دانش آموختگان قبلی که به موقع اقساط خود را نپرداخته‌اند می باشنند نه دانشجویان در حال تحصیل.

لذا درج تیتر "تدابیر ویژه برای فشار به 330 هزار دانشجوی کشور" باعث تحریک جامعه دانشجویی و ایجاد حس نا امیدی در این قشر فرهیخته خواهد شدو تصویری منفی از صندوق رفاه دانشجویان و مسئولین که هدفی جز خدمت و کمک به دانشجویان عزیز ندارند در افکار عمومی جامعه ترسیم خواهد کرد.

بنا بر این خواهشمند است دستور فرمایید در اسرع وقت نسبت به درج پاسخ این صندوق در صفحه مذکور آن خبرگذاری اقدام لازم صورت پذیرد.

با احترام

مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل