بازدید 3307

جزئیات مصوبات امروز هیات عالی واگذاری

دویست و نود و دومین جلسه هیات عالی واگذاری امروز شنبه برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۵۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵ 10 January 2015
دویست و نود و دومین جلسه هیات عالی واگذاری امروز شنبه برگزار شد.

به گزارش مهر، در این جلسه که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو هیأت عالی واگذاری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، رئیس سازمان خصوصی سازی و سایر اعضای این شورا حضور داشتند، در خصوص بررسی و تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری 60 درصد سهام شرکت"پالایش نفت کرمانشاه" و 100 درصد سهام "تولید نیروی برق سبز منجیل" جهت واگذاری از طریق فرا بورس بحث شد.

براساس این گزارش تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری 49،9 درصد سهام شرکت های "تعمیرات نیروگاهی ایران"، "مهندسین مشاور نیرو" و 13 درصد سهام شرکت "پتروشیمی فیروزآباد" و نیز 100 درصد سهام شرکت "گسترش صنایع بلوچ" جهت واگذاری از طریق مزایده بررسی شد.

در ادامه این جلسه اعضای هیأت عالی واگذاری طبق قانون، تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری عرضه مجدد 49 درصد سهام شرکت "خدمات کیفیت آریا اس جی اس"، 93،03 درصد سهام شرکت "نساجی قائمشهر" از طریق مزایده و 100 درصد سهام شرکت "نوسازی صنایع ایران"، 33،93 درصد سهام شرکت "ساختمانی عمران تکلار" از طریق فرابورس و املاک شرکت "توسعه و نگهداری اماکن ورزشی" جهت واگذاری از طریق مزایده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه گزارش "قیمت‌گذاری شرکت‌های فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال" ارائه شد.

میرعلی اشرف پوری حسینی رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به تصویب قیمت پایه و شرایط واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس در جلسه امروز هیات واگذاری، گفت: در این جلسه با قیمت 290 میلیارد تومانی برای هر یک از این دو باشگاه موافقت شد.

در همین حال، سید جعفر سبحانی، مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در گفتگو با مهر درباره جلسه امروز شنبه هیات واگذاری که به بررسی نحوه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اختصاص داشت، گفت: در این جلسه که با حضور وزاری اقتصاد و ورزش و جوانان برگزار شد، این دو باشگاه قیمت‌گذاری شدند.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: براساس تصمیم امروز هیئت واگذاری، هر یک از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 290 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شدند، همچنین قرار شد 40 درصد از مبلغ این واگذاری نقد و مابقی در قالب شش قسط چهار تا شش ماهه (در مدت دو سال) دریافت شود.

سبحانی با بیان اینکه در پایان دی ماه آگهی مزایده سرخابی‌ها منتشر خواهد شد، در عین حال گفت: این مزایده در دهه سوم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار