بازدید 3244
۱

سرقت از مسافران با نوشابه مسموم

کد خبر: ۴۶۱۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵ 28 December 2014
سارق حرفه ای که با شگرد قدیمی (نوشیدنی مسموم) قصد سرقت از یک مسافر را داشت توسط ماموران کلانتری 208 پایانه جنوب دستگیر شد.

به گزارش آرمان، ساعت 11 و 30 دقیقه 29 آذر ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری 208 پایانه جنوب هنگام گشت زنی در محوطه پایانه به دو مرد جوان که با عجله به سمت بوفه می‌رفتند مشکوک شده و آنان را زیر نظر می‌گیرند.

در همین حین ماموران مشاهده می‌کنند یکی از آنان نوشابه ای را از داخل جیب کاپشن خود بيرون آورده و به فرد همراه خود به نام  حسن  تعارف می‌کند و فرد دوم نیزغافل از نیت شوم آن نوشابه را نوشیده و هر دو به راه خود ادامه می‌دهند اما هنوز جند دقیقه‌ای نگذشته بود، كه  حسن  تعادل خود را از دست داده و بیهوش روی زمین می‌افتد که با هماهنگی اورژانس به بیمارستان منتقل می‌گردد.

در ادامه ماموران که از دور نظاره گر موضوع بودند بلافاصله وارد عمل شده و متهم را دستگير می‌کنند.متهم خود را فردين معرفي کرده و در بازجویی‌های پلیسی مشخص می‌گردد وی به بهانه تهیه بلیت برای یکی از شهرهای جنوبی برای  حسن او را با نوشابه مسموم بیهوش و قصد سرقت از وی را داشته که با سرعت عمل ماموران دستگیر می‌گردد.

سرگرد خلیل لطفی رئیس کلانتری 208 پایانه جنوب درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم داراي سوابق متعدد كيفري در زمینه سرقت به روش مسمومیت است که پرونده ای در این رابطه تشكيل و جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

کلانتر 208 پایانه جنوب به مسافران بین شهری و شهروندانی که قصد عزیمت با اتوبوس را دارند تاکید کرد: تبهکاران و مجرمان همواره در کمین اموال و وجوه مردم هستند لذا هنگام مسافرت تحت هیچ شرایطی از افراد غریبه و ناآشنا نوشیدنی و مواد خوراکی دریافت نکنید و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بابا دم مامورا گرم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار