بازدید 3443
فدراسیون فوتبال چک بی محل نمی‌کشد

کفاشیان: نبی از فدراسیون می‌رود

کد خبر: ۴۶۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹ 29 December 2014
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرار است مهدی محمدنبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال کنار برود اما از او خواسته‌ام که چند روز دیگر در پست خود باقی بماند تا یکسری کارهای اداری را انجام داد.

به گزارش تسنیم، علی کفاشیان در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه بهتر نبود، کارلوس کی‌روش به خبرنگاران اجازه می‌داد در تمرین حضور داشته باشند، گفت: برخی از بازیکنان ما پاداش‌های عقب افتاده داشتند و مشکلاتی هم در اعزام تیم ملی به وجود آمد که همین مسئله باعث شده بود روحیه آنها خراب شود ولی اکنون این مشکلات برطرف شده و بازیکنان باید بانشاط تمرین کنند.

وی در ادامه افزود: کی‌روش هم با وجود اینکه حقوق نگرفته است، باید خوشحال باشد چون مشکلات برطرف شده است. قطعاً با او صحبت می‌کنم که اجازه دهد، بازیکنان با خبرنگاران صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی آماده هستند تا با عملکردشان در جام ملت‌های 2014 آسیا، پاسخ تلاش مسئولان را بدهند، تصریح کرد: بازیکنان باید پاسخ زحمات نظام وظیفه و وزارت ورزش را بدهند. این مسئله نشان داد که همه باید دست به دست هم دهند تا کارها پیش برود. در حال حاضر جو خوبی بر تیم ملی حاکم است و بچه‌ها با روحیه خوبی عازم استرالیا خواهند شد.

کفاشیان در مورد پاداش وزارت ورزش و جوانان برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان گفت: این پاداش‌ها دو بخش دارد. بخشی از پاداش‌ها مربوط به پاداش‌های عقب افتاده حضور تیم ملی در جام جهانی بود. ما پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی را از جایی قرض کرده و به بازیکنان پرداخت کردیم اما وزارت ورزش و جوانان نیز برای بازیکنانی که در جام جهانی حضور داشتند و اکنون نیز در جام ملت‌ها حضور خواهند داشت، نفری 20 میلیون تومان و برای بازیکنانی که در جام جهانی حضور نداشته و تنها در جام ملت‌ها حضور خواهند داشت، نفری 10 میلیون تومان پاداش درنظر گرفته است. ما چک این پاداش‌ها را آماده کرده‌ایم و مطمئن باشید که چک بی محل نمی‌کشیم.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد با دستور وزیر ورزش و جوانان تغییراتی در بدنه فدراسیون فوتبال صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: وزیر ورزش با حضور در تمرین تیم ملی از نزدیک مشکلات تیم ملی را دید اما بحث تغییرات از قبل مطرح بود و به این نتیجه رسیده بودیم که تغییرات باید صورت بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود نمایندگان مجلس مدعی هستند، افرادی در فدراسیون فوتبال حضور دارند که بیش از 300 سفر داشته‌اند، گفت: فکر کنم منظور نمایندگان مجلس سفرهای کل اعضای فدراسیون فوتبال باشد.

کفاشیان همچنین در خصوص اینکه این احتمال وجود دارد که مهرداد پولادی پس از جام ملت‌ها به ایران بازنگردد، تصریح کرد: پولادی قطعاً به ایران بازخواهد گشت. او به نوعی مجبور بود که در قطر بماند. آنطور که خودش توضیح داده، پس از عقد قرارداد با باشگاه قطری متوجه شده که کارت معافیتش باطل شده است. پولادی تابع مقررات است و قطعاً اگر مشکل قراردادش را با تیم قطری نبود، خیلی زودتر از اینها به ایران می‌آمد. او اگر می‌خواست بعد از عقد قرارداد با تیم قطری به ایران بیاید، مطمئناً باید خسارت سنگینی به باشگاه قطری پرداخت می‌کرد که به گفته خودش تا پایان عمر باید به این باشگاه پول می‌داد.

وی ادامه داد: جا دارد از سرلشکر فیروزآبادی تشکر ویژه‌ای داشته باشم که اجازه داد چهار بازیکن سرباز تیم ملی را در جام ملت‌ها همراهی کنند، هر چند که کی‌روش فقط نام پولادی و رفیعی را در لیست اعزامی به جام ملت‌ها قرار داده است.

کفاشیان با تأکید بر اینکه کی‌روش از شرایط موجود ناراحت نیست، گفت: روز گذشته جلسه‌ای با کی‌روش داشتم و او یکسری مشکلات پیرامون تیم ملی را مطرح کرد که خدا را شکر همه آنها را برطرف کردیم. امروز هم چک‌ها رسید و همه شاد و خندان بودند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا حسین هدایتی به تیم ملی کمک کرده است یا نه، خاطرنشان کرد: نه، او کمکی نکرده است و تنها مبلغی را به صورت قرضی در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده است.

وی در مورد برکناری مهدی محمدنبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: بله، قرار است نبی از این پست کنار برود اما از او خواسته‌ام که چند روز دیگر در پست خود باقی بماند تا یکسری کارهای اداری را انجام داده و پس از آن راهی استرالیا شود اما اینکه چه کسی جانشین نبی می‌شود را الان نمی‌گویم تا شما خبرنگاران در روزهای آینده هم سوژه داشته باشید!

کفاشیان از قبول استعفای هادی آیت‌اللهی از پست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال خبر داد و در مورد آخرین وضعیت اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی گفت: در مورد حسن‌زاده باید بگویم که وقت نکرده‌ام با او تماس بگیرم. در یکی دو روز آینده این کار را خواهم کرد و اگر نپذیرفت که به کارش بازگردد، جانشین او را هم انتخاب خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا نشست خبری احمد هاشمیان لغو شد و به جای آن مراسم رونمایی از فرش جام ملت‌ها برگزار خواهد شد، تصریح کرد: قرار است این مراسم رونمایی برگزار شود. یک ایرانی در ژاپن فرش زیبایی را بافته است که قرار است در مراسم فردا از آن رونمایی شود.

وی در رابطه با برکناری ملامحمد، رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: بحث برکناری او مطرح نیست و ملامحمد پوست کلفت‌تر از این حرف‌ها است که از پست خود کنار برود.

کفاشیان همچنین در مورد برکناری رئیس شرکت افق سبز، از شرکت‌های زیر مجموعه فدراسیون فوتبال گفت: او کاری نکرده است و در سمت خود باقی می‌ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس