بازدید 1821

دولت در بخش مسکن وقت کشی می کند

کد خبر: ۴۶۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲ 10 January 2015
عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از اینکه اراده و تصمیم گیر ی جدی برای ساماندهی حوزه مسکن وجود ندارد و متاسفانه شعار دولت برای این بخش از این شاخه به آن شاخه است، گفت: اگر این وضعیت ادامه یابد استیضاح وزیر را به جریان می اندازیم.

کمال علیپور خنکداری در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت گفت: افزایش وام مسکن بازار را از حالت رکود خارج نمی کند اما با این اقدام  مردم تا حدی به ساخت و ساز مسکن علاقمند می شوند و با توجه به ملبغ اضافه شده در مناطق روستایی حرکت روبه جلویی ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم سوادکوه، قائمشهر ،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رونق ساخت وساز مسکن رونق اشتغال را به دنبال دارد،افزود: در حالی که دولت باید به منظور رونق بازار مسکن در شهرها تدبیر جدیتری را اتخاذ کند متاسفانه مسکن مهر پیشرفت خوب و رضایت بخشی ندارد و بی تفاوتی دولت در طول یکسال و نیم گذشته را تحمل کردیم.

عضو کمیته مسکن مجلس با انتقاد از سکون شدید حاکم در حوزه مسکن، تصریح کرد: اراده و تصمیم گیری جدی برای ساماندهی حوزه مسکن وجود ندارد و متاسفانه شعار دولت برای این بخش از این شاخه به آن شاخه است.

علیپور گفت: دولت برنامه مشخص و روشنی برای بخش مسکن ندارد به طوریکه یک روز موضوع مسکن اجتماعی و روز بعد مسکن حمایتی،لیزینگ و صندوق پس انداز را مطرح می کند و این وضعیت بیانگر این است که  دولت نمی تواند یک موضوع واحد را پیگیری کند و دود این نابسامانی به چشم مردم می رود.

این نماینده مردم در مجلس نهم با انتقاد از اینکه دولت دارد وقت کشی می کند، ادامه داد: نباید همه اتفاقات و اقدامات دولت قبلی را اشتباه دانست چرا که دولتها همیشه دست به دست می شود و نباید در این بین کار مردم لنگ بماند و مردم را بلاتکلیف بگذاریم.

علیپور با بیان اینکه در طول یکسال گذشته نه وامی به متقاضیان مسکن پرداخت شده و  نه ساخت و سازی صورت گرفته است، افزود: این وضعیت نامطلوب یک تهدید برای اشتغال و ازدواج جوانان است چرا که بیش از 70 صنف با صنعت ساختمان در ارتباط هستند و رونق در این حوزه باعث رونق در بخشهای دیگر می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه دولت فعلی توجه قابل قبولی نسبت به حوزه مسکن ندارد،افزود: بر این اساس بارها به وزیر راه وشهرسازی تذکر جدی داده ایم که پیگیری کنند و چنانچه وضعیت به این سمت پیش رود استیضاح را مطرح می کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار