بازدید 7025

گفت‌وگو با بازیکن متهم به دوپینگ پرسپولیس

کد خبر: ۴۶۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷ 03 January 2015
بازیکن متهم به دوپینگ پرسپولیس گفت: به محرومیت فکر نمی‌کنم چرا که تصورش هم برایم سخت است چرا که اگر محروم شوم زندگی‌ام نابود خواهد شد.

شهاب زاهدی در گفت‌وگو با فارس، درباره اتهام دوپینگی که برای او به وجود آمده و قرار است روز چهارشنبه به فدراسیون فوتبال برود تا توضیحات نهایی را دراین باره بدهد، گفت: همه چیز از بازی با گل‌گهر سیرجان اتفاق افتاد اما من خیلی صحبت‌ها دارم که ترجیح می‌دهم فعلا حرفی نزنم اما بعد از جلسه روز چهارشنبه در این باره حرف‌هایی دارم که حتما مطرح می‌کنم.

وی ادامه داد:‌حرف‌هایی که می‌خواهم بزنم درباره همین اتفاق است چون من نادانسته این کار را کردم و عمدی در کار نبود چون نه شرایط مالی دوپینگ کردن را دارم و نه علم آن را.

بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا توضیحاتش قانع‌کننده خواهد بود یا نه، افزود: من حرف‌هایم را می‌زنم اما نمی‌دانم که آنها قانع می‌شوند یا نه. هر چند که هر چه دارم از لطف خدا و دعای پدر و مادرم است و اگر در فوتبال بمانم که صلاحم در آن بوده و اگر هم از فوتبال بروم باز هم حتما صلاحی در آن بوده است اما باید بگویم که باشگاه پرسپولیس هم از من حمایت کرده و قرار است در جلسه روز چهارشنبه صحبت‌هایی مطرح شود.

زاهدی درباره اینکه اگر با محرومیت روبرو شود، آینده فوتبالی‌اش چه خواهد شد، خاطرنشان کرد: من به محرومیت فکر نمی‌کنم هر چند که این مسئله شاید واقعیت باشد اما تصورش هم برایم سخت است چون اگر محروم شوم زندگی‌ام نابود می‌شود. هر چند که هنوز نمی‌دانم چه دارویی مصرف کردم.

وی در پایان گفت: نمی‌دانم دیگر چه باید بگویم و درباره چه حرف بزنم اما به هر چیزی فکر می‌کردم جز دوپینگ و باور کنید که نمی‌دانستم دوپینگ چیست و اگر می‌دانستم حتی به آن فکر هم نمی‌کردم چه برسد به عمل آن. اما توکلم به آن بالایی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار