بازدید 8085

حذف فلافل خوردن عباس و نتانیاهو از «مصاحبه»

بخش‌هايی از فيلم جنجالی «مصاحبه» به دليل جلوگيري از تكرار مناقشه‌هاي جديد حذف شده است.
کد خبر: ۴۶۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸ 29 December 2014
بخش‌هايی از فيلم جنجالی «مصاحبه» به دليل جلوگيري از تكرار مناقشه‌هاي جديد حذف شده است.

به گزارش مهر به نقل از واي نت نيوز، شكي نيست كه فيلم «مصاحبه» با تمركز بر شخصيت كيم جونگ-اون رهبر كره شمالي ساخته شده، اما اوان گلدبرگ و ست روگن كارگردان‌هاي اين فيلم پاي چهره‌هاي سياسي ديگري را هم به ميان كشيده‌اند. از جمله اين چهره‌ها طرفين درگير در مسايل فلسطين-اسراييل هستند كه در اين فيلم تنها سر يك چيز تفاهم دارند: فلافل!

در اين فيلم كه جيمز فرانكو در نقش يك مجري تلويزيوني به نام ديو اسكاي لارك ظاهر شده و ست روگن در نقش تهيه كننده او به نام ايرون راپوپورت بازي كرده است، اين دو از فرط استيصال زير بار فشار سازمان سيا مي‌روند تا رهبر كره شمالي را بكشند.

اما نتانیاهو و رييس دولت خودمختار فلسطين نيز در اين فيلم به تصوير كشيده شده اند. اين صحنه هر چند ابتدا در فيلم موجود بود، اما بعدا از آن بيرون كشيده شد. در هر حال جاي نگراني نبود چون كسي قصد ترور نتانياهو و محمود عباس را نداشت و از اين دو به نام آنها در صحنه فيلم نام برده نمي‌شود. اما اين دو در حالي كه به عنوان مهمان در برنامه شوي شبانه به مجري گري شخصيتي كه فرانكو نقش او را بازي مي كند حضور دارند، درباره روند صلح نيز در حال صحبت هستند. بر خلاف همه منازعاتي كه در بحث‌هايشان وجود دارد، اين دو سر يك موضوع با هم تفاهم دارند و آن ... فلافل است.

آلن بلومفيلد 62 ساله بازيگر آمريكايي در نقش نتانیاهو و ديويد ديان بازيگر آمريكايي-ايراني 52 ساله در نقش محمود عباس بازي كرده اند.

اين برنامه شبانه قصد دارد تا به صورت زنده مسايل فلسطين-اسراييل را حل كند و تنها راه حل آن هم ساندويچ فلافل است كه يك آشپز سرشناس به نام گاي فيري با حضور خود اين آشپز جهاني در نقش خودش، درست شده است.  اين دو سرانجام تنها مي‌توانند بر سر اين موضوع به توافق برسند كه فلافل واقعا خوشمزه است.

به نظر مي رسد براي اين كه اين فيلم مشكلات بيشتري پيدا نكند، اين سكانس از آن حذف شده است اما در نسخه هاي دي‌وي‌دي مي توان اين صحنه را نيز مشاهده كرد.

بلومفيلد در اين باره گفت اين فيلم اصلا بيانيه‌اي سياسي نيست و فقط تلاش بر اين بوده كه فيلمي كمدي و بامزه بر مبناي مسايل سياسي ساخته شود.

بازيگراني كه در نقش اين دو شخصيت سياسي بازي كرده‌اند گفته‌اند سعي نكرده اند تا يادآور اين شخصيت‌ها باشند و از رفتارهاي آنها تقليد كنند.

ديان چندي پيش در سرزمین های اشغالی حضور داشت تا در فيلم «باباجون» به كارگرداني يووال دلشاد بازي كند. نويد نگهبان بازيگر نقش ابونظير در سريال «هوملند»‌ هم ديگر بازيگر اين فيلم بود كه قرار است سال 2015 اكران شود. اين فيلم كه اولين فيلم فارسي زبان اسراييل است قرار است سال 2015 اكران شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل