بازدید 186296

مردم از کدام خودرو راضي ترند؟

اين خودروها هم دست‌کمي از خودروهاي توليد داخل ندارند و پس از مدت کوتاهي دچار مشکلات فني شده و در بعضي موارد نيز خيلي از قطعات اين خودروها براي تعويض يا تعمير در دسترس مشتريان قرار ندارد.
کد خبر: ۴۶۳۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۹ 03 January 2015
مريم فکري در ابتکار نوشت:

چند سالي است که خودروهاي چيني پا به بازار ايران گذاشته‌اند و با برندهاي مختلف شروع به فروش خودروهاي خود در ايران کرده‌اند؛ تا جايي که تا حدودي نيز جايگاه بعضي از خودروهاي ايراني را در بازار گرفته‌اند.اين خودروها که در حال حاضر جزو برندهاي ضعيف هستند و در صنعت خودرو دنيا نيز از رتبه پاييني برخوردارند، در ايران به عنوان خودروهاي باکيفيت و وارداتي به مردم و مشتريان معرفي مي‌شوند و تبليغات گسترده‌اي براي آنها در بازار وجود دارد.بر اين اساس، اين روزها شاهد هستيم که خريداران خودرو و کساني که جزو طبقه متوسط به پايين جامعه هستند، توان مالي خريد خودروهاي کره‌اي و ژاپني که حدود قيمتشان بالاي 100 ميليون است را ندارند و از سوي ديگر، به دليل نااميدي از کيفيت خودروهاي توليد داخل که روز به روز نيز بي‌کيفيت‌تر مي‌شوند، مجبور به خريد خودروهاي چيني در بازار مي‌شود.

اين در حالي است که اين خودروها هم دست‌کمي از خودروهاي توليد داخل ندارند و پس از مدت کوتاهي دچار مشکلات فني شده و در بعضي موارد نيز خيلي از قطعات اين خودروها براي تعويض يا تعمير در دسترس مشتريان قرار ندارد. آن هم در جايي که ما در سال‌هاي گذشته توانسته بوديم يک‌سري از برندهاي خوب خودرو را به مردم عرضه کنيم.

خودروهايي از قبيل مگان، زانتيا و ريو که پس از گذشت سال‌ها از توليد آنها، همچنان مردم راضي از اين سه نوع خودرو هستند، ولي امروز خودروهاي چيني از قبيل ليفان، ام‌وي‌ام و جک، نتوانسته‌اند جايگزين خوبي براي اين خودروها باشند.با اين وجود، در حال حاضر اين سوال مطرح است که دست‌اندرکاران خودرو نبايد با تامل بيشتر روي واردات خودرو، به‌دنبال خودروهاي بهتر براي مردم باشند تا خودروهاي چيني که داراي استانداردهاي جهاني نيستند، در بازار فعاليت نکنند و به مشتريان عرضه نشوند؟ آيا با نظارت بيشتر نمي‌توان خودروهاي با کيفيت‌تر و با قيمت مناسب‌تر از کشورهاي صاحب صنعت خودرو وارد ايران کنيم؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۴۴۰
اين خودروهاى چينى در افغانستان و پاكستان هم خريدار ندارد مشكل غرهنگى پيدا كرديم
پاسخ ها
محمد علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا اینقدر گیر دادیم به کیفیت وسایل چینی؟! فر میکنید اپل کجا تولید میشه؟ چرا درک نمیکنیم که اگر چین نبود این میلیاردرها از کجا میلیارد میلیار سود از ما مردم بدبخت کسب میکردند. وقتی واردات منخصر به چند نفر خاص و چند برند خاص میشه این اتفاق میافته. خوردویی که در چین 1400 دلاره و حق نداره در خیابان و جاده تردد کنه و مخصوص داخل سازمانها و دانشگاها و غیره است در ایران 20 میلیون دلار به مردم غالب میشه ! نه گمرک داریم نه استاندارد داریم و نه ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تمام دنیا پر از ام وی ام است اما پراید فقط در عراق است ان هم با قیمت حقوق یک ماه یه کارگر عراقی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بله در اون کشورها بهترین ماشین ها را سوار می شوند نه مثل ما که فقط دنبال پرایدیم ؟!!1
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
وقتی قیمت 206 که تکنولوژی 20 سال پیش اروپاست و ایران خودرو اونو به ارابه تبدیل کرده ، با ام وی ام 315 یکیه و تازه امکانات ام وی ام با 206 قابل مقایسه نیست و مصرف سوختش یک سوم 206 رانندگی هم باهاش راحت تره معلوم اون 206 که ملغمه اجناس چینی و هندی و ایرانی بی کیفیته می فروشم و یک ام وی ام تمام چینی میخرم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چه خوبه آدم وقتی اطلاعات نداره، صحبت نکنه ...

خودرویی مثل جیلی که تولید چین هم هست الان استانداردهای کشورهای اروپایی رو داره و نسبت به خودش فروش خوبی داشته ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
من دو ماه پیش چین بودم. در شهر های پکن و شانگهای همه نوع خودرو بود بخصوص آئودی، تویوتا، نیسان، بنز ، بی ام و، بیوک، شورولت، فورد . برخی مارکهای چینی بود ولی من در 20 روز که اونجا بودم و حواسم به مارک و نوع خودرو ها بود حتی اصلا یک دستگاه لیفان ندیدم. واردات این خودرو های چینی مثل ام وی ام و لیفان باعث شرمساری کرمان خودرو ست. آقا حداقل برید برندهای درجه یک چین رو بیارید. قیمت لیفان حتی 2500 دلار هم نیست.
مانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
آره واقعا مشکل غرهنگیه ..
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
بله چینیا آشغالن همه هم می دونن حتی مسئولا و اونایی که واردشون می کنن.
منتها
پس چرا میارن؟ می خوایین ج اینو بدونین؟
حل این مسئله آسونه
جوابش مانی یا سود زیاده
این 50 که اینجا می خرین 10 خریده شده
ابولفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
راست گفتی
قیمت ؟
کیفیت ؟
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
نزدیک یه ساله لیفان دارم از ماشین های تولید داخل با برندهای معتبر سابق خیلی بهتره
تا الان هم مشکلی نداشتم میدونم که قیمت اون بدون تعرف حدود 15 تومنه ولی دیگه قوانین کشوره که به خاطر یارانه 120000تومنی مجبورم 30 میلیون پول بیشتر بدم به شرکت های خودروسازی
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
من حدود سه ساله خودرو چینی 530 دارم و خیلی هم از اون راضیم.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
اخیرا یه سمند ef7 دوگانه صفر گرفتم. به 1000 کیلومتر کارکرد نرسیده چراغ چک موتور روشن شده و نمایندگی میگه طبیعیه همشون همینن. والا همچین پول کمی هم براش ندادم. 31 میلیون تومن بی زبون. میترسم ببرمش بیرون شهر تو جاده بمونم.
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آقا من لیفان 620 گرفتم حدود43 میلیون با پرشیا که ایران خودرو میده 40 میلیون .فقط مشخصات آپشنشون رو با هم چک کنین میبینیین لیفان میرزه...البته خدمات پس از فرئشش یکم ضعیفه ولی ایران خودرو هم همینطوره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مردم از کدام خودرو راضی تر هستند؟؟!!!
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دوست من هم داشت و ازش بشدت ناراضی بود و با زحمت فروختش
کورش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اقای رضا، شما احتمالا ماشین های دیگرو سوار نشدی، ولی واقعیت اینه ماشین چینی اصلا قابل مقایسه با ماشین های کره ای نیست، دیگه ژاپنی و اروپایی به کنار. بعدشم اون اضافه پول برای یارانه نیست دوست من که باز برگرده به جیب مردم.....
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دو ساله جیلی دارم.... قبلش 10 سال فقط خودروی داخلی داشتم... از لحاظ که بگی سر تره.. جنس، کیفیت، خدمات پس از فروش و ... تو چینی ها هم از همه یه سر و گردن بالا تره...
مشكل فرهنگى دليل خريدن كالاهاى بنجل و زباله چينى در ايران است گه درافغانستان و پاكستان هم خريدارندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
مشکل فرهنگی نیست بلکه مردم از بس پژو و پراید دیدن ، دیگه دارن بالا میارن ....

در کل 5 مدل ماشین در ایران نداریم .....واقعا کسالت باره
az
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
به فرهنگ چه ربطی داره وقتی خودروهای داخلی کیفیت ندارند و توان خرید خودروهای با کیفیت خارجی را ندارن مجبورن خودروی چینی بخرن
آخ گل گفتي
در مورد خودرو جک موافق نویسنده نیستم. هر چند که باید مدت بیشتری منتظر بود تا خودرو خودش را خوب نشان دهد. من این خودرو را دارم و از آن راضی هستم. قبلش هم ریو داشتم.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
با توجه به قیمت این خودرو با شما موافقم.خیلی بهتر از خودروهای داخلی هست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دقیقا! من و یکی از آشنایانمون...
غلامحسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
آقا مگه ترشی لیته است که باید منتظر بود که خودش را نشون دهد
ناشناس
| United States |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
عزیزم تازه خریدی. نو است. بگذار یه کم کار کنه. تقش در میاد . به زودی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بابای من هم یک عدد پیکان 49 سفید یخچالی داره خیلی هم راضی هست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
وقتی چیزی دیگر برای مقایسه در دسترس و انتخاب نیست طبعا تنها گزینه های موجود برای ما راضی کننده تر خواهند نمود. !!!!
payman
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
تا وقتی که رینگ شکسته ی جک رو که روی سرعت گیر شکسته بود ندیده بودم بله فک می کردم 50 میلیون پولشه دیگه با شما کاملا موافق بودم .رینگو برداشتم 1 کیلو نمی شد نازک نازک
اقتصادمان را چین نابود کرده فهش را به دیگر کشورها داریم میدیم ....
من درتعجبم از شعور بعضى كه خريدارهركالايى هستندخودروى چينى در آفريقا وافغانستان و پاكستان هم خريدارنداردامااينجا ...ماراچه شده؟اين نسل نوازكجا آمده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
نسل نو ؟ منظورت بچه های 14-15 سالست ؟! این همون مردمین که بودن یه دفه که پیداشون نشده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
دوست عزیز سی ساله جائی نرفته و گرنه از جائی نیومده!
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
از جایی نیامده اند خودمان ایجاد کرده ایم.....
arash
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
عزيز نظرت رو همون پرايد و پژو ار دي و پيكانه ؟؟ خوب چيكاركنيم ما كه با دنيا قهريم ؟1!!! همه دشمن اند !!!! ................
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اين نسل از پس تعرفه گمرك درآمده و چون صدايشان از باب نارضايتي انحصار و گمرك بجايي نميرسه مجبورندميشود؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
کمی فکر کن علت کیفیت در ان کشورها نیست مثلا در افغانستان یک افغانی با حقوق سه ماه می تواند یه تویتا 2014بخره .پس طبیعی است که خودروی ام وی ام نخره که خیلی ارزان تر است
مسلميار
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چرا يه عده دوس دارن هي از افغانستان مثال بزنن؟
چرا احتمال نمي دي ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
مرد حسابی تو پول پرایدم نداری سوار شی چرا دری وری میگی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اخه دوست باشعور
اینو نخریم چی بخریم
glx
پراید یا پرشیا....
با اینا که بهترن
بهزاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقا يا خانم ناشناس
مطمئن باشيد ديگران هم به اندازه شما شعور دارند.
وقتي شما با 20 ميليون موجودي ناچار باشيد بين خودروي بي كيفيت پرايد با تكنولوژي بيست سال قبل و خودروي بي كيفيت ام وي ام 110 با تكنولوژي 9 سال قبل يكي را انتخاب كنيد ، چه مي كنيد.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دوست عزیز با این قیمت می تونیم بریم 206 بخریم و بیافتیم توی خرابی مداوم خودرو و صف خدمات پس از فروش و ....
احتمالا شما با شعور تمام خریدار ماشین های چند صد میلیونی هستید که دیگران را اینطور خطاب می کنید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
از دامان نسل پیش از خود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
عزیزم مشکل اینه که خودروایرانی هم خریدارنداره.
x
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
با سلام دوست عزیز انگار شما در این کشور زندگی نمی کنی که به راحتی به شعور برخی افراد رو توهین1 می کنی یکم در اظهار آراء خود ملاحظه به خرج دهید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
دوست عزيز راجع به بقيه درست صحبت كن و مودب باش در ضمن اطلاعاتتون ضعيفه در مورد جك كه من ميدونم توي برزيل و روسيه وجاهاي ديگه سايت توليد خودرو داره بعضي از برنداي ديگه شون هم مطمئنا دارن اما بنده اطلاع دقيق ندارم
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
ماراچه شده اس؟
الان ارز می کنم
یک کشور باید تولید ملی با کیفیت داشته باشه !
بعدش از مردم یه رنگی بخواد
بری کره همه ماشینا یا کیاس یا هیوندای گوشیا یا سامسونگه یا ال جی به ندرت اپل پیدا کنی - می گن کره ای جنس کره ای باید بخره
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
بین بدو بدتر یکی رو باهاس انتخاب کرد به نسل ربطی نداره برو رای بده باز
باید قیمت خودرو ارزان و مالیت، سوخت و بیمه افزایش چشمگیری داشته باشد تا مردم در صورت نیاز از خودرو استفاده کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
جناب پروفسور ممکنه بفرمائید حمل و نقل عمومی امکان استفاده همه مردم رو فراهم میکنه یا نه؟! تا حالا همراه زن و بچه سوار مترو یا بی آر تی شدی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
در صورت نیاز از پراید 20 میلیونی استفاده کنند؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مترو خیلی خوبه. مثله قبل نیست. یه بار برو میفهمــی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
الان مردم مرض دارند بي خود بروند در خيابان؟؟ حمل و نقل عمومي خوبه؟ تاكسي ها خيلي به فكر كردم هستند؟؟!!
arash
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
همو از يه چيز جلويي !!از يه چيز عقب !!! اون دوستمون راس ميگه با كدوم سيستم حمل ونقل !!!
محمد باقری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مشکل دقیقا از همین نظرات کارشناسانه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
هوشنگ در پاکستان و افغانستان ماشینهای ژاپنی به قیمت کارخانه فروخته می شود دلیلی ندارد ماشین چینی بخرند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دقیقا تا مردم کار کنند و عده دیگری نفت بفروشند و خون مردم را در کیسه کنند و به ریش طبقه خود ساخته زیر دست بخندند
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
اصلا لازم نیست به مخ فندوقیت فشار بیاری و نظر بدی
اصلا رانندگی بلدی؟
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
عزیز برادر گفتی باید یاد 1 چیزی افتادم
می گن بنزینو از نفت خام درس می کنن درسته دیگه؟
پس حالا که نفت ارزون شده بنزینه که باید ارزون بشه نه گرون
بنزین نیروی حرکتی مردمه اینم می خوای از اونا بگیری؟
فقط ویتارا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
ویتانا ؟ گرجی ؟ ساقه طلایی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
فقط مازاراتی!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خوردی؟
هنوز هم که هنوز است این سوال برای من مطرح است که چرا خودروی خوب و کاملا استاندارد ، امن و زیبای خارجی ( که خودروی روز است و طراحی شکیل به روز دارد) با همه امکانات ، قیمتی حدود 20 تا 30 هزار دلار دارد ، وقتی به بازار ایران می رسد قیمت آن به 200 تا 400 میلیون تومان می رسد ؟ یا للعجب ...
پاسخ ها
نسرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
به خاطر عوارض گمرکی و دلال بازی و دست به دست شدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
واقعا چرا برای من هم سواله؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چقدر آدم خوبی هستی که هنوز نفهمیدی ! یه کم بیشتر فک کن !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
ببخشد اشتباهی منفی زدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
سوال نداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
هوشیار جان تعرفه واردات تعرفهههه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
این که تعجب ندارد
دوست عزیز هر چی پول بدی آش می خوری اگر دنبال خودرو بروز برند و باکیفیت هستی باید به ارقام بالای 100 میلیون تومان هم فکر کنی.
پاسخ ها
حاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
عزیز دل برادر
بهترین خودرو با کیفیت بالا قیمت تمام شده اش در مناطق آزاد سی تا پنجاه ملیون میشه
چرا باید با پلاک ملی دقیقاً دو نیم تا سه برابر بشه ؟
مگه بقیه مردم کشور تو ناز ونعمت هستن که فقط باید مناطق آزاد خودرو مفتی باشه !!!!
مهدی
| United States |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
قیمت واقعی خودروی با کیفیت مثل انواع تولیدات تویوتا در حدود 50 تا 60 میلیون تومانه آن هم با دلار 3500!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
دادش ما توایران باید پول چلو کباب بدیم تا آش بخوریم
پوریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
دوست عزیز. برای اکثر مردم 100 میلیون تومان یعنی معادل 100 ماه هیچ چی نخوردن و اجاره ندادن و پول خرج نکردن تا بشه 100 میلیون پس انداز کرد. یعنی نزدیک 8/5 سال!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
با وجود افرادی مثل شما باید هم پراید سه هزار دلاری رو بالای بیست میلیون تومن بخریم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
آره عزیزم اگه داشته باشیم دیوانه نیستیم که نخریم ولی بدبختی همون پول که نداریم !!!!
میگی چی یعنی همین الان مسئولین می روند با کمپانی بنز وب.ام وکمپانی های ژاپنی یا امریکای قرارداد ماشین های استاندارد برای مردم را می بندند..شما هم دلتون خوش کردین بابا ...بی خیال
?????
مشکل اصلی مردم همین دست اندرکاران خودرو هستن که با انحصاری کردنش خون مردم رو تو شیشه میکنن اونوقت شما توقع دارید برای مردم کاری هم بکنن؟
فقط پراید!!!!!!!!
پاسخ ها
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
نه فقط پیکان
فقط پیکان لیاقت منه
MVM 110 =1400$ USA
1400*3400=4760000تومان
ما در بازار داخل حدود 20000000 قیمت دارد یعنی بیش از 4 برابر قیمت اصلی خودرو ساز
چر؟
این خودرو همانطوریکه از ظاهرش پیداست برای مصارف داخلی در شهرکهای کوچک تولید میشود نه برای مسافرت و یا تردد در بزرگراهها
بهتر نیست بیش از این با جان مردم کشورمان به خاطر چند میلیون تومان پول بیشتر بازی نکنیم؟
بهتر نیست که وجدان را سرلوحه زندگیمان قرار دهیم همان حسی که ژاپنیها را امروزه پیشرفته ترین کشور دنیا کرده است؟
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
ناشناس من مخالف ماشین چینی و حرف بی سند هستم
این قیمت رو از کجا اوردی؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
این را هم بگو که درامد در امریکا سه برابر ایران است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
مردم کیلویی چنده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
همه این بلاها را خودروسازنماهای داخلی یعنی ایراد خودرو و سایپا به سر مردم میآورند دولت هم فقط مکدر میشوند
آقا چینی ها دارند یواش یواش ما را خفه می کنند
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
یواش یواش!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
خیلی بهتر از ایرانی هاست
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
البته با کمک بعضی هم وطنان سودجو ...!
نامی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
عزیزان کمونیست و ایادیش در داخل نمیخوان دست از استثمار این مردم بردارن موضوع اینه سعی کنید از موضوع فاصله بیشتری بگیرید تا حلقه های بیشتری رو تو این موضوع ببینید
اگر دردم یکی بود
ای آقا خودرو سازان و وارد کنندگان به فکر جیب و منافع خود هستند نه به فکر مشتری و کیفیت . اگر خودروهای کره و ژاپنی به قیمت واقعی وارد بازار شود دیگر کسی خودرو بی کیفیت چینی که صاحب اول و آخرش خودت هستی را نمیخرد.
من یه تجربه داشتم از خودروهای چینی. ماشین قبلیم پرشیا بود .- بعد از 4 ماه ماشین چینی 60 میلیونی را فروختم و پرشیا 35 میلیونی خرید و خیلی هم از اون بهتره و راضیم
بهتر است که خودرو سازهای ما لوازم و ادوات کشاورزی تولید کنند تا به درد مردم بخورد و خودروهای با کیفیت را وارد کنیم با تعرفه حداقلی به مردم بدهیم بابا به جان مردم رحم کنید دراین کمبود جمعیت.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
شما فکر میکنی ادوات کشاورزی الکیه؟ اینها تراکتور و کمباین رو عمرا بتونن با کیفیت و قیمت رقابتی با خارجیش تولید کنن.
وحید
| United States |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
وای به حال کشاورزا
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دوست عزیز به کشاورز و کشاورزی این مملکت رحم کن. الان میرن کومباین وانت هم تولید می کنن....
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
آی گل گفتی
باید فرقون و بیل و کلنگ و ... تولید کنن
میشه وارد کرد. ولی شما نمی تونید سود زیادی را از خودروساز بنام آلمانی و یا آمریکایی بگیرید. ولی خودروسازهای چینی و فرانسوی که در کشور خودشان نیز باید التماس کنند تا تولیدات مزخرفشان بفروش برود به شما اجازه می دهند هر طور که می خواهید خودرو آنها را تغییر داده و بفروشید و سود هنگفتی هم به جیبتان برود. نمونه بارزش هم پژو هست که با یک اتاق و یک شاسی در انواع مختلف به اسم داخلی تولید می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
درود بر شرفت
برادر من سود اینا بیشتره خودت می دونی جنس بنجل که قیمتش راحت در نمی یاد کره ای ولی قیمتش دوبی مشخصه
L90عالیه
پاسخ ها
خردمند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
بیخود نیست رهبر فرمودند 50 سال از تکنولوژی روز دنیا عقبیم...فکر میکنم از نظر فکری بیشتر...
عباس
| United States |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اگه چپ نشه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس ابتکار هم مقاله سفارشی به سفارش سایپا مینوبسه
عزیز دل برادر ! در مملکتی که همه به فکر سود و پرکردن جیب خود هستند کسی به کیفیت کاری نداره عزیزم !
دست اندکاران خودرو اگر به فکر مردم بودند تعرفه واردات خودرو رو کم می کردند تا بهترین برند ها با کمترین قیمت وارد بشن تا خودرو سازان ما به فکر تغییر رفتار بیفتندکاری که در همه کشورهای جهان انجام می شود به غیر از ایران. ب
پاسخ ها
اریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
تک تک شماها از بابت 45/500تومان ماهیانه دریافتی از بابت یارانه 500هزار تومان ازبابت مالیات برارزش افزوده پول به حساب دولت واریز میکنید باز هم دولت عزادار 45/500تومان است عجب سریست یامولا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
عزیز من تعرفه کجای کاره ؟
مشکل اینجاست که آقایان راضی به سود کم نیستند واگر ماشین با کیفیت وارد کنند به قیمت مناسب دیگه کسی تولیدات بی کیفیت این خودروسازان را نمیخره و در نهایت مجبورن قیمت تولیدات داخلی را پایین بیارن که خوب اونم غیر ممکنه چون کلی زحمت کشیدن قیمتو بردن بالا .
پاسخ ها
مرتضی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بهترین کامنتی بود که دیدم
کل حقیقتو تو سه خط گفتی
بعد اینا میان هی واسمون فیلم بازی میکنن مناظره میزارن
دعوا بین شورای رقابت و خودرو ساز و...
خانم ظاهراً شما از موارد فنی نیز همونقدر میدونید که از رانندگی.
چرا ديگه خودروهاي اتومات داخلي با قيمت مناسب در كشور توليد نمي شود مثلا مگان و پژو 207 و غيره؟ خود اين موضوع باعث گرايش به ماشين هاي چيني شده است
پاسخ ها
عرفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
عرفان جان تحریم می دونی چیه؟
محصولات چيني كه توسط واردكنندگان از قبيل خودرو ولوازم الكتريكي والكترونيكي و....به ايران ميايند بدون نظارت واز كيفيت بسيار پاينيي برخودار بوده و فقط سود بسار بالايي براي دست اندر كاران دارد!! وفقط در جهت نابودي كامل توليدات داخلي خودمان هستند
سلام تابناک
شما دنبال معرفی خودرو های خوب هستی یا دنبال خراب کردن و باج گرفتن از خودرو های چینی هستی ؟
عزیزم مسئله رضایت مشتری نیست مسئله رضایت پولی وارد کنندگانه
ال90 و عشق است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
انصافا در تولیدات داخلی ال نود بهترنه
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
L90 از نظر ظاهری خیلی عقب مانده است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
فقط خر
ناشناس
| France |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
شبیه کمد هست تا ماشین !
شما از کجا میدونید که مردم از لیفان و ام وی ام راضی نیستند؟؟؟؟؟ مطمئن باشید تقریبا اکثر کسانی که مثلا ام وی ام 110 دارند از انتخابشون نسبت به پراید راضی تر هستند (چون با اون پول حق انتخاب دیگه ای ندارند) و اونهایی هم که لیفان دارند اونو به ماشینی مثل پژو 405 یا پرشیا که طراحی 25 سال پیش هست ترجیح میدند. در ظمن میشه بگید الان توی کشور در صنایع دیگه که مردم استفاده میکنند، کدوم محصول وجود داره که تولید چین نباشه. من خودم که لیفان دارم و قبل از اون پراید 141 و پژو 206 داشتم الان خیلی از انتخابم راضی ام. منم اگه امکانش بود ترجیح میدادم با این پول یه مدل فورد بخرم ولی ...
پاسخ ها
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقای یا خانم ناشناس خیلی باحالی حرفت میزونه . دمت گرم.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
خواستین بفروشین اون موقع از انتخابتون پشیمون میشین دوست عزیز
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
جناب جین چانگ حدود چهل ساله انواع خودروهای داخلی و ایرانی رو داشته ام ولی آشغالتر از این برندهای مورد نظر شما روی کره زمین هنوز ساخته نشده شما که سینه چاک برادر چین هستین حالشو ببر ...
مسئولان صنعت كشور آدمهاي بي كفايتي هستند كه اجازه ورود چنين خودروهايي را مي دهند. البته يقين دارم دستشان با واردكنندگان در يك كاسه است و از منافع اين ظلم به مردم بهرمند مي شوند . خودروسازان داخلي هم غيرت ملي ندارند كه پس از سالها كيفيت خودرو خود را قابل رقابت با خودروهاي خارجي كنند . فقط بايد تاسف خورد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
واقعا گل گفتی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
انصافا حرفت رو باید با طلا بنویسن عزیز
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
«مسئولان صنعت كشور آدمهاي بي كفايتي هستند»
همین یک جمله نابودم کرد رفت!
استاندارد واردات و مونتاژ رو بر مبنای استاندارد یورو ان کپ قراردهند نه استانداردهای اداره استاندارد در کرج!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
از استاندارد که حرف نزن کدوم استاندارد
باسلام به نظر من این خودرو ها ی چینی از سرمون هم زیادی هستند هر چی باشه از پراید که بهتر هستش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
از سرمون زیاد نیست از بی مادری که به دایه میگیم مادر. افتاد
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
جان هرکی دوس داری برو یه سری به تعمیرگاها بزن بگو من می خوام چینی بخرم از خودرو های چینی بپرس از صفراشون بپرس 90 به بعد قبلشو نخواستیم
کشور ایران آزمایشگاه تولیدکنندگان بین المللی است زمانی آزمایشگاه ژاپنی ها بعد کره ایها و اکنون چینی ها و احتمالا بعدی آنگولا باشد .
تیتر رو اشتباه زدی . باید میزدی مردم از کدام فرغونها کمتر ناراضیینددد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
ایول ایول ناشناسو ایول
با سلام
من چند وقت پیش سفری به چین و به یکی از بزرگترین شهرهای چین (شانگهای) داشتم در این سفر ،من یکی از این ماشین های سواری چینی که در ایران هست را آنجا ندیدم.ماشین های سواری آنها متشکل از فورد ،کادیلاک،بنز ،بی ام دبلیو،آوودی، گلف،و در آخر ماشین های روز ژاپنی و کره ای بودند.
پاسخ ها
حاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
ای خدا پدرت رو بیامرزه
شما که رفتی ودیدی بگو . . .
انوقت هی کارشناسان استاندارد میگن اگه ایربک بذاره . . .
بابا ایربک مثل داشتن تایر برای ماشین ربطی به کیفیت نداره
آقا والله ماشین کیفیت داره یعنی رنگ خوب . مقومت بالا کیفیت کمک ها وصداها چیز دیگه
که ماشینهای ما اصلا ندارن نه ضیفشو داشته باشن
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
خوب عزیز من اینجا همیشه فرصت طلبی بوده واقایون هم بهشون مجوز میدن یا همکاسشون هستند وپول مملکت رو حیف ومیل میکنند و ماشین چینی میارند صد رحمت به پراید خودمون.جالبه که ارزش پولی ما خیلی پایینه وبا دلار 3500 شما یک دوج شارژر120 میلون تو دبی..حالا گار با دلار 1000 تومن حساب کنیم که بازم برا ما گرونه و ارزش پولیمون خیلی پایینه میشه 40 میلون که عمرا هیچ کودم ماشین های چینی وایرانی و..از نظر کیفیت بهش نمیرسن..جالب اینه که بخوایم همینو تولید کینیم میدیمش 100 میلیون..برا من جالبه ماشینی که تو مملکت خودمون با ریال تولید میشه چرا به دلار قیمت گذاری میشه..یعنی قمیت ماشین تو ایران حداق 4 برابره...
پیمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
خدا می دونه این ماشینا رو تو زیرزمین چین چان و جون جین می سازن یا میچی و اوچی؟
به یه تعمیرکاری گفتم این ماشینای چینی اصلا سابقه ندارن همشون جدیدا داومدن یکی آرمشو شبیه بنز کرده یکی دیگه شبکه سه ایران و ...
خندید و گف شما ایشالا رفتی چین به اسم خودت خودرو ثبت کن فرداش تولید کن
بنده نیز خودرو mvm x33دارم واز این خودرو راضی هستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
معادل پول بنز c200 بالاش پول دادی و راضی هستی !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
شما اگر بداني با اين پول چه ماشيني مي تواني سووارشي احساس پوچي ميكني نه رضايت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
شما راضی ده برابر ناراضی!
ضمنا مردم نظراتشون را دادند یه نگاه به نظرات بنداز ببین بیشتر کیا راضی و ناراضیند!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
عزیزم چون قبلا پیکان 48 داشتی..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
دوست عزیز توصیه به خرید دارید
علی رغم اینکه با نظر نویسنده به لحاظ شآن مشتری ایرانی موافق هستم ولی باید عرض کنم که متاسفانه و یا خوشبختانه این خودرو های چینی استانداردهای اروپا را اخذ کرده اند تا اجازه ورود به ایران را پیدا کنند.
در حال حاضر قوانین سخت گیرانه ای برای واردات این خودرو ها به لحاظ اخذ مجوزهای استاندارد وضع شده است.
ولی اینکه آیا واقعا اینها تست شده وارد می شند یا ... را نمی دانم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
جک نمی گی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دلت خوشه ها
داعش هم اگر دقت کرده باشید از خودرو چینی استفاده نمی کنه
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
ای ول
سانتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
اشتباه منفی دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
حتی به عنوان خودرو بمب گذاری شده هم استفاده نمی کنه چون میترسه بمبه قبل از رسیدن به مقصد بترکه !بعدش جون بمب گذار انتحاری تا قبل از انتحار اهمیت داره واسشون!
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
گل گفتی
داعش کمتر از تویوتا سوار نمیشه
واقعا چرا اجناس غیر استاندارد خارجی رو که کمتر کشوری قبولش میکنه به مردم شریف ایران تحمیل میکنند... به قول انگلیسیها ما پولدار نیستیم که جنس ارزون بخریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
میخواهی بخواه نمی خواهی نخواه همینه که هست. خردمند جون
اگه مسئولین تامل می کردند که وضعمون بهتر از این بود تابناک دلبندم
با تامل بيشتر روي واردات خودرو، به‌دنبال خودروهاي بهتر براي مردم باشند تا خودروهاي چيني که داراي استانداردهاي جهاني نيستند، در بازار فعاليت نکنند و به مشتريان عرضه نشوند؟
همین کشور چین تولیداتش رده بندی دارند و متاسفانه بد ترین هاش وارد ایران میشن
بزرگترین علت نارضایتی مردم از کالاهای چینی ورود محصولات بی کیفیت اونهاست
بر اساس یک قانون جدید ورود محصولات بی کیفیت رو ممنوع کنید
درباره کالاهای با کیفیت چین که وارد ایران نمیشن هم تحقیق کنید
چه بگویم که نگفتنش بهتر است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
چی باورام ته ره که ته ره ناوتان بهتره به زبان مازنی
سلام خودروي جك با قيمت نسبتا مناسب با موتور ژاپني و اتوماتيك با طراحي بدنه بهتر از سمند يا همان ال نود با اون قيافه زشت است ببينيد كره به كجا رسيده و قطعا چين از اون پيشي خواهد گرفت و ما سر جاي خود مانده ايم
مدیریت غلط و ناکارآمد در خودرو سازی سبب شده تا نیروی انسانی از کار افتاده و بی انگيزه شکل بگيرد. تا کی بايد هزينه نامديریت را مردم بپردازند.
فقط پیکان خودمون. من یکی دارم راضیم ازش ^__^
مردم همیشه بیچاره .همیشه در صحنه. و مسیولین همیشه طلب کار همیشه مدیون به مردم.کاش یک جو وجدان داشتن یعنی همشون روی هم یک جو بازم کافیه.
خودروی جک از موتور میتسوبیشی و طراحی ایتالیایی بهره مند است و هنوز مدت زیادی از ورودش به ایران نگذشته که به این راحتی در بارش بشه نظر داد و اون را با خودروهای داخلی مقایسه کرد. هر چند به هر حال خودروهای کره و ژاپن مرغوبتر و صد البته گرونترند اما در مقایسه با تولیدات داخل حداقل خودروی جک تا الان بهتر نشون داده. آینده همه چیز را بهتر نشون میده
پاسخ ها
خردمند
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
ولی قیمت خودرو جک اصلا عادلانه نیست عزیز .به مردم دارند با زور سیاستهای نرم تحمیل می کنن...متاسفانه خیلی از مردم حق حقوق خدشون رو نمیدونن و ارزشی برای خودشون قائل نیستند...
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بیخود فاز نده ! جک فقط نوع اتوماتش موتور میتسوبیشی دارد. در ضمن ماشین فقط موتور نیست. عزیزم. 100 تا فاکتور مهمه. سیستم تعلیق و غیره ...
طوفان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
موتور بنز هم داشته باشه من سوار نمیشم چون تولید چین هست به جاش ترجیح میدم خودروی خارجی کارکرده بگیرم
من لازم میدونم در همین سایت محترم و محبوب تابناک از جناب آقای مقتدایی استاندار زحمتکش استان خوزستان و دولت محترم بخاطر اعطای مجوز تردد خودروهای منطقه آزاد اروند در کل استان وبرداشتن محدودیت تردد تشکر وقدردانی بکنم چون با این مجوز مردم بهترین ماشینهای کره ای را با پنجاه شصت میلیون سوار شدن به امید روزی که همه کشور منطقه آزاد بشه واقعا از نظر کیفیت ماشینها اختلاف آسمون تا زمینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
به نظر من دولت در نظر داره تا آرام و خزنده این کار رو انجام بده، شنیدم در استان گیلان هم این اتفاق افتاده...
تنها راهش همینه
هر کی موتور سیکلت داره به پیکان راضی پیکانی به پراید راضی پرایدی به پژو راضی پژو دار به ال90 راضی و .......... پس همه ناراضی . فعلا که من به دوچرخه راضی !!!
ما صنعت چینی خودرو داریم نه تولید خودرو
الان آذری ها ماشین وارداتی با پلاک سهند سوار میشن. بهترین ماشینهای روز با قیمت عادلانه. انزلی هم برای خودش. خوزستان و کیش و چابهار هم همینطور.
این وسط سر تهرانی ها مونده بی کلاه. اصلاً این با عدالت اجتماعی جور در نمیاد!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
موافقم. اگه وارد کردن موقت خودرو اشکالی نداره، برای همه آزاد کنند.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
شما هم می تونی بری خوزستان و انزلی زندگی کنی و بهترین ماشین رو سوار شی. حتی می تونی بری چابهار زندگی کنی. این دقیقا عدالت اجتماعیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
شهری که آلودگی هوا و مصرف سوخت بالا خودروهای داخلی برایش سم است مسئولین آیا زن و بچه هایتان در تهران زندگی نمیکنند ؟
نکنه انگلیس تشریف دارند؟ ای بل بلاها خوش بگذره
منم از خودرو جک خیلی راضیم وبا نظر ناشناس 9:01 موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
منم همینطور
ناشناس
| United States |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
عزیزم تازه خریدی. صفره . تو هم گرمی.....2 سال دیگه حالتو می پرسم.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
چند ساله دارید؟
وقتی میتونید بگید راضیم که چند سال داشتید و تو شرایط مختلف عملکرد و کاراییش رو ببینید.
مطمئنا نظر شما بعد 5 سال شنیدنی خواهد بود!
آیا واقعا اگه مسعولین تعرفه ورود ماشین رو پایین بیاره واقعا کسی ماشین چینی یا تولید داخل رو می خره اینا هم مجبور میشن رقابت کنن .دیگه همه خبر های ماشین صفر کیلومتر تحویلیی رو میشنویم که چقدر مشکل دا ره باز هم بیچاره طبقه متوسط و طبقه سه
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مسعول نیستند ، مسئولند
در چین هیچ کدام از این ماشینها رو در خیابان نمیبینید تماما ماشینهای روز اروپا که البته تحت لیسانس در خود چین مونتاژ میشوند مورد استفاده چینی هاست و اصلا لیفان و ام وی ام و چری و غیره دیده نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ای امان از نادانی بعضی دانا نمایان!
جناب شکیبا معلومه که اونا خودشون این آشغالها رو سوار نمیشن تازه اونم با این قیمتهای سرسام آور. این بنجلها رو با سه برابر قیمت برای ایرانیهای فلک زده و بیچاره و فاقد هرگونه انتخاب تدارک دیدند. در هیچ جای دنیا و نه فقط چین آشغالترین و بنجل ترین خودرو را حتی با یک چهارم این قیمتها هم حاضر به خریدن و سوار شدن نیستند.
باید فقط در فکر ساخت خودروهای برقی یا ترکیبی باشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
داوود جان ما بعد از 60 سال فعالیت خودرو سازان در ایران هنوز توی ساختن ماشین بنزینیش موندیم حالا بیایم خودرو برقی تولید کنیم!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چشم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
پراید را با کیفیت سال 75 بدن دست مردم خودروی ترکیبی پیشکش حضرات سازنده
از ماشینهای ایران خودرو و سایپا قطعا خیلی بهترند
کاش دوباره ریو تولید می شد.
واقعا ماشین خوب و ارزان قیمتی است.
پاسخ ها
سانتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ریو با طراحی جدید وارد بازار شده حدود 80 میلیون تومن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
ريو تو رنج قيمتي خودش واقعا خوب بود و الان مدل 2015 اتوماتيك اين خودرو كه حجمش هم 1400 شده به قيمت 100 ميليون توسط نمايندگي كيا در ايران به فروش ميرسد.
باید وارد کننده کشور را سرزنش کرد و الا چین کار خودشضو می کنه تجار (!) بی مسئولیت ما مسئول ویرانی اقتصاد هستند همان ها که تنها فکر سود خودشون از واردات کالاهای بنجل چینی هستند.
دوست عزیزی که به چین سفر کردید، آیا میدونید درآمد چینی ها با ایرانی چقدر تفاوت داره؟آیا میدونید قیمت خودرو های مطرح دنیا در چین چقدر از ایران پایینتره؟
به جای حل کردن مسئله داریم صورت مسئله رو پاک میکنیم...
اگه ایران هم از 10 سال پیش سیاست چین رو در پیش میگرفت حتی با وضع تحریمهای به وجود اومده و ... صنعت خودروسازی وضع بسیار بهتری داشت طوریکه سمند رو با تغییرات جزیی به نام دنا تحویل مردم نمیدادن...
چند سال دیگه چین به جایی میرسه که به حالشون غبطه میخوریم ولی ما باز هم با نظرات متعصبانه و کورکورانه فقط خودمون رو گول میزنیم...
پاشنه آشیل خودرو های چینی کیفیتشون نیست،پشتیبانیشون هست.این رو میتونید از جدول کیفیت خودرو ها هم متوجه بشید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
مگه دنا رو تحویل دادن بعد از دو سال!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
دوست عزیز تولید خودرو در ایران یک حماقت بزرگ است با تولید قطعه مثل بسیاری از کشورها که تولید کننده خودرو نیستند ولی بهترین تولید کننده قطعه موافقم
جدیدا سایپا خودرهای جدید چینی مثل ایدو واس۳۰۰ رو خریداری و عرضه مکند که قرار از سال اینده در سایپا تولید بشه
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
زد 300 بابا !
من مدت زیادی هست که یکی از این خودروهای به قول شما بی کیفیت رو خریداری کردم و بسیار بسیار راضی هستم! مطمئنا این خودروها بسیار بهتر از خودروهای ساخت داخل هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
شك ندارم كه خودروي چيني حداقل در ظاهر هم كه شده بهتر از ايرانيهاست ولي جسارتا اگه شما يك خودروي خارجي غير چيني و معتبر را سوار شيد ميفرماييد بقيه فرغونند.
نام خودرو: mvm 110
نام كمپاني تولیدکننده : T.cvb cho چين

قيمت جهاني: 1400 دلار

قيمت با نرخ دلار ٣٤٠٠ تومني: 4 ميليون و 760 هزارتومان

كيفيت خودرو: بسيار نامطلوب

نوع كاربري : كار در شهرك هاي صنعتي ، داخل محدوده شرکتهای بزرگ و دانشگاههای بزرگ و فرودگاه ها، ممنوعيت عبور و مرور در شهر ها و جاده هاي چين
صادرات : فقط به ایران
قيمت در ايران: ٢٠ ميليون تومان

منبع: مجله پدال
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
فقط ماشین آمریکایی..بیاید منطق ازاد حالشو ببرید.
ناشناس
| United States |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
محمدی؟
کاش مردم فقط به مدت 6 ماه از خرید خودرو خودداری میگردند تا هم خودروسازان داخلی و هم چینی ورشکست بشن
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دااااااااریم؟؟؟ واقعا داریم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
با یه وام از جیب مردم سرپا میشن
بعد با تورم وام جبران میشه
در نتیجه بازم پولشو ما دادیم ولی ماشینم نگرفتیم
واقعا مسولين از اين ارابه هاي مرگ سوار ميشن يا فقط واسه مردم ضعيف تجويز ميشه مردمي كه بامشقت پول اون رو هم تهيه ميكنند حالا تابي جون چاپ نكن
با سلام
من خودروی جک جی 3 دارم دو ساله استفاده میکنم خدارو شکر هیچ مشکلی هم نداشته سوخت کم نرمی و تعادل و بی صدا بودن بدنش از مزایاش بوده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
احسان جان ،3 سال دیگه حالتو می پرسم. فعلا نو بوده !!
من یک.سال جک جی 5 دارم.واقعا ماشین خوبیه.به نظر من در مورد این ماشین کم لطفی کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
برای کسی که ماشین ایرانی سوار میشده جک مرسدس بنزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
موتورش میتسوبیشیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
شما به نظر دیگران هم نگاه بندازی بد نیست!
یک پرشيا صفر گرفتم و خواهرم هم يه ٢٠٦ تو كمتر از يكماه جفتشون گيربكساش تعطيل شد با كلي بدبختي نمايندگي ميگه ماشينهاي نود و سه همه همينن گيربكساشون چيني ه بعد از يكماه درخواست تعويض يه تعميرشده واسه جفتمون آوردن بعد نمايندگي ميگه كارخونه گيربكس نو نميده مال تورو تعمير ميكنه ميده به اون مال اون رو به تو
جالبه بعد از چند روز واسه نظرسنجي هم زنگ زدن
به خانمه ميگم ممنون كه تو روز روشن انقدر قهرمانانه از ملت ...... بعد زنگ ميزنيد ببينيد راضي هم هستند يا نه؟
پاسخ ها
ایرانی7
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خدکرده را تدبیر نیست!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
تاسف آوره
سلام
بنده یک بنز e230 مدل ۱۹۹۲ دارم بعد بیست و سه سال و ششصد هزار کیلومتر کارکرد تا حالا هیچگونه هزینه موتوری نداشته حتی جلوبندی و کمک فنر ها هم فابریک کم مصرف، حتی دیسک وصفحه هم فابریکه کاملا بی صدا و نرم و هندلینگ بسیار عالی حتی بهتر از خودروهای الان کره و ژاپن با تمامی امکانت از قبیل دو ایربگ کولر و ایر کاندیشن عالی سانرف و صندلی برقی به شخص یک چرخشو با ده تا ماشین چینی عوض نمیکنم این ماشینا ی چینی یکجور توهین به شخصیت مصرف کنندست تو چین هم به هیچ عنوان از این قبیل ماشینا استفاده نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
فروشیه؟
ایرانی7
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
بهمن جان قیمیت چند؟!
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
ما هم یه پراید گوجه ای داریم آخ نمیگه فقط بهش میگن قاتل خاموش.
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
شما مطمئنی 600000 کیلومتر رفتید ، دیسک و صفحه عوض نکردی ؟!!! حتی بنز!
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
طنز می فرمایید. حتما این ماشین رو به موزه ای جایی بسپارید. ماشینی که بعد از ششصد هزار کیلومتر حتی جلوبندیش عوض نشده جاش تو شاهنامه و اساطیره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
آقا چرت نگو من یه جک خریدم خیلی هم راضیم اون بنزتم وقتی افتاد تو خرج باید بزاریش دم در آشغالی ببره
ارسلان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
چند؟
صمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
بنزت تو حلقم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
حالااااا دل ماروآب کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
فقط رنگش مونده بگی آخرش چند؟
الان آذری ها ماشین وارداتی با پلاک سهند سوار میشن. بهترین ماشینهای روز با قیمت عادلانه. انزلی هم برای خودش. خوزستان و کیش و چابهار هم همینطور.
این وسط سر تهرانی ها مونده بی کلاه. اصلاً این با عدالت اجتماعی جور در نمیاد!
تازه خبر جدید اینه که سایپا داره با کمال افتخار خط تولید یکی از همین خودروهای بی کیفیت چینی رو راه می اندازه
این ظلمی است
خودرو های تولید داخل فقط ال90 ارزش خرید داره
!!!!!!!!!
تو کیش یک مزدا 323 درب داقوم دارم..دادشم تو تهران یک پارس گرفته در حد نو ..اقا وقتی سوارش شدم تو نمیری فکر کردم پشت گاری نشستم.خیلی ضایع وافتضاح..خلاصه برگشتم کیش..پشت 323 خودم نشستم ..نرم راحت و.... حالا حساب کن اگی تو این ماشین جدید های امریکایی بشینی چی میشه..هر وقت پول دار شدم صد درصد میخرم
خداپدرتون رو بیامرزه.
به نظر من حقمونه
خودروی خوب و ارزان فقط لیفان
هيچ كدام
بنده هم یک دستگا پورشه باکستر دارم ..ماشین بدی نیست برای زیر پا تو شهر خوبه
دیروز تو بیمارستان ما یه خانوم جوون با دو تا بچه کوچیکش که سوار پراید بودند به خاطر تصادف از بین رفتند به خدا کل صنعت خودروسازی ما ارزش یه تار موی این مادرو بچه هاشو نداشت کی باید به خودمون بیایم
دیروز تو بیمارستان ما یه خانوم جوون با دو تا بچه کوچیکش که سوار پراید بودند به خاطر تصادف از بین رفتند به خدا کل صنعت خودروسازی ما ارزش یه تار موی این مادرو بچه هاشو نداشت کی باید به خودمون بیایم
من یه ماشین ایرانی دارم و خیلی راضی هستم
بابا من کارمندم و روزی 20 دقیقیه باز دهی ندارم توقع بیشتر هم ندارم باید خودمان را اصلاح کنیم
هموطنان عزیز چه کسی گفته کل کالاهای چین کیفیت ندارi
یکی از مدیران چینی شرکت کرمان موتور که سازنده جک و لیفان و تعداد دیگری از تولیدات چینی در داخل کشور هست که به نسبت تولیدات داخلی رضایت بیشتری را جلب نموده اند گفته ما (یعنی همه سهامداران ایرانی و چینی شرکت کرمان موتور) اگر تولیداتمان را با یک سوم قیمت فعلی - مثلا" برای لیفان 620 چیزی بین 15 تا 18 میلیون تومان- به بازار ایران وارد کنیم باز هم سود منطقی و عادلانه ای را خواهیم برد اما شریک ایرانی اجازه این کار را نمیدهد و به این شکل است که ما حدود دو تا سه برابر سود واقعی را می بریم!!!!
خب حالا با این وضعیت معلومه که چینی ها حاضرن هر کاری بکنن تا بازار کشور ما را برای خودشون نگه دارند! درود بر برادران دلسوز خودمان ....
آقا ما یک سوال ساده داریم .ما تا کی باید اسیر دست این شرکتهای خودروسازی باشیم که هر لگنی را به اسم ماشین به ناف ملت می بندن و اگه کوچکترین شکایتی بکنی میگن "باید از تولید کننده حمایت کرد"در حالی که این حمایت از تولید نیست بلکه حمایت از منافع یک قشر خاص است.
با سلام بنده معتقدم نویسنده یا کاملا توسط خودرو سازان داخلی اشبا شده یا کاملا بی اطلاع با کمی تحقیق از دارندگان خودروسازان داخلی مصرف کننده به بی کیفیت بودن انها می رسد اما بر عکس همین JAC همه از ان راضی
آقا اين خانم مريم فكري چه تخصصي دارند.
لطفا معرفي كنيد مستفيذ بشيم.
باز خدارو شکر ک الان کل خوزستان منطقه آزاد شده و حداقل میتونیم خودروهای باکیفیت تر سوار بشیم.اینجا شما میتونید با 70میلیون یه تویوتا کرولا سوار بشید یا مثلا با 55-60میلیون هیوندا اکسنت و ازین چیزا.واقعا سگشون نسبت ب خودروهای داخلی شرف داره.امیدوارم تعرفه خودرو تو تمام کشور حذف بشه
قضیه خودروسازی ایران شده عین شرکت نوکیا.
قضیه خودروسازی ایران شده عین شرکت نوکیا.
ویتارا، مزدا3، پرادو،مگان، هیوندا،
بهترین ماشین ریو است که متاسفانه تولید نمیشه حیف
ماشین اشغال مثل پراید تولید نکنید
تابناک جون مطمئن باش انقدر کیفیت تولید ماشین های داخلی الان پایین اومده که سگ ماشین های چینی شرف داره به ماشین های تولید داخل!!!
سلام

کو گوش شنوا ، کجاست وجدان بیدار
من پژو روا سال 86 دارم خيلي بهتر از جك و مك و ام وي ام هست خيلي ازش راضيم خيلي
اون آقایی که فرمودند هرچی پول بدی آش میخوری این نکته رو مد نظر قرار بدن که این آش که میفرمایید جاهای دیگه سناره ولی اینجا صد هزاره.آش نیست که طلای عیار 99 با خاویار صادراتیه.
فقط پرایدو!!
تمام شرکت های تولید خودرو ورشکست شده اند در حالی که شرکت های تامین خودرو ( نه سازنده خودرو) در ایران در حال تجارت از نوع رانت می باشند .
حال مسئولان این مملکت پاسخ دهند...!!!!؟؟؟؟؟
یکی از این خودرو ها را دارم و قبل از آن پراید داشتم. خودرو چینی درست کیفیّت خوبی نداره ولی از محصولات ایران خیلی بهتره و البته برخورد مراکز تعمیر وخدمات پس از فروش بسیار بهتر از نمایندگی های سایپا و ایران خودرو است
اقابهمن ببینم میتونی خودتوماشینتو چشم بزنی .سریع یه صدقه کناربذارتاپول جرثقیل وغیر...ندادی
نام خودرو: mvm 110
نام كمپاني تولیدکننده : T.cvb cho چين

قيمت جهاني: 1400 دلار

قيمت با نرخ دلار ٣٤٠٠ تومني: 4 ميليون و 760 هزارتومان

كيفيت خودرو: بسيار نامطلوب

نوع كاربري : كار در شهرك هاي صنعتي ، داخل محدوده شرکتهای بزرگ و دانشگاههای بزرگ و فرودگاه ها، ممنوعيت عبور و مرور در شهر ها و جاده هاي چين
صادرات : فقط به ایران
قيمت در ايران: ٢٠ ميليون تومان

منبع: مجله پدال
به نظر من تمام این به اصطلاح خودرو سازها رو ببندیم به گاو آهن تا زمین شخم بزنن ، خیلی فایده بیشتری برای مملکت دارن !
لطفا زبان پارسی را پاس بدارید
ظمن اشتباه است درست آن ضمن می باشد
برادران و هم شهروندی های عزیز به اطلاع شریفتان برسانم خورو ساز های داخلی اگر تمام تلاش پایان ناپذیر خود را بکار بگیرند و به دنبال سر کیسه کردن ملت نباشند
شباهت کساني که تازه ازدواج کرده اند با کساني که خودروي چيني خريده اند اين است که هردو گروه سعي مي کنند به هر قيمتي شده اثبات کنند که کار درستي انجام داده اند.!!!!!
والا با این قیمتهای نجومی خودرو خر بخریم به صرفه تر بار اضافه هم داشته باشه آخ نمیگه کارت سوختشم علوفه
آقای رضا که یک ساله لیفان خریدی .
تازه یک ساله .
من 12 ساله مزدا 323 دارم راضی ام. بگذار دو سال دیگه حالتو می پرسم.
و البته همه چینی سوارها ....
داش بهمن ماشینت رو چند می فروشی دادا ؟؟
.................................................
به جای پولهای بلوکه شده نفت مجبوریم از چین آشغال بخریم
خدا ازت نگذره محمود
افرادی که خودرو زیر 100 میلیون سوار میشوند اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند ! چه جالب، من که اتوبوس و مترو و تاکسی سوار میشوم کجای این جامعه هستم ؟؟؟؟
هر وقت احساس کردین تولیدات داخلی بهتره بگین اون خودروها بی کیفیته
جک جی 5 دستی دارم 45 یرام تموم شده و 25 درصدش رو هم چکی از کرمان موتور گرفتم... نسبت به پولی که دادم 100درصد راضی ام... تمامی ماشین های 20 سال پیشی که الانم داره تولید میشه رو داشتم... فقط منتظر باشید 4-5 سال دیگه سمند جدید با 4 تا ایربگ و داشبورد جدید بیاد سرش دعوا می کنید... و jac همون موقع ماشین داره به اروپا صادر می کنه... همینطور خواب باش آقای کارشناس ..اونایی که باید بیدار باشند ... بیدار بیدارند.
اخه چی بگیم جنس بی کیفیت تکنولوزی بد قیمت فوق العاده بالا در حد جنگ جهانی هر روز هم خرابه من که جرات نمی کنم ماشین بخرم
بیچاره جان وامنیت ماقشرمتوسط به پایین وهمسروکودکان مظلوممان بااین خودروهای بی کیفیت چینی وپرایدو ام وی ام 110 ونظایرآن ....
راست میگین! نکه خودروسازای مطرح واسه همکاری صف کشیده بودن تو این چند سال واسه همینه!نگارنده انگار چیزی در مورد تحریم های این چند ساله نشنیده.
ماشین فقط آزرا
ازماتوی ایران پول زانتیا میگیرند پرایدتحویل می دهندچونکه کسی حرف نمیزند
بنظر من نباید ماشینای چینی و کره ای و مابقی برند های دنیا رو با چیزی که در ایران بعنوان ماشین می فروشند با هم مقایسه کرد.
سلام
من نه تنها خودروهای داخلی و چینی رو قبول ندارم بلکه خودروهای کره ای رو هم قبول ندارم. فقط خودروهایه آسیایی تویوتا رو اونهم مدلهایه مناسبشو قبول دارم و خودروهای اروپایی هم مرسدس و آئودی مناسب خرید هستند.
مجبور به خرید که نیستیم، من الان خودرو ندارم تا پولم روزی به خرید خودروی خوب برسه.
من از سال 89 یه لیفان 520 دارم جز قطعات مصرفی که عادیه هیچ مشکل خاصی نداشته
3 بار هم کل ایران رو باش دور زدم
صد در صد از ماشینای بنجل ایران خودرو و سایپا هم بهتره چه از نظر سوخت چه کیفیت
خر به خر از ایران خودرو ماشین نخر
خر به خر از ایران خودرو ماشین نخر
خر به خر از ایران خودرو ماشین نخر
متاسفانه بدلیل این که تاجران ما بی کیفیت ترین کالاهای درجه چندم را برای سود جویی وارد مملکت کرده اند دیدگاه همه نسبت به جنس چینی نگاه بنجل است در میان همین خودروها هم خودروی با کیفیت روز مثل ام جی می توان یافت که در قیاس با رقبای خود از امتیازات بالایی برخوردار است
نمیدونم ولی بعید میدونم اتومبیل چینی خووب وجود نداشته باشه..
چرا هیچکس از اردی کامنت نذاشت ماشینی که دردنیا بی نظیره هرسال معادل قیمت خرید اولیشه باید خرجش کنی پشنهاد می کنم بجای وارد کردن یک خودرو ازچاین یک خودرو اردی به چاین صادر کنیم تا خجالت بکشن و ماشین با کیفیت مثل اردی تولید کنند تامشکل حل بشه !!!!!!!!
میزان نفوذ پذیری در تولیدات داخلی و المانی
یک گربه در یک ماشین المانی با دربهای بسته بعد از دو روز مرد.
یک گربه در یک ماشین تولید داخل با دربهای بسته بعد از نیم ساعت خارج شد.
کسی رو سرزنش نکنید ... یک جو همت می خواد که شش ماه کسی ماشین نخره بعد ببینید نتیجه رو ....
سلام به همه دوستان و هوطنان عزیزم
من بیش از ده ساله که در چین زندگی میکنم و دارای یک شرکت بازرگانی هستم که عمدتا" به تجار ایرانی خدمات میدهم از بین اطهار نظرها چند مورد بود که کمی کارشناسانه تر بود نه احساسی و بدون بررسی. اولین موردی که باید به ان اشاره کنم عدم اشنائی و تسلط فنی تجار ایرانی در رابطه با کالائی که خریداری میکنند میباشد
نه فقط درمورد خودرو
دوستان من تقریبا یک ماه پیش شانگهای بودم اونجا پر بود از ماشینای کره ای و آلمانی بعد آمریکایی البته ماشینهای چینی هم زیاد بود ولی نه مثل ایران که قریب اکثریت ماشینا پرایدو پژو هستن البته بیشتر ون ها و تاکسیها چینی بودن اما هیوندا و بنز هم کم نبود
دوستان من تقریبا یک ماه پیش شانگهای بودم اونجا پر بود از ماشینای کره ای و آلمانی بعد آمریکایی البته ماشینهای چینی هم زیاد بود ولی نه مثل ایران که قریب اکثریت ماشینا پرایدو پژو هستن البته بیشتر ون ها و تاکسیها چینی بودن اما هیوندا و بنز هم کم نبود
یه تعداد افراد که احساس می کنند با دیگران فرق دارن ولی پول خرید ماشین کره یا ژاپن رو ندارن برای نشان دادن تمایز خود.به ماشین های درب و داغون چین روی آوردن.اگه دقت کنین همه از مدیران میانی دولتی هستن.که یه خورده غرفر الکی هم دارن.
خدا ازشون نگذره ایشالاه
باسلام
ما ایرانیها متاسفانه تو هرمساله ای خودمون راصاحب نظر میدونیم و فکر میکنیم حق با ماست .
بهتر است نگوییم جنس چینی بگوییم جنس چینی با کیفیت درجه 4
جک جی 5 دنده مکلنیکی عالیه . من خیلی راضیم
چرا اجازه نمیدهند سازنده اروپائی بدون حق گمرکی مستقیما خودرو رو تحویل مشتری داخل کشور بده تا هم ارزانتر باشه هم هوای پاکی داشته باشیم و مهمتر اینکه مصرف سوختمون نصف بشه ؟
جک و لیفان نسبت به قیمتشان بهترین خودروهای ایران هستند،تقریبا همه امکاناتی دارند،محکم و شیک هستند،کیفیتشون هم خوبه و خیلی کم خراب میشوند،اینها را اصلا با ام وی ام مقایسه نکنید،خیلی با هم فرق میکنند،ام وی ام خودروی درجه 4 چینیه که بازم بهتر ایرانیهاست،ولی لیفان درجه 2 چینی هست،اگه یک ماشین میخوای که هم بزرگ باشه،هم با کیفیت،هم امکاناتش خوب باشه،هم قشنگ باشه و هم محکم و مخصوصا همه اینها بعلاوه قیمت مناسب،لیفان x 60 ،فعلا در ایران همینه،همین لیفان را یکم بزرگتر و خشکلتر و قدرت بیشترش بکن میشه سانتافه 230 میلیون پولشه که چی،قدرتش بیشتره و قشنگتره،170 میلیون اضافه ،برا کسانی پول مفت ندارند اصلا نمیارزه
این سوال را باید از خودرو سازان پرسید . که چرا با جان و مال مردم دم از کار افیرینی میزنند...!
ای بابا اون چینی ها حق دارن مردم ما را هیچ حساب کنند وقتی که وارد کننده های ما بنجول ترین ماشین های چینی را رو هوا از اونها می خرن و با 4 برابر قیمت به ملت تحویل میدن و خودی ها به ما رحم نمی کنند می خواهی اون چینی کمونیست به ما رحم کنه
قط وفقط بنز 230 كپل اطاق آن هنوز با اطاقهاي جديد برابري ميكند چقدر زيباست
از پاس خودرو راضی ترن چون صداشون در نیومده
only Pride 131 SX
عششششششششششق است خط 11.
جفت پاهای پیاده خودم !!
من فقط به پاهام اطمینان دارم.
بحث واردات خودرو چيني به احتمال قوي نيز جز رانت مي باشد
خوش بحال آقای
یکی از مدیران خودروسازی ایران یادمه میگفت, نپرسید قیمت تمام شده ماشینهای ما چقدره و چند باید بفروشیم . هر چه قدر بنگاههای ماشین و مردم می خرند ما هم میفروشیم. الان فلان ماشینو 20 میلیون میخرند تازه تو نوبت هم چند ماه میمانند. ماهم آنقدر میفروشیم . اگر کسی نخرید و ما مشتری نداشتیم و تولیداتمان روی دستمان ماند شاید 5 میلیون هم بفروشیم تا خرجامون دربیاد.
وقتی ایران خودرو و سایپا خودروهای بی کیفیتی تولید می کنند و خدمات پس از فروش بسیار ضعیفی ارائه می نمایند، افرادی که قدرت خرید خودروهای باکیفیت خارجی را ندارند به دنبال این خودروها می روند. بنده تقریبا ماهی یک بار به دلیل خرابی خودرو به خدمات به اصطلاح پس از فروش ایران خودرو مراجعه می کنم و وقتی راجع به کیفیت پایین خودرو اعتراض می کنم با اعتماد به نفس کامل می فرمایند "همینه که هست" تکلیف چیست؟!!!
به امید روزی که صنعت تولید خودرو در ایران یا تعطیل بشه یا ارتقا پیدا کنه بعد از 50 سال تولید
ميدونستيد چين تنها كشوري هست كه سطل اشغال ندارد
هر چي ميخوان تو اشغالا بندازن به ايرانيها ميندازن
خودرو جیلی بسیار ماشین خوبی است من از این خودرو که حدود دوسال پیش خریدم راضی هستم
برادر من 3 هفته پیش یک دستگاه جک 5 از کرمان خودرو خرید و هفته بعدش باهاش رفت شمال .
مردم نگران نباشند اگر کیفیت خودروها پایین و قیمت ان بالاست عوضش موشک هایی می سازیم که نگو
فقط پارس
پیشنهاد فقط لطف کنید نخرید همه چیز درست میشه یک مقدار صبور باشید بزارید این خودروسازان که به فکر پول زدن به جیبند نه به فکر جان مردم ادب بشند.
خواهش میکنم انقدر خودرو چینی خودرو چینی نکنید. همین پراید پژو ال90 سمند و و و و 80درصد قطعاتشون چینیه ! خب من که میخوام پژو چینی سوار بشم حداقل میرم j5 یا mvm530 اصل چین رو سوار میشم که مطمئن باشم این چینی واقعا چینیه ! مردونه بد میگم ؟؟
اقا جان خریاهمان الاغهای پدربزرگمون بهترین سواری ها را دادن
هر چي مي خريد بخرد فقط جيلي نخريد
دوستان پرايد رو جا انداختين!!!
ماشيني با راضيتمندي بالا.....
ميگن:
مرگ حقه و پرايد وسيله اش....
دوستان پرايد رو جا انداختين!!!
ماشيني با راضيتمندي بالا.....
ميگن:
مرگ حقه و پرايد وسيله اش....
اگر این همه مال بیت المال که صرف کارخانجات خودرو سازی داخلی شد ،صرف کشاورزی میشد .الان از صادر کنندگان موفق محصولات کشاورزی بودیم و یک نفر بیکار هم نداشتیم .بهترین ماشینهای دنیا رو هم سوار بودیم
دوستان پرايد رو جا انداختين!!!
ماشيني با راضيتمندي بالا.....
ميگن:
مرگ حقه و پرايد وسيله اش....
بنده قصد داشتم با بودجه محدودم 405 خریداری کنم اما وقتی ایمنی پایین و مشکلاتی نظیر آتش سوزی اون رو دیدم لیفان 520i رو انتخاب کردم و بسیار راضی هستم. اتفاقا تصادف شدیدی هم داشتم و با توجه به ایمنی مناسب این مدل از لیفان کوچکترین خراشی بر نداشتم اما مشکل اصلیم تامین قطعات و قیمت بالای اونهاست، به طوریکه 5 ماه طول کشید تا قطعات وارد بشه و تعمیرات انجام بشه و در نهایت هزینه تعمیرات هم 1.5 برابر حد معمول بود.
بهرحال خوشحالم که ماشینی رو انتخاب کردم که حداقل از هم قیمتهای ایرانیش کیفیت و ایمنی بالاتری داره
بنده يكسال پيش از نمايندگي ليفان سيرجان يك دستگاه ليفان x60
تحويل گرفتم خدمات پس از فروشش كه صفره به بهانه تحريم تعادلش زير صفره با اينكه لاستيكاشو كره اي گذاشتم!! با اينكه كاركردش زير ٥٠٠٠ كيلومتر گذاشتمش تو حياط تا گنجشكا روش جيش كنن!! الانم ٢٠٦ سوار
ميشم جونمو دوست دارم
من 8 ماه پیش ایران بودم و لیفان داشتم 530. الان اومدم کانادا با پول اون و قسط ماهانه 300 دلار در ماه سوار Santafe 2014 Sport Turbo می شم. اصلا مگه این ماشین ها رو می شه با هم مقایسه کرد.
من یک پزوال ایکس پازس دارم که از لحاظ کیفیت واقعاافتضاح است
بهترین وسیله دوچرخه
یه پیشنهاد:هزینه خسارت های مالی وجانی ناشی ازغیرایمن بودن خودروهای داخلی که به مردم تحمیل میشه رومحاسبه کنید
متاسفانه
ما دوو سیلو تولید ده سال پیش داریم... هنوز کم مصرف و کم خرج و باکیفیته ...
شرف داره به تولیدات صفر ایرانی و چینی
مردم مقصر نيستند.
من سمند se گرفتم کمربند سمت راننده و ساعت داشبورد خرابه ، هر جا هم میرم میگن کمربند رنگ کرم ایربک دار نداریم. تازه زمانیکه بارون میاد توی ماشین اب جمع میشه. فعلا یکی یکی داره اشکالاتشو پیدا میکنم
دلتون خوشه
اصلا اون خودروهایی هم که میگید خوبن و مردم ازشون راضین سالهاست که خط تولیدش تو کشورهای سازنده اش متوقف شده و این مردم بدبخت ایران هستن باید از خودروهای نامرغوب سایر کشورها استفاده کنن و قیمتش را با خونشون و در جاده ها بپردازن
خودرو پارس هم باید چراغها ال ای دی شوند چون خودرو های جدید همه ال ای دی هستند با کمال تشکر
با سلام : خودرو پارس اگر بیشتر دقت شود چراغهای ان ال ای دی شود چون خودرو های روز تمام ال ای دی هستند خودرو نسبتا خوبی است یک ضعف در این خودرو ها دیده شده ان هم سوختن واشر سر سیلندر است با کمال تشکر
شمادیگه ماشین اروپای روتو خواب یا توفیلم خواهی دید
زنده باد پراید
من تیبا دارم ازهمه خودروبی کیفیت ترین می باشدباافزایش تولید وقیمت آن ،به همان نسبت کیفیتش کم می شودوبا استفاده ازخودرو روزبروز اشکالات قطعات آن نمایان می شود وضررنهائی را خریداران متقبل می شوندوهیچکس هم پاسخگونیست وعلاوه برهدردادن سرمایه خریداران ،اعصاب مردم و...به هم میریزندو...................
ما که جرات نداریم خودروی ایرانی بخریم چون فعلا قصد خودکشی ندارم
همین جیلی هم که خوب بود شده 86 میلیون.
باید دید کیا از این قیمتها و جلوگیری از ورود ماشین با قیمت واقعی سود میبرند ..جواب همه سوالاتون رو میگیرید
فقط 206 ویابه قول رشید شش ودویست
پیشنهاد می کنم متهمان محکوم به اعدام را سوار پراید کرده و در جاده ها رها کنید.
اگه مسئولین محترم لطف می کردند و هر سال فقط 5 درصد تعرفه واردات خودرو را کاهش می دادند خودروسازهای داخلی حساب کار دستشون می آمد تا خودروی بی کیفیت به مردم نفروشند
مردم ساده ... بي تفكر ...
خوب يكم تحقيق كنيد در اين باره !!! :|
در مقابل پول نفت به ما دلار نمي دهند ...
جنس مي دهند ...
ما بيشترين صادراتمان به چين است در صنعت نفت خوب آن ها هم به ما جنس مي دهند!!!
تقصير دولت نيست تحريم است ...
جنس آشغال چيني ببر نفت بده ...
پیشنهاد می کنم متهمان محکوم به اعدام را سوار پراید کرده و در جاده ها رها کنید.
خودرو ساز
یه جوری میگن چینیییی انگار همه سوار بنز و بی ام و و... هستن.
یه جوری میگن چینیییی انگار همه سوار بنز و بی ام و و... هستن
نام خودرو: mvm 110
نام كمپاني تولیدکننده : Chery Automobile چين

قيمت جهاني: 4000 دلار

قيمت با نرخ دلار ٣٤٠٠ تومني: 13 ميليون و 600 هزارتومان
بجای وارد کردن خودروی چینی کاش ماشینهای ژاپنی وارد میکردند متاسفم
بجای وارد کردن خودروی چینی کاش ماشینهای ژاپنی وارد میکردند متاسفم
از ماست که بر ماست
با سلام
درسته خودرو های چینی از نظر کیفیت به پای ژاپن و کره و اروپا نمیرسند ولی از خودروهای ساخت ایران خودرو و سایپا خیلی بهترند. هم از نظر کیفیت هم از نظر خدمات پس از فروش.
سلام
خواهش میکنم وقتی مشکل فرهنگ رو مطرح میکنید دیگه خرابش نکیند این خیلی بدتر که میایید میگید شعور خرید یعنی هرکسی مخالف نظر ما بود بی شعور هست اینکه خودش دقیقا میشه نابودی فرهنگی نه مشکل هرکی مثلا فلان خودرو رو خرید بی شعور هست
من هم از مشتریان فریب خوده سایپا هستم پراید 111 تحویلی بهمن داشتم حالا که 23 فروردین است هنوز هیچ خبری نیست گول این شیاد ها را نخورید و پیش خرید نکنید.
باهرماشینی درست رفتارکنی حالا حالاها واست کارمیده
خدای خود چینیها این ماشينارو سوار میشن اونا ماشيناي آمریکای سوار میشن افسوس افسوس
خدای خود چینیها این ماشينارو سوار میشن اونا ماشيناي آمریکای سوار میشن افسوس افسوس
کی این حرف و زده که تو منطقه بهترین ماشینا سی تا پنجاه تومنه؟؟؟ تو منطقه ماشینای خیلی معمولیو پایین از حداقل 60 تومن شروع میشن،خواهشا با مطالعه حرف بزنید !!!
تو خودرو های چینی جک فوق العادست بعدشم ماشین های برلیانس
سلام دوستان وقتتون بخیر .
نظرات سر کار خانم فکری کاملا متین ، اما مشکل از هر لحاظ بر می گرده به بد شانسی ما مردم ایران که ریشه تمامی مشکلاتمون همین ایرانی بودنمونه متاسفانه
می دونستم نظری که 2 هفته پیش دادمو به هیچ وجه منعکس نمی کنید . انتظارشو کاملا داشتم .
سلام توصیه می کنم هرگز خودروی دنا نخرید
خدا کنه این خودرو سازای داخلی زود تر برشکست بشن
خدا کنه این خودرو سازای داخلی زود تر برشکست بشن
سلام من یه سانتافه دارم و واقعا ازش راضیم و اصلا اذیتم نکرده و راحته ظاهرشم هیچ مشکلی نداره هم خشن و اسپرت و هم زیبا و شیک و الان می خوام یه آزرا هم بگیرم کسانی که دارن خوبه یا نه؟
ن الان میخوام بدونم وجدانن ماشینای ساخت ایران کجاش چینی نیست؟؟
این ماشینای چینی ک میگین کیفیت نداره خیلی بهتر از داخلیا عمل کرده...
نسبت ب قیمتشون هم امکانات خوبی دارن..در مقایسه با هم قیمت ایرانیشون..
اگه ماشین نخرید ارزون میشه هیچ شکی نیست
اگه ماشین نخرید ارزون میشه هیچ شکی نیست
با سلام خدمت سر دبیر مجله لطفا بگيد ما تاکی باید محل فروش خودروهای بی کیفیت خارجی بشیم
من سال 84 پراید داشتم بهد سال89 سمند ال ایکس دوگانه و از سال 91 تا الان ام وی ام 530. من هم از ام وی ام بیش از یقیه راض ترم بقه را هم نمی دونم.
مردم عزيز هم وطن عزيز هم شهري عزيز فداي شما بشم خودرو ايراني نخريد تا خودرو سازان التماس كنند كه بدانند ملت خائن نيستند ضدانقلاب نيستند
واقعا ايران خودرو و سايپا چندين ساله دارين خودرو توليد مي كنيد جز اينكه از عقب ماشين بزنيد بكنيدش ماشين باري و يا فرم چراغها رو عوض كنيد اسم ماشين تغييركنه چيزي ياد نگرفتيدبنظرم شما هم با اين كار كشور را عقب افتاده و توهين به نوبوق و استعداد ايراني وتوهين به دولت مي باشد كاري نكرده ايد و تا هدف و سياست خود را كه درآمدو بالا و گرفتن سود زياد از مردم است عوض نكنيد پيشرفتي نخواهيد داشت .آيا اين كار خيانت به مردم نيست؟ماشين خارجي خريدن خيانت است؟
سلام به همه دوستان عزیز من نمیدونم چرا بحث در مورد خارجی و ایرانی میکنین میشه به منی که15 ساله خودروهای ایرانخودرو سوارم تا ساله 88 جنس هاش واقعا خوب بود الان من به شخصه5 تا پژو پارس عوض کردم از داشبورد قدیم تا جدید بدرد نخورده تا 1 ماهه پیش یه جک خریدم خداییش فوق العادس لااقل میدونی چیه
دوستانی که چپ و راست میگن ماشینای اشغال چینی و این حرفا، مخاطبم این عزیزان هستند . وقتی‌ من نوعی میتونم با ۸۰ یا نهایتا ۹۰ میلیون تومان یه خودرو بخرم که حداقل یه مقداااااار ظاهرش نسبت به پژو ۴۰۵ ، پارس و غیره و غیره قابل دیدن تر و کمی‌دلپسند تر هست چرا باید بیام یه خودروی تولید داخل بخرم
جهت هرگونه اطلاع از خرید و فروش هر نوع خودرو به کانال تلگرامی زیر لینک شوید
ماشین های چینی اگر کسی صفر ان را بخرد و دست به دست خانواده ندهد و با ان درست استفاده کند و به ان فشار نیاورد برای حداقل 5 سال ماشین خوبی میباشد.
با سلام خدمت دوستان نظرتون در مورد زانتیا چیه ماشین خوبی هست یا نه
اونایی که می گن چینی از داخلیم بهتره برین تعمیرکارا بپرسین به خدا ازتون پول نمی گیرن برین 1 تحقیقی بکنین اونایی که خراب شدنو ببینین برا چی خراب شدن.
چینی بنجل به تمام معنا شما برید نمایشگاهارم یه سری بزنید ببینید چه ماشینایی سال 91 صفرش بوده 45 الان 24 گزاشتن کسی نمی خره بدون رنگ با 45 هزارتا کارکرد مثلا
صرفا جهت اطلاع
من یه سفر کاری ب افغانستان و پاکستان داشتم دوستانی ک میگن خودروی چینی در آنجا خریدار ندارد درست میگن اما نمیدونند ک زمانی ک جنس عالی با کیفیت عالی اونجا با قیمت خیلی عالی میتونند بخرند نیازی ب خرید خودروی چینی ندارند برای مثال از بنز کوپه ب عنوان تاکسی توی افغانستان و پاکستان استفاده میشه و بنزهایی ک ما در ایران مثلا با قیمت 100 م تومان میخریم اونا با 20 م ت میخرند حالا شما باشید خودروی چینی میخرید؟
ولی توی ایران همون چینیه بهتر از ایذانیه از لحاظ قیمت کاری ندارم ولی امنیت خیلی مهمه ک خودروهای چینی دارند
متاسفانه استقبال خوبی از ماشینهای چینی شده
اخه ماشین چینی هم شد ماشین
بهترین واشین تو رنج قیمت 65تا75میلیون چیست؟
؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام من 6 سال پیش به لبنان رفتم و زمانی که لامبورگینی 600 میلیون تو ایران بود اونجا 75 میلیون و اخرین مدل بنز اس500 که الان 1میلیارد و800 میلیونه اونجا 15 میلیون بود
تعداد کارخانه خودرسازي چيني درايران خيلي زياد است واين امر باعث ميشود وابستگي خيلي شديدايجاد ميکند
فقط ۲۰۶
شب خوب بخوابین
من تيبا دارم خوبه خرجي نداره.. ولي هيچ حسي بهش ندارم هيچ حسي . بي روحه چون معماري ساخت اين قبيل خودروها مثل ساخت يه لباسشويي يا جاروبرقي نه خودرو
سلام به همگی دوستان اگه مردم دست به دست هم بدن وحدود چهار ماه هیچ گونه ماشینی از نمایندگیها خریداری نکنن یقینا قیمتها شکسته خواهد شد متاسفانه وقتی فروش پایین باشه به طرح اقساطی رو می اورن ومردم هم استقبال میکنن
دنا ماشین خوبیه ایا
متاسفانه نظر شما غير كارشناسانه است
من میخوام سند بخرم موندم بخرم یا نخرم دوستان کمک کنین
باسلام خدمت همه دوستان
باخواندن نظرات عزیزان توی ای فکر فرو رفتم چطور با ورود خودروی چینی تولیدات داخل به خطر نمیفته ولی باورود کالای باکیفیت عجب عجب عجب کلا ملت باحالی هستیم درصورتیکه تولیدات داخل هم همه چینی هستند خداییش گیج شدم
سلام اگر دنبال ماشین چینی خوب میگردید فقط جیلی یا ام جی جک که موتور توربش از بین میره ومدل سواریشم میخواد بره دنده دو خیلی به موتور فشار میاره یا مدل چری تیگو شتابگیری کم و موتور ضعیف
جیلی و ام جی رو میتونیم با ماشین های کره ای مقایسه کرد و بهترین مدل و زیبا ترین مدلشم جیلی ایکس هفت چون در واقع فقط مونتاژ چینه مثل موبایل اپل که امریکایی ولی مونتاژش چینه و موتور ایکس هفت موتور تویوتاس گیربکس شرکت ولوو و لوازم بدنه و داخل خودرو هم برای المانه
سلام کسانی که دنبال محصولات باکیفیت جهت خرید شخصی یا برای هدیه دادن هستند
چون خودروهای فرانسوی و چینی بی کیفیت هستند
باید تو داخل جیب دزدها پر بشه ماشین که با ۳۰ میلیون بهترین ماشین خارجی تو ایران ۲۰۰ میلیون میدن کدام کشور دنیا همچین چیزی است .
در واقع چین وجنس چینی از وقتی بدنام شد که اسباب بازی اش اومد.
سلام ، خدا پدر تولید کننده چینی را بیامرزه
فاجعه از این بزرگتر/امروز رفتم دیفرانسیل وانت وپلمپ شده ازنمايندگي ایران خودرو خریدم مکانيکم باز کرده دیده دسته دومه.واااااي خداااا
من نمیدونم چرا هفتاد میلیون آدم باید آرامششون از دست بدن وهمش تو تعمیرگاه باشن ونتونن نون برا زن وبچشون دربیارن ودستشون به ماشینای آشغال شما بند باشه وهیچ کاردیگه نرسن چونکه میگن یه عده که کارشون را بلد نیستن انجام بدن وحقشون اخراج شدنه از نون خورن میوفتن.
باید ماشینهایی مشابه ریو.سیلو.گلف و اینجور ماشینها وارد بشه تا هم تنوع زیاد بشه و هم مردم. توانایی خریدشو داشته باشن...
فکر میکنم ایران تنها کشوریه که توش کیفیت تولید خودرو به جای اینکه بهتر بشه سال به سال بدتر میشه
خودرو چینی عالیه مخصوصا chery areezo 5
فقط دنا
فقط دنا
فقط دنا
فقط سانگ یانگ تیوولی
ماشین داخل ایران بیشتر از ۲۰ ملیون نمیعرضه چرا ؟ چون که نه جاده درستی داره و نه کیفت محصولی که به مردم عرضه میشه ماشینو گارانتی میبری وسیله دست دوم میندازه رو ماشین با برچسب جدید از همه لحاظ هم همه ماشین ها بی کیفت هستن و بعد از ۲ هفته دستت باید تو ماشین باشه تا اخرین روزی که داریش
ماشین داخل ایران بیشتر از ۲۰ ملیون نمیعرضه چرا ؟ چون که نه جاده درستی داره و نه کیفت محصولی که به مردم عرضه میشه ماشینو گارانتی میبری وسیله دست دوم میندازه رو ماشین با برچسب جدید از همه لحاظ هم همه ماشین ها بی کیفت هستن و بعد از ۲ هفته دستت باید تو ماشین باشه تا اخرین روزی که داریش
ماشین داخل ایران بیشتر از ۲۰ ملیون نمیعرضه چرا ؟ چون که نه جاده درستی داره و نه کیفت محصولی که به مردم عرضه میشه ماشینو گارانتی میبری وسیله دست دوم میندازه رو ماشین با برچسب جدید از همه لحاظ هم همه ماشین ها بی کیفت هستن و بعد از ۲ هفته دستت باید تو ماشین باشه تا اخرین روزی که داریش
ماشین داخل ایران بیشتر از ۲۰ ملیون نمیعرضه چرا ؟ چون که نه جاده درستی داره و نه کیفت محصولی که به مردم عرضه میشه ماشینو گارانتی میبری وسیله دست دوم میندازه رو ماشین با برچسب جدید از همه لحاظ هم همه ماشین ها بی کیفت هستن و بعد از ۲ هفته دستت باید تو ماشین باشه تا اخرین روزی که داریش
ماشین داخل ایران بیشتر از ۲۰ ملیون نمیعرضه چرا ؟ چون که نه جاده درستی داره و نه کیفت محصولی که به مردم عرضه میشه ماشینو گارانتی میبری وسیله دست دوم میندازه رو ماشین با برچسب جدید از همه لحاظ هم همه ماشین ها بی کیفت هستن و بعد از ۲ هفته دستت باید تو ماشین باشه تا اخرین روزی که داریش
ماشین داخل ایران بیشتر از ۲۰ ملیون نمیعرضه چرا ؟ چون که نه جاده درستی داره و نه کیفت محصولی که به مردم عرضه میشه ماشینو گارانتی میبری وسیله دست دوم میندازه رو ماشین با برچسب جدید از همه لحاظ هم همه ماشین ها بی کیفت هستن و بعد از ۲ هفته دستت باید تو ماشین باشه تا اخرین روزی که داریش
سلام،۵۰تومن پول دارم؛به نظرتون چه ماشینی بخرم بهتره؟
سلام دوستان،۵۰ تومن پول دارم به نظرتون چه ماشینی خوبه بخرم؟. ..ممنون
بابا دروغ گفتن بهتون من جک J5 دارم بسیار بسیار ازش راضی ام
سلام چه کسی گفته چینی خوب نیس؟؟
با سلام.با توجه به اینکه در خصوص موارد فنی محصولات کرمان موتور در کانالهای مختلف زیاد نوشته شده است من فقط بعنوان یک مشتری در خصوص انجام تعهدات توسط این شرکت صحبت می کنم.من یک خودرو جک اس5 اتومات تحویل تیره 95 از شرکت کرمان موتور خریداری نمودم که با 4 ماه تاخیر در آبانماه 95 تحویل گردید علی رغم تعهدات کرمان موتور تاکنون و پس از گذشت 7 ماه هنوز هزینه تاخیر آن پرداخت نشده است و علی رغم پیگیریها و تماسهایی متعدد تاکنون موفق به دریافت هزینه تاخیر نشده ام.
عالی بود موفق و پیروز باشید
سلام بر همه دوستان در جواب بعضی از دوستان معترض باید بگم به قول قدیمیا سالی که زوره سیزده ماه.
من حدود 15 ساله که سابقه کار دارم که از اون حدود 11 سالشو تو شرکتهای خودرو ساز در سمتهای مدیر واحدمهندسی،قالبسازی،طراحی و تولید بودم.منظور از خودرو ساز ،کارخانه های تامین کننده و قطعه ساز پراید،سمند،پژو206،405،سمند،l90 ,...میباشد .
همهاش مسخره است
چرا ماایرانیاهمیشه باهمدیگه دعواداریم
خدایی فازتون چیه ، دنبال چی هستین
به نظر شما چه ماشینی بگیریم که پولمونو بیرون نریخته باشیم یعنی وجود داره؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار