بازدید 3365

بودجه استان گلستان باید ردیف اختصاصی داشته باشد

کد خبر: ۴۶۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴ 08 January 2015
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه استان گلستان یکی از 5 استان حادثه‌خیز کشور است، گفت: ردیف اختصاصی به استان گلستان در لایحه بودجه سال آینده کل کشور باید اختصاصی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عیسی امامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 17 دی ماه) مجلس شورای در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: استان گلستان یکی از استان‌های پرحادثه‌خیز کشور بوده و در چنین شرایطی که فصل زمستان و فصل بارندگی است، متاسفانه این استان از مواهب خداوند بی‌بهره می‌باشد و چه بسا پدیده خشکسالی در حال اتفاق افتادن است.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این موضوع منجر شده که آسیب‌های متوالی را مردم این استان تجربه کنند و در حال حاضر مردم این منطقه نگران هستند که طبیعت زیبای این استان تحت تاثیر خشکسالی و آتش‌سوزی قرار گیرد، چرا که گلستان جزو 5 استان اول حادثه‌خیز کشور است که همواره سیل‌های مخرب را تجربه می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: در حال حاضر که فصل بودجه می‌باشد، متاسفانه بودجه قابل توجهی برای این استان در نظر گرفته نشده و ردیف اختصاصی به این استان در بودجه از استان‌های شمالی می‌باشد که باید ردیف آن جدا شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر