بازدید 1902

وزش باد و بارش پراکنده در مرکز و شرق ایران

کد خبر: ۴۶۱۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۹ 29 December 2014
مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در برخی مناطق شمال غرب،‌ غرب،‌ جنوب غرب کشور و دامنه‌های زاگرس افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. همچنین در اوایل شب روز یکشنبه و طی روز دوشنبه نواحی مرکزی و شرق کشور افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: روز سه شنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام بوده که پیامد آن تجمع و افزایش آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد. همچنین در روزهای دوشنبه و سه شنبه بخش‌های مرکزی و شرق خلیج فارس مواج پیش بینی می‌شود.

مدیر پبش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت هوای تهران اظهار کرد: بر این اساس، آسمان تهران در روز دوشنبه صاف گاهی وزش باد و در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود و حداقل و حداکثر دما دراین روز 3 و 11 درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز سه‌شنبه نیز آسمان پایتخت صاف در پاره‌ای تقاط غبار محلی همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به 3 و11 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

به گفته وظیفه، فردا استان چهار محال بختیاری با حداقل و حداکثر -7 و 12 سردترین و استان هرمزگان با حداقل و حدکثر 10 و 27 گرم‌ترین استان‌های کشور هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها