بازدید 4414

روحانی فردا به چابهار سفر می کند

معاون اجرایی رییس جمهوری در سفر به چابهار در گفت و گو با ایرنا از سفر رییس جمهوری در روز سه شنبه به این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۱۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۸ 29 December 2014
معاون اجرایی رییس جمهوری در سفر به چابهار در گفت و گو با ایرنا از سفر رییس جمهوری در روز سه شنبه به این شهرستان خبر داد.

'محمد شریعتمداری' در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت در ابتدای سالجاری به چابهار گفت: به طور معمول رییس جمهوری پروژه های کلان و راهبردی در استان های مختلف را مورد پیگیری و رصد قرار می دهد و به تناسب اهمیت پروژه ها با سفرهای موردی و شخصا روند پیشرفت برخی از آنها را از نزدیک مورد بازدید و بررسی قرار می دهد.

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبات خوب دولت در طرح توسعه چابهار از جمله ساخت فرودگاه و ترمینال اختصاصی فرودگاه کنارک، پروژه راه آهن چابهار - زاهدان - مشهد و طرح توسعه بندر چابهار، افق روشنی برای سواحل مکران در راستای ایفای نقش در سطح ملی و منطقه ای بویژه در حوزه ترانزیت پیش بینی می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در سفر فردا دکتر روحانی بازدید از طرح توسعه بندر چابهار، عقد قرارداد ساخت مخازن پتروشیمی و صنایع در محوطه اسکله شهید بهشتی، بازدید از طرح توسعه راه آهن، پتروشیمی و چند طرح بزرگ عمرانی پیش بینی شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان