بازدید 14076

طلاق به خاطر ارتباط پنهاني با دوست همسر

کد خبر: ۴۶۲۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ 01 January 2015
مرد جوان وقتي متوجه شد که همسرش قبلا با دوست صميمي‌اش در ارتباط بوده، تصميم گرفت به دادگاه خانواده برود و درخواست طلاق بدهد.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد‌. وي در خصوص علت اين درخواست گفت: يک سال پيش با همسرم آشنا شدم و به خواستگاري اش رفتم و با هم ازدواج کرديم.

مرد جوان ادامه داد: من خود را خوشبخت ترين مرد دنيا مي‌ديدم تا اينكه چند وقت پيش پي به رازي بردم كه خيلي مرا بهم ريخت. از آن روز به بعد زندگيم دگرگون شده و شبها اصلا نمي‌توانم بخوابم. تا اينكه تصميم به جدايي گرفتم. من متوجه شدم که همسرم پيش‌از ازدواج و درست زماني بود كه ما با هم قرار ازدواج و خواستگاري گذاشته بوديم با يكي از دوستان صميمي‌ام ارتباط پنهاني داشته است.

وي در ادامه گفت: وقتي شنيدم خيلي عصباني شدم، به همسرم اعتماد دارم و مي‌دانم كه اين موضوع مربوط به قبل از ازدواج ماست اما نمي‌توانم باور كنم كه هم دوستم و هم دختر مورد علاقه‌ام در آن زمان به من خيانت كرده اند. از وقتي پي به اين راز بردم مي‌خواستم به همسرم بازگو كنم اما نتوانستم. او مرتب از من علت پريشاني ام را مي‌پرسد و من هم مشكلات كاري را بهانه مي‌كنم. در اين مدت خيلي با خودم كلنجار رفتم تا موضوع را فراموش كنم اما نتوانستم‌. هر وقت دوستم با من تماس مي‌گيرد حالم خراب‌تر مي‌شود .ديگر تصميم گرفتم به آرامش برسم و فكر مي‌كنم بعد از طلاق از همسرم آرامش به افكار پريشانم برمي‌گردد.

بعد از درخواست اين مرد ، قاضي دادگاه خانواده تهران دستور احضار همسر وي به دادگاه را صادر كرد تا بعد از شنيدن اظهارات وي در خصوص اين پرونده تصميم بگيرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۲۳
بستگي داره معني ( ارتباط پنهاني ) چي باشه. ارتباط تلفني يا تماس فيزيكي و غيره. كه اگه از نوع اولش باشه, يعني ارتباط تلفني , خيلي مهم نيست و قابل اغماضه. ولي اگه ارتباط فيزيكي و جنسي باشه كه !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
بی غیرتومن اگر بودم زن رو ذبح می کردم
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
حتما نباید ارتباط جنسی ایجاد بشه که خیانت تلقی بشه. همین که خانم تعهد اخلاقی به طرف مقابلش نداشته نمره منفی بزرگی به حساب میاد. اینکه یه نفر با دیگری قرار ازدواج بزاره و با نفر سومی به دلدادگی و خوشگذرونی بپردازه در همه جای دنیا کار مذمومیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
چرا قابل اغماضه؟
متن خیلی مبهم نوشته شده است . منظور از ارتباط پنهاني قبل از ازدواج چیست ؟ اگر همسر این آقا با دوست او از قبل آشنا بودند و از دوست او درباره شخصیت و خصوصیات اخلاقی او پرسیده باشد و تحقیق کرده باشد ، مشکلی وجود ندارد . اگر قبلا دوستش خواستگار خانمش بوده باز هم مشکلی نیست چون خانمش دوست او را رد کرده و شوهر فعلی را پسندیده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
شما قاضی هستی یا خد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
کجایش مبهمه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
مگه شما اونجا بودی که بدونی اونا راجع به چی صحبت کردن؟ وقتی باکسی قرار ازدواج میزاری هم زمان باید باکس دیگه هم ارتباط داشته باشی؟؟؟
خدا می بیند و می پوشد، همسایه نمی بیند و می خروشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
عزیزم همسایه نبوده شوهرش بوده خبرو دوباره بخون
ارتباط ارتباطه دیگه. کسی که وقتی با یکی قرار مدار ازدواج گذاشته اونوقت همزمان با دوست طرف رابطه داره حالا به هر طریقی فیزیکی یا غیر فیزیکی قابلیت خیانتهای بیشتر رو میتونه داشته باشه.اگه این ارتباط مال قبل از خواستگاری رفتن و قرار ازدواج بود آره.فرق میکرد
مهم اینه که طرف بعد از ازدواج بهت وفادار باشه .قبل از ازدواج که تعهدی به تو نداشته و شاید داشته اون کیس رو هم بررسی می کرده ببینه کدومتون روانتخاب کنه . الان به این جمعبندی رسیده که تو انتخاب شدی و باهات شروع کرده .گذشته و قبل از ازدواج همه افراد شاید با کسی بودن اون مهم نیست حال رو دریاب برادر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۱
کلا تو حالی برادر بیدار شو
حال ادم در حد تیم ملی گرفته میشه یکم خودتو جای شاکی بذار
آقاي قاضي لطفا تا جنايتي رخ نداده حكم طلاق رو صادر كن.
هر چند که باید نظر خانمشمون باشه تا بشه قضاوت کرد اما چونکه بی اعتمادی و شک وارد رابطشون شده احتمال رفتارهای پرخطر زیاده که به نظر من از هم جدا بشن بهتره.
سلام خيلي رو راست با خانمت صحبت كن واو را ببخش با ان دوست هم ارتباط را قطع كن به اين حساب بگذار كه اصلا رابطه اي نبوده كه انشالله هم نبوده به خانمت بگو وفاداري چقدر با ارزشه روش كار كن از وفاداري خودت مسئله طرح كن وبه اش بگو وبيشتر دوستش داشته باش تا كمبودي نداشته باشه كه جايي پاش بلغزه
همه مان گاهي خطا كرديم هر كه نكرده دستش را بالا كنه
مهمترین چیز علاقه ودوست داشتنه این اقا کار خوبی کرد اگه واقعا زنش دیگری رو میخواد باید باشهامت وانسانیت بذاره بره هم خودش وهم اونا راحت بهم برسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۲
اگر خبر درست باشه نظر شما وکسایی که مثبت زدن واقعا تاسف برانگیزه اسم ارتباط با یک شخص سوم در حالی که متعهد به دیگری هستی شده عشق و دوست داشتن؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
چه طلاق صورت بگیره چه نگیره این قضیه روح مرد را آزار خواهد داد
اگر قبل از ازدواج بوده چه اشکالی داره بگذر
اون مال قبل از ازدواج بوده. الان که بدبخت خیانت نکرده. تازه اگر این آقا اینکار رو با خانومش می کرد اونوقت چی می گفتیم؟؟؟؟؟؟
اگر این خبر درست باشه واظهارات متهم کاملا واقعیت داشته باشه و به غلط متصور نشده باشه و اگر ارتباط در زمانی بوده باشه که ایشون و همسش به هم تعهد داشت حتی در حد همون قرار ازدواج حق با مرده و حالا حتی اگر هم ارتباط احساسی بوده باشه باز هم به هیچ وجه قابل توجیه نیست اما یک نکته مهم
متاسفانه مثل بیشتر خبرهای این دست هنوز وقتی اطلاعات کامل بدست نیومده و حرف بقیه شنیده نشده و رای صادر نشده بحث خیانت پیش کشیده شده جان هر کی دوست دارید اینطوری خبر نزارید فقط جو خیانت بیشتر میشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر