بازدید 3190

پرویز هادی پهلوان ایران شد

پرویز هادی، سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی مقابل حریفان عنوان پهلوانی ایران در سال ۹۳ را به دست آورد.
کد خبر: ۴۶۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۲ 03 January 2015
پرویز هادی، سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی مقابل حریفان عنوان پهلوانی ایران در سال ۹۳ را به دست آورد.

 رقابت‌های کشتی پهلوانی یادواره جهان پهلوان علیرضا سلیمانی با قهرمانی به پایان رسید. در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها که برای معرفی پهلوان ایران در سال ۹۳ و با رقابت ۴۹ ورزشکار از ۱۳ استان توسط فدراسیون کشتی در سالن شهید بهشتی مشهد مقدس برگزار شد، پرویز هادی، آزادکار سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران و دارنده دو مدال طلای قهرمانی آسیا و طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون از آذربایجان شرقی مقابل جابر صادق زاده از مازندران و قهرمان کشتی آزاد جوانان جهان و پهلوان ایران در سال ۹۱ قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل حریف خود به برتری دست یافت تا پهلوان ایران در سال ۹۳ لقب بگیرد.

قرار است بازوبند پهلوانی ایران توسط رییس جمهور در مراسم تقدیر از قهرمانان بازی های آسیایی و پاراآسیایی اهدا شود.

همچنین در دیدار رده بندی احمد میرزاپور از خراسان رضوی و پهلوان ایران در سال گذشته مقابل امیر محمدی از خراسان شمالی به روی تشک رفت که این مبارزه در پایان با حساب ۶ بر ۲ به سود میرزاپور خاتمه یافت.

رده بندی نفرات اول تا ششم این رقابت‌ها که مجوز حضور در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی و انتخابی تیم ملی را نیز به‌ دست آوردند به ترتیب زیر است:

۱- پرویز هادی (آذربایجان شرقی)

2- جابر صادق زاده(مازندران)

۳-احمد میرزاپور(خراسان رضوی)

۴-امیر محمدی(خراسان شمالی)

۵-جواد محجوب(خراسان رضوی)

۶-محمد حسن زاده(خراسان رضوی)

جایزه نفر اول این رقابت ها ۳۰ سکه بهار آزادی بود و ۲۰ سکه نیز به نفر دوم و ۱۰ سکه هم به نفر سوم اختصاص یافت.

ترکان، معاون رییس جمهور، سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی، رییس کمیته ملی المپیک، شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان، رسول خادم رییس فدراسیون کشتی، فرهاد طلوع کیان رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و تعدادی از پیشکسوتان کشتی از نزدیک نظاره گر این مسابقات بودند.

استقبال مردم کشتی دوست مشهدی از این رقابتها بسیار پر شور و سالن مملو از جمعیت بود به گونه‌ای که تعدادی از تماشاگران نیز موفق به حضور در سالن نشدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل