بازدید 2637

کلاهبرداري با «کارت سلامت»

کد خبر: ۴۶۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۰ 28 December 2014
فرمانده انتظامي شهرستان قرچک شرق استان تهران از دستگيري فردي که تحت عنوان مأموران دولتي با تماس تلفني و حضور در درب منازل اقدام به اخاذي مي‌کرد، خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ علي قرائي فرمانده انتظامي شهرستان قرچک شرق استان تهران در تشريح جزييات اين خبر گفت: در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليس 110 مبني بر يک مورد جعل عنوان در منطقه مهاجر نشين فرديس قرچک و با توجه به اهميت آن سريعا موضوع در دستورکار پليس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ قرائي ادامه داد: مأموران پليس اطلاعات با هماهنگي مقام قضائي و همکاري مردم موفق شدند فردي را که پس از چند بار تماس تلفني تحت عنوان بازرسي کل کشور قصد اخذ مبالغي به عنوان کارت سلامت را داشت در محل قشلاق فرديس شناسائي و دستگير کنند.

وي افزود: متهم دستگير شده در بازجويي مقدماتي خود را پيک موتوري عنوان داشت و گفت در قبال هرکارت 129 هزار تومان و بابت پيک موتوري 16 هزار تومان اخذ مي‌کند که در بازرسي از وي تعداد 7 عدد کارت سلامت ديگر کشف شد. اين مقام مسئول انتظامي تصريح کرد؛ متهم دستگير شده با پرونده متشکله و موارد مکشوفه جهت سير مراحل قانوني تحويل دادسراي عمومي و انقلاب قرچک گرديد.

فرمانده انتظامي شهرستان قرجک در پايان از مردم خواست ضمن هوشياري در برخورد باپيشنهاد‌هاي مشابه هرگونه موارد مشکوک را بدون فوت وقت با نيروي انتظامي در ميان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل