بازدید 8098

پاسخ بانک مرکزی به مخاطب تابناک

کد خبر: ۴۶۱۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴ 30 December 2014
با تشکرسرویس با بینندگان  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.

طرح مشکل:
باسلام
اینجانب در دی ماه سال گذشته به برخی شعب بانک توسعه  تعاون مراجعه نموده و درخواست تسهیلات داشتم. به بنده توضیح دادند که باید مبلغی را 4 ماه در این بانک سپرده کنم و پس از آن بانک معادل همان مبلغ را با نرخ سود 15 درصد و اقساط 36 ماه به بنده تسهیلات میدهد.چون اینجانب با مشکل بزرگی مواجه بودم و بسیار نیازمند به این تسهیلات بودم ولی شخصا پولی برای سپرده گذاری نداشتم ناچارا مبلغ 40 میلیون تومان قرض نموده و آن را 18 دیماه 92 در بانک توسعه تعاون شعبه عسلویه سپرده گذاری کردم. طبق وعده ای که به بنده داده شده بود 18 اردیبهشت ماه نیز پرونده ی وام را تکمیل نمودم. متاسفانه درآن تاریخ به بنده اعلام کردند که فعلا تسهیلات نداریم و باید صبر کنید و هم اکنون که حدود 100 روز از نوبت وام میگذرد می گویند که میتوانی این مبلغ را با نرخ سود25 درصد وام بگیری (این وام اسما 22 درصد است ولی بامحاسبه ی آن معلوم میشود که 25 درصد است)
از آن جائی که بنده بسیار بسیار مستاصل و نیازمند به دریافت این وام هستم و از طرف دیگر در سال 92 و طبق شرایط و ضوابط سال 92 سپرده گذاری کرده و برنامه ریزی ام با توجه به قولی که از سوی بانک داده شده بود انجام گرفته؛ خواهشمندم نسبت به رفع این مشکل همکاری بفرمائید. بدیهی است که مسائل مدیریتی و سیاستهای اجرائی آن بانک محترم نباید روی قول داده شده به مشتری اثر سوء بگذارد و زندگی ایشان را با اختلال مواجه کند چرا که با این کار بزرگترین سرمایه ی بانک که همانا اعتماد مشتری است به شدت خدشه دار می شود.

پاسخ:
باسلام
احتراما،بازگشت به نامه شماره113/152مورخ93/05/25درخصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند،مطابق با سیاست های اعتباری بانک مرکزی درسال1393 پرونده تسهیلات ایشان درکوتاهترین زمان بررسی وجهت مساعدت به نامبرده مبلغ چهارصد میلیون ریال تسهیلات مصوب گردیده است ،طی تماس های مکرر ومکاتبه با نامبرده جهت ارایه تضمینات ،متقاضی تاکنون موفق به ارائه وثیقه نشده است.

اداره روابط عمومی
عزیز حاجی علیاری           مهدیه نعیمی تبریزی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار