بازدید 7657
۱

مخابرات:مشکل مشترک محترم رفع گردید

کد خبر: ۴۶۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰ 05 January 2015
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
بنده ‌ از اهالی منطقه تهرانپارس، خیابان فرجام هستم که از تاریخ 93/09/19 تاکنون که 93/09/27 ‌، دچار قطعی اینترنت شده ام و بر خلاف اعلام چندین باره ‌خرابی، همچنان مشکل پابرجاست.بنده در تاریخ 93/09/23 با تماس با 2020 دو بار اعلام خرابی اینترنت کرده ام و پس از هدایت از راه دور و بررسی همه جوانب ‌ گفتند، ‌ هیچ گونه مشکلی نیست در حالی که اینترنت منزل ما درست نشد. پس از آن دوباره به مخابرات رفته و حضوری از وضع خرابی اینترنت شکایت کردم که باز هم من را به همان شماره کذایی و صف طولانی 2020 پاس کردند و گفتند که به آنها مربوط نمی شود.حال دوباره در 93/09/27 و صف طولانی اپراتور و ....و اعلام قطعی اینترنت پس از گذشت بیش از یک هفته دوباره من را به شکیبایی و صبر دعوت می‌کنند.پرسش من از شرکت مخابرات این است که برای چنین مشکل بزرگی که مشتری مخابرات هم سررشته‌ای از این کارها ندارد، آیا نباید چندین کارشناس در نظر گرفته شوند تا در مواقع لزوم به فریاد مشترک خود برسند و حضوری مشکل را برطرف کنند؟ تا کی زنگ بزنیم و کارمندان مخابرات ما را حواله تیک خوردن اشکال در خطوط و سیستم و مودم و ....کنند؟به نظر شما یک هفته زمان کمی است برای رفع اشکال قطعی اینترنت یا باز هم منتظر بمانیم؟ این در حالی است که هزینه این یک هفته اینترنت نداشته هم در قبض آخر ماه تلفن ما لحاظ خواهد شد و آیا کسی جرأت پرداخت نکردن آن را دارد؟آیا مخابرات برای این کوتاهی و قصور جریمه ای می پردازند یا جبرات مافاتی برای مشتری خود دارد یا همین که جواب می دهند از سرشان هم زیاد است؟!

پاسخ:
باسلام
احتراما،درپاسخ به مطلب مندرج درشماره113/326مورخ93/09/27آن سایت خبری به اطلاع می رساند:
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران،پس از مراجعه حضوری کارشناس وتست خط اینترنت پرسرعت مشخص شد مودم مشترک دچار اشکال بوده وخط اینترنت پرسرعت ایشان هیچگونه مشکلی نداشته است ورضایت مشترک حاصل شد.

باتوفیق الهی
حجت ا...فرزین
مدیرکل دفتر روابط عمومی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
با سلام و احترام
اول از همه بابت پیگیری های شرکت مخابرات در راستای کمک به حل مشکل اینجانب مراتب‌ قدردانی را دارم و از این بابت سپاسگزارم.
اما آنچه همچنان موجب رنجش خاطر ما مشتریان ‌مخابرات است، بی توجهی اولیه به مشکل مشترکانی چون من است؛ اینکه پس از دو هفته کارشناس به محل فرستاده می شود و بعد از دو هفته مشتری پی به خرابی مودم خود می‌برد. ای کاش در همان روزهای اول چنین رسیدگی سفت و سختی می‌شد! ‌که امیدوارم برای دیگران با مشکلاتی از این دست انجام شود.
با آرزوی موفقیت برای شما
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار