بازدید 3286

قصه تکراری بخاری، نشت نفت و آتش در مدرسه

کد خبر: ۴۶۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۳ 29 December 2014
آتش‌سوزی مدرسه روستای آغبلاغ حمیدیه بخش نظر کهریزی خسارت جانی نداشت.

به گزارش فارس، بخشدار شهر نظرکهریزی هشترود گفت: مدرسه ابتدایی روستای «آغبلاغ حمیدیه» بخش نظر کهریزی هشترود دچار آتش‌سوزی شد و خوشبختانه خسارت جانی نداشت.

ناصر نادری افزود: در پی دریافت خبر آتش‌سوزی مدرسه ابتدایی روستای آغبلاغ حمیدیه با اعلام به آتش‌نشانی بلافاصله به اتفاق چند نفر از همکاران به محل مذکور اعزام شدیم که متاسفانه یک باب کانکس آموزش و پرورش که به عنوان مدرسه مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گرفت دچار حریق شده بود.

نادری علت آتش‌سوزی را نشت نفت از باک بخاری اعلام کرد و اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر بخاری‌های نفتی که مورد استفاده مدارس در روستاها قرار می‌گیرد استاندارد نیستند آتش می‌گیرند که جا دارد آموزش و پرورش منطقه نسبت به تجهیز مدارس به بخاری‌های استاندارد اقدام اساسی انجام دهد تا درآینده شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

بخشدار نظر کهریزی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت و هر 16 دانش‌آموز این مدرسه توسط معلمین به بیرون از مدرسه هدایت شده بودند.

وی افزود: یکی از کانکس‌ها 100 درصد در آتش سوخته بود که با هماهنگی‌های انجام گرفته با مسئولان اداره آموزش و پرورش منطقه که در محل حضور داشتند قرار براین شدکه هرچه زودتر خسارت وارده برآورد شده و نسبت به جایگزینی کانکس جدید دو کلاسه اقدام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی