بازدید 2342
۲

معرفی اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی

کد خبر: ۴۶۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰ 13 January 2015
اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی و همچنین نامزدهای کسب کرسی ریاست این فدراسیون معرفی شدند.

با توجه به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی در روز 28 دی سیدستار صید، محمد کیادربندسری و فروغ عباسی به عنوان نماینده ورزشکاران، قربانعلی کلهر به عنوان نماینده داوران،‌ سیدمرتضی صید به عنوان نماینده مربیان،‌ پیمان جانی و سیدرضا صید به عنوان نماینده باشگاه‌ها در کنار 14 هیات استانی 4 نماینده آموزش و پرورش، وزارت علوم، نیروهای مسلح و ورزش کارگری به همراه نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و البته کمیته ملی المپیک معرفی شدند.

در این انتخابات بیژن خطیبی،‌ بهار خیرخواه، بهرام ساوه شمشکی، مرتضی ساوه شمشکی، ‌قربانعلی سولقانی، نقی سولقانی،‌ سعید شریف‌زاده،‌ افسانه شمشکی، علی طاهری، ناصر طالبی، باقر کلهر، رستم کلهر، مهدی کیادربندسری، سید حمید مهدوی،‌ پیام محبی،‌ سیدرضا میرابوطالبی، هوشیار میردامادی،‌ سیدمجتبی میرهاشمی و سید مصطفی میرهاشمی به عنوان 19 کاندیدای کسب پست ریاست فدراسیون اسکی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی روز 28 دی، ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی پیش از در روز بیستم آذرماه 92 برگزار شد که روسای هیات‌های استانی در اقدامی بی‌سابقه در حمایت از یکی از کاندیداها که از سوی وزارت ورزش و جوانان به دلیل بازنشستگی موردتایید صلاحیت قرار نگرفته بود، این مجمع را ترک کردند. پس از آن وزارت ورزش و جوانان ناصر طالبی را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد و آرامش به اسکی ایران بازگشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
1
1
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی