بازدید 4730
۵

پایان ۶ ساعت وحشت در سقوط تانکر بنزین

کد خبر: ۴۶۱۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴ 28 December 2014
تریلی حامل ۳۳۰۰۰ لیتر بنزین سوپر هنگام عبور از پل کمپلو در شهرستان اهواز به پایین سقوط کرد و وحشت به جان مردم منطقه انداخت.

به گزارش همشهری، اين حادثه حدود ساعت 18 جمعه رخ داد. يك تريلي حامل بنزين كه انبار نفت اهواز را به مقصد پمپ بنزين ساكي ترك كرده بود هنگام عبور از پل روگذر كمپلو بر اثر خارج‌شدن از مسير با نرده‌ها برخورد و به پايين سقوط كرد. به‌دنبال اين حادثه بنزين شروع به نشت كرد و روي آسفالت خيابان جاري شد و وقتي خبر به آتش‌نشاني رسيد، چندين تيم عملياتي راهي محل حادثه شدند. شرايط وحشتناكي بود و هر لحظه احتمال داشت با آتش گرفتن بنزين كه روي زمين جاري بود، انفجاري هولناك رخ دهد.

آتش‌نشانان و تيم‌هاي امدادي در نخستين اقدام، شروع به تخليه ساكنان منطقه تا شعاع چندصدمتري محل حادثه كردند. برق، گاز و سيستم تخليه فاضلاب اين منطقه نيز قطع شد و آتش‌نشانان با كف‌پاشي روي بدنه خودرو و سطح خيابان، احتمال وقوع حادثه به را حداقل رساندند. بخارات بنزين سطح وسيعي از منطقه را در بر گرفته بود و حتي زنگ خوردن گوشي تلفن همراه نيز مي‌توانست باعث انفجار شود كه مأموران نيروي انتظامي با حضور گسترده در محل مانع تردد هرگونه وسيله نقليه و تماس‌هاي تلفني شدند.

همزمان يك دستگاه تريلي حامل سوخت ديگر به محل اعزام شد و آتش‌نشانان اقدام به انتقال بنزين داخل تانكر حادثه ديده به تانكر جديد كردند و در نهايت پس از دست‌كم 6ساعت وحشت و دلهره‌، عمليات تيم‌هاي امدادي با موفقيت پايان يافت و با انتقال تانكر حادثه‌ديده و پاكسازي محل، وضعيت منطقه به حالت عادي بازگشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
خدا را شکر به خیر گذشت
پاسخ ها
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
از مامورين آتشنشاني مچكريم
معلوم نیست راننده تریلی وضعیت عادی داشته یا نه؟ هیچکس در اینباره اظهار نظر نمیکنه. دلیل انحراف چیه؟ به فاصله 15 متر از پل منطقه مسکونی قرار داره که تریلی به فاصله فقط 5 متر از خونه ها متوقف شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
برا خودت ميبافى ميدوزى
من اونجا بودم
يه پرايد اومد جلوش برا اين كه به پرايد نزنه روى پل
چپ كرد.
آفرین آفرین بر بر وبچ نیروی انتظامی وآتش نشانی که حادثه را کنترل کردند واز بروز هرگونه حادثه جانی ومالی جلو گیری کردند خسته نباشید خدا اجرتون بده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار