بازدید 2152
پیشینه بازیکنان میزان و پیکان مشخص است؛ مردم قضاوت کنند

غلامی: بدشانس‌ترین تیم لیگ هستیم

سرعتی‌زن تیم والیبال میزان خراسان گفت: بدشانس‌ترین تیم لیگ برتر هستیم، چراکه هیچ وقت تمام بازیکنان را در اختیار نداشتیم.
کد خبر: ۴۶۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 17 January 2015
سرعتی‌زن تیم والیبال میزان خراسان گفت: بدشانس‌ترین تیم لیگ برتر هستیم، چراکه هیچ وقت تمام بازیکنان را در اختیار نداشتیم.

عادل غلامی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شکست 3 بر 2 تیمش برابر پیکان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: به نظر من در دو بازی رفت و برگشت ما از نظر فنی نسبت به حریف برتر بودیم، اما خودمان نتیجه را به آنها واگذار کردیم. در ست چهارم هر دو بازی فکر می‌کردیم بازی تمام شده است و دقیقاً همان زمان بود که ضربه خوردیم و در ست پنجم نتوانستیم به خودمان بیاییم.

وی درمورد عملکرد پتکوویچ خاطرنشان کرد: وی بازیکن بسیار خوبی است، اما هنوز به خوبی با تیم هماهنگ نشده است. پتکوویچ زمان زیادی نیست که به ما اضافه شده و برای اینکه بتوانیم بهترین عملکرد را از وی ببینیم باید به او زمان بدهیم.

سرعتی‌زن تیم والیبال میزان خراسان با بیان اینکه نباید از حالا به پلی‌آف فکر کنیم گفت: به نظر من باید فعلاً به سه بازی پیش‌رو فکر کنیم و تلاش کنیم تا به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شویم. تیم ما امسال بدشانس‌ترین تیم لیگ بود، چرا که همیشه چند بازیکن مصدوم داشتیم.

غلامی ادامه داد: هیچ وقت تمام بازیکنان را در اختیار نداشتیم و همیشه با 60، 70 درصد توانمان به مصاف حریفانمان رفتیم و توانستیم این نتایج خوب را کسب کنیم. تمام بازیکنان یک دل هستند و همیشه با تمام توان وارد میدان می‌شوند.

وی در مورد رفتارهای بازیکنان پیکان مخصوصاً فرهاد قائمی در دیدار برابر میزان تصریح کرد: تمام افرادی که باید این رفتارها را می‌دیدند، دیدند. در بازی رفت هم همین اتفاقات رخ داد اما همه تیم ما را هدف قرار دادند. پیشینه بازیکنان پیکان و میزان کاملاً مشخص است و مردم به خوبی می‌توانند در این خصوص قضاوت کنند.

ملی‌پوش تیم والیبال میزان افزود: نمی‌خواهم بیش از این دراین مورد صحبت کنم چون در چند سالی که در والیبال بودم نشان دادم که دوست ندارم وارد حاشیه شوم و به آن توجه کنم. فرهاد ظریف برخلاف ظاهرش یکی از بازیکنان قدیمی والیبال است و از همه ما بزرگ‌تر است. بر تمام بازیکنان واجب است که به وی احترام بگذارند اما نمی‌دانم چرا در بازی مقابل پیکان برخی بازیکنان رفتارهای زننده‌ای از خود نشان دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار