بازدید 2058
کادرم را با وسواس انتخاب کردم

سیم‌خواه:دستم را برای گزینش دستیاران بسته است

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوان گفت: فرآیند انتخاب مربیان دستم را برای گزینش دستیارانم بسته است.
کد خبر: ۴۶۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰ 30 December 2014
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوان گفت: فرآیند انتخاب مربیان دستم را برای گزینش دستیارانم بسته است.

رضا سیم‌خواه در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص انتخاب دستیارانش در تیم کشتی فرنگی جوانان اظهار داشت: مجید رمضانی، فرشاد علیزاده و مجتبی باباجان‌زاده را برای حضور در کادرفنی انتخاب کرده‌ام و قرار است پس از موافقت بابک کارمان را رسما آغاز کنیم.

وی افزود: انتخاب دستیارانم با وسواس صورت گرفته و البته یک خوزستانی نیز قرار است به جمع کادر فنی اضافه شود. حضور فرشاد علیزاده در کادر فنی بسیار مفید خواهد بود و به اعتقاد من وی که در کوران مسابقات قرار دارد می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است برادران قلاوند به کادرفنی اضافه شوند، خاطرنشان کرد: ما باید به هر ترتیب به تعهدات خود عمل کنیم. قرار است از خوزستان یک فرد انتخاب شود اما فکر نکنم برادران قلاوند باشند.

سیم‌خواه ادامه داد: من به برادران قلاوند علاقمند هستم اما قانون و فرآیند دست ما را برای انتخاب بسته است. برای انتخاب مربیان فرایندی تعریف شده که احترام به آن و رعایت کردن آن واجب است.

وی عنوان کرد: ما لیست نفرات دعوت شده را به مدیر تیم‌های ملی داده‌ایم و تمرینات نیز از 17 دی به مدت 10 روز آغاز خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار