بازدید 3045

پایان نامه فروشی لکه ننگی بر بدنه علمی کشور است

کد خبر: ۴۶۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰ 07 January 2015
رییس کمیته آموزش عالی مجلس گفت: متاسفانه در سال های اخیر معضل پایان نامه فروشی لطمات زیادی به بدنه علمی آموزشی کشور وارد ساخته است و ما در تلاشیم در خلال عملیاتی کردن طرح سامان دهی آموزشی کشور این لکه ننگ را از بین ببریم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت بهنقل از باشگاه خبرنگاران؛جواد هروی رییس کمیته آموزش عالی مجلس اظهار داشت: ساماندهی آموزش عالی شامل هر موضوعی است که روند رو به رشد علم در کشور را تحت تاثیر منفی قرار داده است و در همین موضوع در سال‌های اخیر معضل پایان نامه فروشی لطمات زیادی به بدنه علمی آموزشی کشور وارد ساخته است و ما در تلاشیم در خلال عملیاتی کردن طرح ساماندهی آموزشی کشور این لکه ننگ را از بین ببریم.
وی گفت: پایان نامه فروشی اعتبار علمی مدارک دانشگاه‌های ایران را در سطح بین الملل کاهش داده است و موجب ناامنی در این عرصه شده است.

رییس کمیته آموزش عالی مجلس  با بیان اینکه این معضل خود زاییده کمی گرایی و مدرک گرایی در سالهای اخیر است، خاطر نشان کرد: این مشکلات گردونه علمی کشور را از مسیر خود خارج ساخته و ما وظیفه داریم هرچه سریعتر ریشه پایان نامه فروشی را بخشکانیم و این کار را در غالب ساماندهی آموزش عالی با جدیت دنبال خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار